Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Sain ka nüüd siis sõita.
Summuti on nõrk ja mingi pasundamine käib boosti ajal.
Aga tuhhi on rsk Icon_cool
Võta käsile vahepeal ennast Icon_lol
Sa võta parem ennast käsile!
Et autoga normaalselt lõpuks sõita saaks sai tehtud investeering. Ostsin amg kirjadega vedrude ringi ja tellisin sport vedrudele sobivad gaasiamordid. Homme peaks kätte saama. Suht ära tüütand vedruvankriga sõitmine. Icon_biggrin
Lisan ka mõned pildid, loodan et jõuan laupäeval uued vedrud ja amordid alla krudida Icon_biggrin
Vahepeal sai ka auto esivõre matt mustaks värvitud, mulle ei meeldi see hall toon kohe üldse.
Ja siis mõni pilt sellest kuidas Vemsi displei segast peksab vahepeal. Kui uus vedrustus all teen ka kindlasti mõne pildi.
[Pilt: 64693-Picture_143.jpg]
[Pilt: 54765-Picture_142.jpg]
[Pilt: 38826-Picture_150.jpg]
[Pilt: 38323-Picture_147.jpg]
[Pilt: 57332-Picture_144.jpg]
Täna sai siis vähe nokitsetud, aga kahjuks jõutsin ainult esimesed vedrud ja amordid vahetada kuna polnud 7mm kuuskanti käepärast ja üks amordipadi tuli ka vahetada, selle külapealt otsimisega läks ka oma aeg ära. Esiots läks tunduvalt madalamaks ja jäigemaks. Kahjuks enne järgmist nädalat ei jõua tagumisi vahetada. Aga hoopis parem on juba sõita Icon_cool
Pilte ka ei hakka varem lisama sest auto näeb vähe imelikk välja, sest taguots tundub nüüd jube kõrge olevat.
Kas need on Roman'ilt saadud vedrud?
Need samad jah. Lasin enne alla panekut mattmustaga üle ka, vähe viisakam omal kokku panna.
Selge, ma tükk aega mõtlesin ,et kas ma andsin need talle või mitte, tuli hetkel nende vajadus, aga las nad teevad oma töö su maisna all Smirk
Ma juba hetkeks mõtlesin et mis nendega siis on, et äkki pole õiged. Avastasin et sumps on ka tagumise pütiküljest lahti tahab keevitamist saada. Aga igatahes mulle päris meeldib see vedrustus, ei kujuta ette kui hea siis võib olla tagumised ka külge saavad.
leidsin lõpuks aega ka tagumised amordid,vedrud ära vahetada. Sõita on nüüd ikka väga hea minu meelest. Homme aega saan püüan sumpa ka ära keevitada, siis peaks kõik tips tops olema. Icon_cool Pilte ei lisa hetkel lisada kuna nett on üli aeglane.
[Pilt: 55826-Picture_157.jpg]
[Pilt: 52969-Picture_158.jpg]
[Pilt: 47939-Picture_159.jpg]
Sai eile autot vähe seadistatud ja rõhku tõstetud. Algselt oli plaanis 1 bar'i peale tõsta aga esialgu jäi 0,8 bar'i sest polnud ühte kraani võtta käepärast millega oleks saanud paremini turbo rõhku reguleerida. Ja ajul tuleks ka tulevikus tarkvara uuendada. Ja uus blowoff tuleb ka muretseda sest vana lekib kuigipalju.
Sellest väiksest rõhu tõstmisestmisest perse järgi aru ei saanud. Seadistamisest oli niipalju vähemalt kasu et gaasi pedaal hakkas ühtlasemalt tööle ja nüüd saab käike ilma jõnksutamatta ka suht lihtsalt vahetada.
Lähiajal on plaanis ikka rõhk sinna 1 bar'i juurde ära tõsta.
Kõik muidu turvalisuse huvides, et möödasõidud ei jääks pikalt venima Icon_twisted
Ise ei teinud ma suurt peale sõitmise midagi, autot reguleeris Hents Icon_biggrin
Äkki keegi sooviks enda kutsika kiiremini liikuma saada. Kui kellegil huvi võin selle mootori maha müüa. Päris kõiki asju kaasa ei saa, aju, sisselaske torustiku, coolerit ja vb veel nipet näpet.
....peale tuleb R5 disla......
Jaa tänapäeval loeb ökonoomsus. Unibrow Hetkel saab veel mootorit proovida.
Sai siis suurest igavusest garaazis natuke aega viidetud ja üks kole kraan valmis meisterdatud, juhuks kui kuskil peaks enne vana mootori mahavõtmist asfald välja sulama. Icon_lol
[Pilt: 46642-Picture_290.jpg]
Teised mehed ehitasid turbopilli ja sina tahad seda põkak ehitada?
Miks sa kohe põkat ei ostnud, ma ei saa päris asja loogikast aru....Rolleyes
Heh Icon_smile äärmusest äärmusesse, aga miks mitte.....
Oot tõsijutt, et tuleb diisel peale?
Vast on jah lihtsam see auto diisel kutsika vastu vahetada kui hakata mootori swapi tegema.
Kere on suht hea, tasub tegemist küll.

Mis teha, masuudipressid on tänapäeval moes, isegi suurema liitrihinnaga.
MB vana reaspumbaga dislamootor tarbib muidugi ka kõiksugu odavamat kraami, sealt tulebki ainuke diisli (MB vanakooli muidugi) eelis välja bensuka ees.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7