Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB w140 S klass
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Sooviks kuulda õpetusi ja targemate meeste juttu auto ostul.
Plaanis osta omale MB kuid ei oska valida kas S 350 või S 320.
Kumba autot peate paremaks ja vastupidavamaks.. plusid ja miinused, et kui ehk kellegil on ja on targem sellel alal oskaks soovitada.

See on teada, et 350 on diisel ja 320 bensakas. kuid kas ka 350 küttekulu on sarnane 320?

Ettetänades!
Marit Icon_smile
Hommik!
See muidugi juba ise pool võitu,et S MB plaanis soetadaWink Muidugi küsimus mis kerega osta plaan on,S350 minuteada kui ma ei eksi W140 Et kui w140,siis oma kogemustest räägiks nii palju,et kuna S sellina paras raske tank,siis tasuks vast ökonoomsuse mõttes diisli poole vaadata.Sõidurõõm muidugi bensukaga palju suurem, eriti S600 V12 ga veelUnibrow S350 olevat mineku poolest aga uimasem kui S300d...Samas kütuse kulu mnt'l on minu aparaadil nt 7,5L/100km mis omakorda teeb meele rõõmsaks praeguseid kütuse hindasid vaadates.
S350 nõrkadeks kohtadeks vast plokikaane tihend, esimesed õõtsa sharniirid a 1800eek tk (niipalju kui kuulda on olnud ) Kallis on veel õhkvedrustuse remont,amordid(minuomal tava vedru ja ei kurda miskit)
Kui aga mõni teine kere siis palun, spetsialistid laske tulla Eusa_dance
Teeme nii, et edaspidi on pealkirjas kirjas mis aastast või mis kerest jutt ka käib!
Vabandust..

Saab tehtud Smile
Mina isiklikult ei taha enam diisel S-klassi. Kui siis kõige uuem. Diisel S-klassi kontseptsioonist mina aru ei saa. See on nagu tööhobune ratsahobuste seasSmile 3,5 disla on ainult siis norm kui ta on täiesti korras.
(23-07-2010, 11:23 PM)taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Mina isiklikult ei taha enam diisel S-klassi. Kui siis kõige uuem. Diisel S-klassi kontseptsioonist mina aru ei saa. See on nagu tööhobune ratsahobuste seasSmile 3,5 pool disla on ainult siis norm kui ta on täiesti korras.

Sama juttu räägib mul ka üks sõber, kuigi tal oli korras. Smile
Nonii, mis aparaadi kasuks Sa siis otsustasid- kas võib juba õnne soovida Unibrow
Ei veel ei saa..Pilk jääb siiski cupeede juures pidama Smile
Tahaks kohe Saksa tooma minna Smile Sealt on nad siiski korralikumad Smile
Korralik maksab igapool head hinda, nii et väga seda Sakas juttu enam uskuda ei tasu, hetkel on kuumaks kohaks kujunenud Jaapan.
(19-08-2010, 10:54 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Korralik maksab igapool head hinda, nii et väga seda Sakas juttu enam uskuda ei tasu, hetkel on kuumaks kohaks kujunenud Jaapan.

Ma ise vaatasin ka sealt hindasid,t6esti super hinnad!Aga tea mis see äratoomine v6iks maksta, mingi kalkulaator näitas teise auto hinna 2500usd? siis kaob nagu m6te ära kui regamine ja maksud ka juurde arvestadaIcon_rolleyes
(02-09-2010, 12:00 AM)foxman Kirjutas: [ -> ]
(19-08-2010, 10:54 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Korralik maksab igapool head hinda, nii et väga seda Sakas juttu enam uskuda ei tasu, hetkel on kuumaks kohaks kujunenud Jaapan.

Ma ise vaatasin ka sealt hindasid,t6esti super hinnad!Aga tea mis see äratoomine v6iks maksta, mingi kalkulaator näitas teise auto hinna 2500usd? siis kaob nagu m6te ära kui regamine ja maksud ka juurde arvestadaIcon_rolleyes

Uurisin aasta tagasi esimese põlvkonna civic type-r toomist jaapanist. Tundusid hinnad ka müstiliselt head, aga kui siin ühe toojaga pisut aru pidasin, siis lõpuks ikkagi loobusin. Transport ise maksab suurusjärgus 20..30k (olenevalt auto asukohast, sealne sisemaa transport pidi kallis olema). Sinna lisandub veel toll ja käibemaks. Minimaalselt oleks 50 000 ostuhinnast kujunenud eestis võtmed kätte hinnaks ca 120 000 (koos rooli ümbertõstmisega). Tundus kuidagi palju 97 aasta auto eest...
ma ise ka kartsin, et eks seal mingi konks ole.Muidu pidid jaapanis suht korralikud pillid olema räägitakseIcon_rolleyes Aga jah ,kui transa ise juba 20-30 kilo on siis läheks ikkka auto hind suht k6rgeks, sellisel vanemal ca 95 S'l.
Mis m6ttes rooli peaks ümber t6stma, kas seal osad siis teispoolse rooligaIcon_eek
(02-09-2010, 10:23 PM)foxman Kirjutas: [ -> ]ma ise ka kartsin, et eks seal mingi konks ole.Muidu pidid jaapanis suht korralikud pillid olema räägitakseIcon_rolleyes Aga jah ,kui transa ise juba 20-30 kilo on siis läheks ikkka auto hind suht k6rgeks, sellisel vanemal ca 95 S'l.
Mis m6ttes rooli peaks ümber t6stma, kas seal osad siis teispoolse rooligaIcon_eek

Kas sulle uudis, et Jaapanis teistpidi liiklus nagu ka Inglismaal?
Kas sulle uudis, et Jaapanis teistpidi liiklus nagu ka Inglismaal?
[/quote]

Irw, kusjuures ma vahtisin kyll paari jaapanis olevat aparaati aga näe sellise asjapeale ei tulnud et vaadataIcon_lol