Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 karbuss
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
on siis seline mure et mull on MB 200 karbuss gaasi andes hakkab üppama ja edasi ei lähe gaasiga mängides siis hakkab minema. Palun aidake!Confusedad: Sad
ei saa kütet kätte
Alustaks ülekuulamist....UZI

Auto mudel ja aasta. Milline mootor, käigukast...

Mida on juba tehtud (bensupump, voolikud, filtrid, süüteosad jne.)

Krt, abi tahad aga asjast ei räägi.Angry

Hüppama võib panna ka jäik gaasiajam...
OK, tõenäoliselt siiski ei saa bensiini peale. Aga see on praegu puusalt tulistatud arvamus puudulike andmete alusel...

Teadjad: milline on 200 karburaatormootor? Mina tean 230 "takerduvakurgulist" Strömbergi ainult... Uuemad vist kõik pritsed...

OT on/
Miks uued tulijad ei vaevu foorumi reegleid lugema, neist kinni pidama ja elementaarsetki õigekirja harrastama?

Oskab ehk keegi seletada...
OT off/
aasta on 1987 mootor on 2,0 bensiin 77Kw manual tehtud on ainuld nii palju et vahetatud filtrid bensiin tuleb ilusti peale.
Kas karburaatori hingeelu on tuttav?

Kui ei, siis peaks pigem Speedsteri Hannese juurde suunduma... Või mõne teise juurde, kes karburaatoritega lähemat tutvust on sobitanud.

Kõlab nii, nagu ei töötaks kiirenduspump. Aga ka mittetöötav ökonomaiser või veidi umbes peadoseersüsteem võivad režiimimuutuse korral mootori ära kustutada.

Lisaõhku ei võta kusagilt?
jama selles et tal ei ole kiirendus pumpa ja ökonomaiser ei tööta tal jah
õhke ei võtta aga mis on peadoseersüsteem.
Oot-oot. Mis karburaator seal siis on, kui kiirenduspumpa pole?

Teisest küljest, selle mootori karburaatorit pole elus näinud ja kõik on võimalik.

Kuidas saad kindel olla, et lisaõhku ei võta?

No offence, aga ökonomaiser ja peadoseersüsteem võiks karburaatori ehitust teadvale inimesele ikka midagi öelda. Ja kui ei tea, siis vist pole MB karburaator mitte kõige lihtsam õppimiseks. Aga eks igaüks tea ise, mida oma aja ja varaga peale hakkab :evil:

Üldiselt seletab karburaatori hingeelu alused lahti suvaline nõukogudeaegne autoraamat. Raamatukogudes peaks veel lademes leiduma... Põhimõtted olid tol ajal paigas ja kehtivad ka praegu...
Volvo igatahes kunagi kasutas ilma kiirenduspumbata karbussi - seal pidi õige kogus õli olema.
See on siis see Strömbergi "takerduvakurguline". Päris ilma kiirenduspumbata ei saa ka see läbi, õli muu hulgas ka seda ülesannet täidab...

Selle kohta ei oska midagi kosta...

Aga otsing siin või vanas foorumis võiks üht-teist paljastada...
Sarvik1987, ehk kasutad seda vihjet...
"Stromberg" karburaatoril kolb (segusiiber) tõesti töötab õliinertsi
toel.Seepärast ei saa ta ka kiiresti liikuda.Kolvi sisse on ehitatud nn.kiirenduspump,mis koosneb pikast nõelklapist(nagu mootorrattal) mis järsul gaasi andmisel tekitatud vaakumiga tõstab ta kolvist kiiremini üles ja avab sellega jala sees oleva düüsi.
sain lõpuks jagu oli küünla juhtmed läbi ja küünlad.