Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 karbuss
#1
on siis seline mure et mull on MB 200 karbuss gaasi andes hakkab üppama ja edasi ei lähe gaasiga mängides siis hakkab minema. Palun aidake!Confusedad: Sad
Vasta
#2
ei saa kütet kätte
Vasta
#3
Alustaks ülekuulamist....UZI

Auto mudel ja aasta. Milline mootor, käigukast...

Mida on juba tehtud (bensupump, voolikud, filtrid, süüteosad jne.)

Krt, abi tahad aga asjast ei räägi.Angry

Hüppama võib panna ka jäik gaasiajam...
OK, tõenäoliselt siiski ei saa bensiini peale. Aga see on praegu puusalt tulistatud arvamus puudulike andmete alusel...

Teadjad: milline on 200 karburaatormootor? Mina tean 230 "takerduvakurgulist" Strömbergi ainult... Uuemad vist kõik pritsed...

OT on/
Miks uued tulijad ei vaevu foorumi reegleid lugema, neist kinni pidama ja elementaarsetki õigekirja harrastama?

Oskab ehk keegi seletada...
OT off/
Vasta
#4
aasta on 1987 mootor on 2,0 bensiin 77Kw manual tehtud on ainuld nii palju et vahetatud filtrid bensiin tuleb ilusti peale.
Vasta
#5
Kas karburaatori hingeelu on tuttav?

Kui ei, siis peaks pigem Speedsteri Hannese juurde suunduma... Või mõne teise juurde, kes karburaatoritega lähemat tutvust on sobitanud.

Kõlab nii, nagu ei töötaks kiirenduspump. Aga ka mittetöötav ökonomaiser või veidi umbes peadoseersüsteem võivad režiimimuutuse korral mootori ära kustutada.

Lisaõhku ei võta kusagilt?
Vasta
#6
jama selles et tal ei ole kiirendus pumpa ja ökonomaiser ei tööta tal jah
õhke ei võtta aga mis on peadoseersüsteem.
Vasta
#7
Oot-oot. Mis karburaator seal siis on, kui kiirenduspumpa pole?

Teisest küljest, selle mootori karburaatorit pole elus näinud ja kõik on võimalik.

Kuidas saad kindel olla, et lisaõhku ei võta?

No offence, aga ökonomaiser ja peadoseersüsteem võiks karburaatori ehitust teadvale inimesele ikka midagi öelda. Ja kui ei tea, siis vist pole MB karburaator mitte kõige lihtsam õppimiseks. Aga eks igaüks tea ise, mida oma aja ja varaga peale hakkab :evil:

Üldiselt seletab karburaatori hingeelu alused lahti suvaline nõukogudeaegne autoraamat. Raamatukogudes peaks veel lademes leiduma... Põhimõtted olid tol ajal paigas ja kehtivad ka praegu...
Vasta
#8
Volvo igatahes kunagi kasutas ilma kiirenduspumbata karbussi - seal pidi õige kogus õli olema.
Vasta
#9
See on siis see Strömbergi "takerduvakurguline". Päris ilma kiirenduspumbata ei saa ka see läbi, õli muu hulgas ka seda ülesannet täidab...

Selle kohta ei oska midagi kosta...

Aga otsing siin või vanas foorumis võiks üht-teist paljastada...
Sarvik1987, ehk kasutad seda vihjet...
Vasta
#10
"Stromberg" karburaatoril kolb (segusiiber) tõesti töötab õliinertsi
toel.Seepärast ei saa ta ka kiiresti liikuda.Kolvi sisse on ehitatud nn.kiirenduspump,mis koosneb pikast nõelklapist(nagu mootorrattal) mis järsul gaasi andmisel tekitatud vaakumiga tõstab ta kolvist kiiremini üles ja avab sellega jala sees oleva düüsi.
Vasta
#11
sain lõpuks jagu oli küünla juhtmed läbi ja küünlad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 446 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 294 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 642 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 473 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 556 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,876 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 540 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 894 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 929 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 613 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne