Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 Püsikiiruse kangi erinevused?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis, küsimus järgmine: Kas keegi on istutanud W124 E-klassi püsikiiruse kangi vanemale W124`le või vastupidi?

E klassil on 6-klemmiga pistik, vanemal on 5-klemmiga. Omab keegi infot, mis signaal käib 6-ndas, ehk lisa mustas juhtmes? Kas see võib mingi mass vms olla?

Samas E klassi suunakate kangi pistikul on jällegi 2-klemmi vähem, kui vanal W124`l.
Võibolla on tegemist püsika+suundade ühine klemm/juhe?

Mul hetkel käsil mootori swap 300-24V asemele 320-24V, seoses sellega kogu mootor+kasti juhtmestik. Mõtlesin, et vahetan püsika kangid lihtsalt 1:1 ära, aga neid ei saagi nii lihtsalt vahetada, korpused erinevad jne.

Pole selle kohta ka mingit skeemi leidnud.
Help!

6. juhe on musta värvi - äkki ütleb see midagi, mis impulsi vms on tegemist.
Tahaks homme kõik kokku panna. Variant on muidugi proovida, kas töötab või mitte.
Nii, tühja see püsika kang.

Nüüd suurem häda Crybaby

Koha peal seistes saab segusiibrit normaalselt avada, liikudes, ehk kui kiiruse andur tööle hakkab, piirab automaatselt drosselklappi selliselt, et gaasipedaal hakkab alles pärast poolt vajutamist drosselit avama ja maksimaalselt avab ca 30%.

Ilmselt on see tingitud ASR`ist, mida minu autol pole. Autol, millelt sai mootor võetud omas ASR`i. Nüüd mõned otsad lahtiselt.

Kas saaks kuidagi ASR`i ära nullida või katkestada tema õiguse drosselklappi piirata?
Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry
(12-06-2010, 02:54 PM)W2intz Kirjutas: [ -> ]Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry

See ju püsika mõte ongi, et hoiab ühtlast kiirust nii tõusudel kui ka langustel.
Ma arvan, et sa ei saanud mõttest aru ja kiirustasid kohe ära panema.

Aga teemasse:
Võibolla on mingi lõtk süsteemis? Ühe korra lükkab mootor liialt palju hooba, siis jälle korrigeerib liialt madalaks kiiruse.



(12-06-2010, 03:38 PM)kurjajuur Kirjutas: [ -> ]
(12-06-2010, 02:54 PM)W2intz Kirjutas: [ -> ]Teema jätkuks:

Kuidas reageerida sellisele anomaaliale, et kui püsika sisse paneb, hakkab ta kiirus hoidma järsemate tõusude ja möönadega, ehk siis kas w124 peaks olema leebem see kiiruse hoidmine. Ei ole teiste 124 püsikatega kogemusi, aga endale ta õudsalt häirib kui ta niimodi nõkerdab. Kas miskit määrima kuskilt?

Sooja suve!

Henry

See ju püsika mõte ongi, et hoiab ühtlast kiirust nii tõusudel kui ka langustel.