Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W201, 190, 1983 - Ezq
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mark: Mercedes-Benz 190
Väljalaskeaasta: 1983
Läbisõit: 360 000 km
Võimsus: 66 KW 88HP
Mootori valem: 2.0 R4
Pikkus: 4420 mm ehk siis4 m ja 42 cm
Tühimass: 1100 kg
Lisavarustus: Roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, katuseluuk, valuveljed (15), signalisatsioon,
elektri peegel, peatoed esiistmetel, nahkkattega käigukanginupp, kasset stereo, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgusti.
Muud: Värvus valge, sisu roheline (ära pleekinud), madaldus vedrud.

Esialgsed vead: Esineb läbivat roostet(parem tagumine koopaäär ja pagasniku põhi), tagumine rattalaager teeb häält,
tagasilla üks kere puks läbi, pidurid kulunud, tagumised ukse polstrid puruks, mootoril kett on lõdva ja loksub
arvatavasti on ketti pinguti ära kulunud ja kett ära veninud.

Plaanid: Teha pidurid korda, puksid vahedada, tagumised ratalaagrid vahedada, rooste kohad emmaldada, sisuvahetus, mootoril kett ära vahedada.
Pista siis pilte ka

[Pilt: thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif]
Eks varsti need pildi tulevad kahNod
Hoiatan ette välimus on suht kole rooste täppe täisCrybaby
No nii sain pildid tehtud.
Üks taga tuli puudu kuna panen LEDid taga tuledeksIcon_twisted ning segab rooste eemaldamist.
[Pilt: mb081.jpg]
Esituled kah eest ära kuna roostet on seal kah. Kellegiele rambole jäi märk ette ja on ära murtudIcon_evil
[Pilt: mb084.jpg]
nu ja see kõige hullem rooste kohtCrybaby
[Pilt: mb013.jpg]
nii mõned LEDid panin sinnaIcon_biggrin
[Pilt: mb067.jpg]
ja see roheline sisu mis suht pleekinud ja ära vajunud ning liimist lahti tulnud.Icon_sad
[Pilt: mb005.jpg]
Hakkasin tagumist paremat rattalaagrit eemaldama ja sattusin hoogu Icon_twisted võtsin terve tagasilla alt ära.
Jube mis ma avastasin et kerel vedrude pesade ümbert on praod sees Icon_cry
360k läbi sõitnud ,et pole ime.
Nu jah igastahes korda peab tegema mudu on need verdud varsti pagasnikus.Icon_sad
Odomeetr võib olla vahetatud sest kruvikeerajaga on seda suht ära kriimustatud.
Neljane kast on vahel, suht pikkad käigudIcon_twisted
Töö kõrvalt on suht keeruline autot ehidada ja aega pole kuna garaaži ehitus käib.
Vahepeal sain valmis taga tuled.Icon_smile
Pane tagatuledest pilti ka ikkaIcon_smile
Tuledest pilte pole teinud kuna pole nood pole auto küljes veel.
Mõned juppid jõutsid kohaleIcon_biggrin
[Pilt: mb001.jpg]
Ma tahaks ka seda led süteemi tagatuledes näha omalgi plaanis aretadaSmile
Vahepeal sai taga sild alla pandud jah proovi sõit kah tehtud ning avastasin ,et differ undab tagurdadesIcon_cry.
Kere keevitamine lume hanges pole just meeldiv tegevus Retard.
aktivist =)

Differ hakkas peale õli vahetamist undama jah?
Difris pole õli vahetanud ega lahti võtnud nii ,et ei tea mis seal sees on. Kas ültse õli onIcon_eek? ja kui palju sest õhutus avast tuli paar tilka.

mootorist pilt
[Pilt: mb098.jpg]
(16-12-2010, 12:00 AM)Ezq Kirjutas: [ -> ]Difris pole õli vahetanud ega lahti võtnud nii ,et ei tea mis seal sees on. Kas ültse õli onIcon_eek? ja kui palju sest õhutus avast tuli paar tilka.

mootorist pilt
[Pilt: mb098.jpg]



kuidas mootor toimetab..ja karpa?
endal sama mootoriga isend!
Mootor töötab ilusti, kui pinget ja bena saab.Icon_razz
Generaator tegi veits pahandust lõpetas aku elu ära ehk laadis 18vIcon_eek.
Lahtivõtmisel selgus et kõik klemmid oksuteerunud ja laagrid läbi.Icon_sad
Generaatori tegin korda ja ostsin uue akuIcon_smile.
Ilu liistude alt leidus roostet ning emaldasin liistud ja keevitasin augud kinni.
hetkel pahteldan ja lihvin.
Sain tana peaaegu auto valmis nu vähemalt ülevaatuselt läks puhtalt läbiIcon_biggrin.
paar pilti ka (alla äärde lasin kivikaitset seda pole nendel piltidel)
[Pilt: mb111.jpg]

[Pilt: mb112s.jpg]

Kena pill, kuidas madaldusvedrudega sõit on?
Suht jäik ja madal selline tunne oleks nagu istuks maasIcon_razz(esimesed istmed on vahetatud 10 aastat uuemate vastu)
Lehti: 1 2 3