Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W201, 190, 1983 - Ezq
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Vahetasin difris õli ära ja undamine kadusSmirk. See ollus mis difrist välja tuli ei saa õliks nimetada ja kuidagi vähe oli ka seda, arvata vasti pole seda kungi vahetatud .Eusa_think.
Vahetasin rooli ostasd ja rooliamorti.
Talveks panen orginaal vedrudSmirk.
Mõnda pilti ka madaldusvedrudega autost on ? Kui nad all on .

Kõik pildid on madaldusvedrudega, alles nüüd sai uued orginaal vedrud alla.
(23-11-2012, 05:41 PM)Ezq Kirjutas: [ -> ]Kõik pildid on madaldusvedrudega, alles nüüd sai uued orginaal vedrud alla.

ok
Suht kõrge tundus . Sellepärast küsisin .
Kena auto muidu . Pikka iga .
Vaata minu oma ja vaata seda, ikka öö ja päev.
Plokkikaanele tuli mingi uss kallale ja uuristas põlemis kambrist jahutus vedeliku kanalise vao või vastupidi ja dosol lekkis neljadasse silindrise ja sealt välja auruna (nagu auruvedurEusa_eh). Viisin lihvimisse ja seal lihviti 0,18mm maha, kaan kõver polnud.
Ärge kasutage sinist jahutusvedelikku. Pange punast see ei söö alumiiniumi. Roheline peaks ka ohutum olema.
Mu oli roheline sees Eusa_think arvata vasti oli see rohelise ja sinise segu.
punast, rohelist ja sinist segata ei või.
Kaan peal lihvimist http://img850.imageshack.us/img850/16/foto0831g.jpg ketti vahetasin ka ära eelmine oli juba nii lõtv.
Termostaat on ka läbi temperatuur ei tõuse üle 60Icon_sad. Rohelise tosoli panin sisse.
Tallinas on suht mugav sõita arvestades tee olusi ei kolise, natuke raputab ainult täitsa nagu merel sõidaksPuke
pilt autost sügisel tanklasIcon_razz http://img703.imageshack.us/img703/5131/foto0565p.jpg
Miks see nina nii kõrge on?
2,6l uued vedrud on ees ja taga, aga taga on vedru kausid kere sisse ära vajunud 5cm suvel parandan ära. Plaan on mootor ära vahetada aga pole veel leidnud sobivatParanoid
Muideks politsei tundis ka huvi.Icon_biggrin
Hakkasin esisilda parandama ehk panen uued pidurikettad, klotsid, laagrid, puksid ja pidurisuportitele uued kolvid siisse ning natuke värvi kah peale Smirk
Lõpuks ometi sain valmis esisilla remondi, vaja veel sillastend teha siis talveks valmis. Eusa_angel

Teksis küsimus, et kust kohast karburaatorit seadisdada saab ? Eusa_think

Ok viga polnud karburaatoris vaid süüde oli veits vale Smirk
Siduri õhutamisel tekkis probleem et õhk tuli välja, õli tuleb ka aga pedaal käib ikka tühja ? Eusa_think
viga oli hoopis installimisel ei läinud õigesti paika Icon_redface
No lõpuks leidsin mootori!! Kuid ei tea kas see ära mahub. Natu liiga suur on. Vana mootor maha võtta ja siis saab proovima hakkata. Smile
Tekkis küsimus: kui palju kannatab väänet (nm) kutsika diferentsiaal?
800nm kindlasti.

Neid muidugi kahte erinevat suurust, aga materjalid samad, mõõdudki enam vähem.
Pooltelg läheb juba pikalt enne difrit.
Lehti: 1 2 3