Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: El.antenni remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna antenni teleskoop läks pensile,siis sai teine soetatud.Aga lähemal uurimisel selgus,et niisama lihtsalt ei taha see teleskoop läbi toetustoru minna.Et kas on kellegi kogemust,kuidas see teleskoop läbi toru saada?
Ja kas sedaani ning universaali teleskoobid erineva läbimõõduga?
(05-04-2010, 11:27 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Antenniteleskoop - kui Sul plastikõri terve on, siis ei ole vaja pagasiruumi poolt midagi teha. Tiiva peal keerad selle "mutri" keermest lahti, kuni ta ülesse välja tuleb. Siis lased atennil välja joosta ja samamoodi uus sisse. Mõistlik oleks kohe ka mingi kogus ntx White Grease'i sinna sisse lasta.
Kui nüüd plastikkõri juppideks on, siis keera pagassist antenniajami kaan maha, et saad kõik kõri tükid kätte.
Ei mängi välja.Teleskoobil allosa laiem ning see ei mahu läbi selle kroompeaga mutri.Mutri enda küljes on hülss.Ning see hülss saabki takistuseks.Sealt ei mahu teleskoop ei üht ega teistpidi sisse.
Kas uuel teleskoobil siis mutrit küljes polnud?

Minu varuosal on küll...

Väidetavalt on ainus erinevus kerest läbiminekukrael (kuigi antenni varuosanumbrid on erinevad). Universaalil läheb läbi püstise küljepleki, sedaanil-lupeel läbi poritiiva kaldse pealispinna.
Pole mutrit.Allosas on krae,mis teleskoobi külge kinni stantsitud ja ülemine nupp samamoodi.Krt,uus teleskoop 0,5mm paksem kaIcon_evil
Kummipuks,mis kere ja toru vahel käib,on sedaanil suurema auguga,kui universaalil.Seda sai Kadaka MB keldris vaadatud.
Njah jama värk.Teleskoop,mis soetatud sai,on suure tõenäosusega sedaani oma...saadud info põhjal.Teleskoop,mis vana,on alt 85mm läbimõõt,kuid soetatud teleskoop alt 90mm.
Seega tuleb ikka spetside poole pöörduda ja uus osta.
Ning olemasolev,kui kellelgi soovi,siis müüks maha.Kui kellelgi sedaaniomanikul teleskoop väsinud,siis minu käest saab korraliku.
Mul on teleskoop pulgal mõlgid sees, ning tänu sellele ei liigu üles ega alla. Ühendasin süsteemi lahti, et tühja ei ketraks.

Auto on w124 300D '87 sedaan. Pole aimugi milline sobib.
Asun Tartu kandis.
(07-04-2010, 01:15 PM)clm Kirjutas: [ -> ]Mul on teleskoop pulgal mõlgid sees, ning tänu sellele ei liigu üles ega alla. Ühendasin süsteemi lahti, et tühja ei ketraks.

Auto on w124 300D '87 sedaan. Pole aimugi milline sobib.
Asun Tartu kandis.

Võta teleskoop välja hoopis ja mõõda teleskoobi kõige alumine jätk ära.Kui mõõdud klapivad,siis on ok.
Võtsin lahti ning toppisin kokku tagasi just.
Sain isegi asja liikuma, mõlkis polnudki vaid kinni oksüdeerunud. Kuid kasutu ikkagi, sest see hammastega plastik ei ole enam õiges pikkuses. Seega uut vaja.

Kui mõtled alumise teleskoobi läbimõõtu, siis näitas umbes 8,5mm. Päris 9 ei andnud välja.

Kuid seda sinna alumise aparatuuri külge ühendamist küll ei tea, sest kui ütled, et all on mingi stantsitud ots, mis laiem, siis imelik kuidas ta all oleva puksi seest läbi läheb. See mis otsast ära keerata saab. Ise kakkusin just. Mul seda alumist otsa nagu pole vms, seega pulk tuleb ülevalt välja, kui tõmmata. Ja seal puksi sees liigub ka üsna tihkelt, seega ruumi nagu jämedama asja läbiajamiseks pole.

Kas sul on see uus antenn ainult teleskoop või koos alumise jublakaga, kuhu külge teleskoop käib ? Kui välja mõelda, kuidas ta sinna kinnituse külge saada, siis oleks vist isegi huvitatud. Oleneb ka palju tugrikuid kulub.
(07-04-2010, 03:30 PM)clm Kirjutas: [ -> ]Võtsin lahti ning toppisin kokku tagasi just.
Sain isegi asja liikuma, mõlkis polnudki vaid kinni oksüdeerunud. Kuid kasutu ikkagi, sest see hammastega plastik ei ole enam õiges pikkuses. Seega uut vaja.

Kui mõtled alumise teleskoobi läbimõõtu, siis näitas umbes 8,5mm. Päris 9 ei andnud välja.

Kuid seda sinna alumise aparatuuri külge ühendamist küll ei tea, sest kui ütled, et all on mingi stantsitud ots, mis laiem, siis imelik kuidas ta all oleva puksi seest läbi läheb. See mis otsast ära keerata saab. Ise kakkusin just. Mul seda alumist otsa nagu pole vms, seega pulk tuleb ülevalt välja, kui tõmmata. Ja seal puksi sees liigub ka üsna tihkelt, seega ruumi nagu jämedama asja läbiajamiseks pole.

Kas sul on see uus antenn ainult teleskoop või koos alumise jublakaga, kuhu külge teleskoop käib ? Kui välja mõelda, kuidas ta sinna kinnituse külge saada, siis oleks vist isegi huvitatud. Oleneb ka palju tugrikuid kulub.

Teleskoop ikka koos hammaskeega koos.Näeb samasugune välja nagu pildil.Ainult,et ülemine nupp massiivsem ja alumine stantsosa metallist(pildiloleval plastikust,plastiku läbimõõt 9milli) Loogiliselt võttes peaks seda ülemist nuppu saama eemaldada selleks,et kätte saada hülsitud,kroompeaga mutter ja seejärel tõmbad kogu teleskoobi välja.Seesama hülss peaks takistama seda,et terve teleskoop torust välja ei jookseks,sestap see alumine osa laiem.Aga krt,teleskoobi ülemist nuppu ei oska küll "veretult" maha võtta.
[attachment=4611]
See siis teleskoobi alumine osa
[attachment=4609]
Selline näeb soetaud teleskoop välja
[attachment=4610]
See nupp peaks siis normaalselt eemaldatav olema
Mõtlesin selle alumise jublaka alla seda kinnituskronsteini. See kuhu külge antennikaabel, mootorisüsteem ja üleval see keermega hülss läheb.

Aga saan aru, et ainult teleskoop (hammastega plastik seal küljes nagunii)

Vaja krt välja mõelda, kuidas ta siis süsteemi külge ühendatakse. Mul all seda plastikosa pole. Võibolla maha saetud.
Keegi varem pole paigaldanud siin seda asja ? Ei tea kuidas käib ?
Minu masina küljes:
[Pilt: 52795-ant1.jpg][Pilt: 78954-ant2.jpg]
No vend V6sa ütleb,et temal oleval teleskoobil ülemine nupp eemaldatav.Proovisin vana teleskoobil seda nuppu ää kruttida aga ei möh ega noh.Päris katki ka teha ei taht.
Minu antennil tundub ka see nupp pressitud olema. Muljumisjäljed peal (originaalsed).

Võin vist suht kindel olla, et asja otsast maha saetud. Sest kui antenn kokku pakkida, jääb kolmas varras alumise seest poolenisti nähtavale (võrdluses sinu pilt, kus kogu teleskoop ühe jämeda sisse ära pakitud). Ehk mul sealt alt ligi pool varrast maha võetud.

On see otsa ja keermega hülsi süsteem üldse ühe automudeli omad ? Või äkki mõnel teisel käib teistmoodi ja asjad vahetuses.
(07-04-2010, 06:03 PM)clm Kirjutas: [ -> ]Minu antennil tundub ka see nupp pressitud olema. Muljumisjäljed peal (originaalsed).

Võin vist suht kindel olla, et asja otsast maha saetud. Sest kui antenn kokku pakkida, jääb kolmas varras alumise seest poolenisti nähtavale (võrdluses sinu pilt, kus kogu teleskoop ühe jämeda sisse ära pakitud). Ehk mul sealt alt ligi pool varrast maha võetud.

On see otsa ja keermega hülsi süsteem üldse ühe automudeli omad ? Või äkki mõnel teisel käib teistmoodi ja asjad vahetuses.

Selline firma nagu "Hirschmann" tootis-toodab Mb-dele el.antenne.Sama firma antennisüsteem ka minu autol.Arvatavasti ka Sinu omal.Vaevalt,et need ehituselt nüüd erinevad oleksid.Aga mine tea...
Mõtlen, et äkki on erinevad erinevatel mudelitel. Et kas see on ikka 124 sedaani antenn ?
Kui on, siis kuda krt teda kinnitama peaks, kui seal teleskoobi küljes juba seda hülssi pole.
Või tehases pannakse asi kokku ja pressitakse nupp peale ning igavene ? Icon_rolleyes
(07-04-2010, 09:07 PM)clm Kirjutas: [ -> ]Mõtlen, et äkki on erinevad erinevatel mudelitel. Et kas see on ikka 124 sedaani antenn ?
Kui on, siis kuda krt teda kinnitama peaks, kui seal teleskoobi küljes juba seda hülssi pole.
Või tehases pannakse asi kokku ja pressitakse nupp peale ning igavene ? Icon_rolleyes

Njah....vaat ei oska mitte seda öelda.Aga vaata osakonda Tehniline ja sealt leiad teema MB originaal varuosakoodid ja hinnad....võta see lahti ning toksi oma MB VIN kood sisse....ja hakka jälgi ajama...sealt saad antennimargi ja tootekoodi teada
Sain sealt sellise pildi:
[Pilt: 65283-ant3.jpg]

114
B 6 6 82 8037 .TELESCOPIC ANTENNA
TELESCOPIC ANTENNA
HIRSCHMANN

või

114
B 6 6 82 8050 .TELESCOPIC ANTENNA
TELESCOPIC ANTENNA
WISI

Selle hülsi kohta nagu jutt ja number puuduvad vist. Need 76 ja 79 on kummilutid.
Tere!
Ise ka mingi kuu aega tagasi vahetasin w124 selle antenni teleskoobi. Ostsin Silberist ja kui vahetama hakkasin, siis samamoodi tundus, et midagi puudu ja midagi ülearu. Kogu süsteem pulkadeks laiali ja puhastasin ära, määrisin ja kokku. Mul uue teleskoobi küljes oli all selline läikiv mutter, ülipeen keere väljaspool. Selle keerasin vana mutri sisse, mis oli juba ennem antenni küljes. Kuidagi väga ilusti sobis sinna. Ja kinni jäi ka normaalselt, kuigi siiamaani kahtlen et nii õige sai. Toimima hakkas ka, aga ei jooksnud lõpuni üles ja täielikult alla iga kord. Seal sees on siduri mehhanism, selle vedrusid venitasin natuke pikemaks ja uuesti kokku. Nüüd jookseb ilusti kinni-lahti kuid selline tunne et see uus teleskoop on natuke lühem kui vana, peale teleskoobi lõppasendisse jõudmist undab mootor veel mingi 5 sek enne kui lõpulülitisse jõuab. Aga esialgu olen rahul.
Uurisin mb varuosade müüjalt ka veidi.
Ütles, et neid on jah erinevaid versioone. Mõnel mutrike teleskoobi küljes, mõnel mitte jne.
mul ka probleem selle antenniga, olen seda õlitanud ja puhastanud, siis ta töötas mõnda aega, aga talvel hakkas jälle jonnima. keegi müüb ühte antenni ka auto24-s, aga ta ei vasta telefonile ja ei tea ka kas tal on sedaan või universaalile antenn. auto mul universaal w124
tahaks teada palju see antenn Silberis maksab
Lehti: 1 2