Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 560sec 1988a säde kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
selline lugu: auto on seisnud 5 päeva ja enam ei käivitu- pole sädet,
enne seda oli kõik ok ja käivitus poolest pöördest. auto on W126 5,6l
mootoriga.Kust peaks otsimist alustama?
P.S.
Kas kellelgi on selle auto elektriskeemi?
kommukas või süütepool meibi...
Peale süütepooli ja kommuka midagi suurt ei ole seal jah.
1- mõõda ära kas kommule tuleb vool peale või ei, kui ei siis kommu peetis, kui tuleb ja sädet ei anna siis süütepool.... Üldiselt on see aasta olnud mingi kommukate surmaasta millegipärast.....uus A 40 000 kr, uus Bosch 20 000 kr...kasutatud eestist raske leida....kui kellegi vaja, siis saksast saan, hind 6000kr...
Rolz Kirjutas:Peale süütepooli ja kommuka midagi suurt ei ole seal jah.
1- mõõda ära kas kommule tuleb vool peale või ei, kui ei siis kommu peetis, kui tuleb ja sädet ei anna siis süütepool.... Üldiselt on see aasta olnud mingi kommukate surmaasta millegipärast.....uus A 40 000 kr, uus Bosch 20 000 kr...kasutatud eestist raske leida....kui kellegi vaja, siis saksast saan, hind 6000kr...

ptüi ptüi ptüi...
õnneks saab see aasta kohe läbi...
kas kommukas on see must junn vasaku esitule taga kus mitu ümmargust pistikut ja millisel otsal seda voolutulekut kontrollida?
see on jah kommukas, süütepooli pead kontrollima hoopiski...
süütepoolil on siis kui süüde sees mõlemal klemmil vool peal
Kui süütepoolile 12v peale tuleb ja kõrgepinget edasi ei anna, võid hakata uut pooli otsima...
uus süütepool peal aga seis endine - sädet pole, süütepooli mõlemal otsal on 12V olemas
ei hakanud hammas peale....,nüüd auto Rakveres Jaanise käes,eks näis mis saab
secman Kirjutas:ei hakanud hammas peale....,nüüd auto Rakveres Jaanise käes,eks näis mis saab

Jaanis is the Man! Kommukas remonditud ja auto taas rajal.
...has allways been and will allways be....
säde taas kadunud
selle teema kohta veel küsimus...
jama selline et kui süüde sees, siis on boolil ühel klemmil mingi 10 volti voolu, ja teisel lemmil 3,8v. akul 12.8v.
oskab kegi ehk soovitada, mida veel kontrollida, või välja vahetada.
probleem selles et säde kadus.üks hommik panin ta käima läks käima küll aga käis väga imelikult(pöörded olid kuidagi liiga kõrged).sain umbes kolm kilomeetrit sõita siis kustus,rohkem käima ei läind.siis vaatasin et säde on kadunud.testriga kontrollisin süütepooli,mõlemal klemmil 11,8v.ei oska kuskilt poolt enam viga otsida,äkki keegi teab milles see probla seisneb
Kommutaator 99%. Kahjuks....
aga palju see kommutaator ka maksta võib...ja kas mingi elektrimees neid ise remontida ei suudaks?
Oleneb, kas on süütekruttijaga ja detonatsioonianduriga või ilma...
kus asuvad süütekruttija ja detonatsiooni andur
palju on hind ilma nendeta ja palju koos nendega?
Juhipool, ABS`i pumba kõrval.

Kas on selline (4-klemmi):
[Pilt: 560_220kw.jpg]

Või 4-klemmi pistiku asemel 8-klemmi.


Ja mitu kW`d su mootoril on ? 205 või 220 ? Lahjemat vist pole mõtetki elustada.

220kW kommukaid on mul mõlemat tüüpi pakkuda, nii 4, kui ka 8 pin`iga.
Lehti: 1 2 3