Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 560sec 1988a säde kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
kW on mul 205 ja kommukas on samasugune nagu sul pildil
Enne kui hõiskad vaata ikka üle.
Alumisel on kaheksa "nõela" ja selle ülemisel on 3 "nõela".
hää küll ma vaatan homme hommikul täpselt järgi
(08-03-2010, 08:05 PM)kasparsec Kirjutas: [ -> ]probleem selles et säde kadus.üks hommik panin ta käima läks käima küll aga käis väga imelikult(pöörded olid kuidagi liiga kõrged).sain umbes kolm kilomeetrit sõita siis kustus,rohkem käima ei läind.siis vaatasin et säde on kadunud.testriga kontrollisin süütepooli,mõlemal klemmil 11,8v.ei oska kuskilt poolt enam viga otsida,äkki keegi teab milles see probla seisneb

Enne, kui kommukat ostma hakkad vaheta süütepool, sest mul oli sama jama.
Testrid näitasid, et pool korras, kuid käima ei lähe.
Pane kasvõi mosse pool, pea-asi, et töötava auto pealt.
Ma ise sõitsin ca 2kuud OOOO pooliga ringiIcon_biggrin
vaatasin kommuka üle-ülemisel on 3 klemmi ja alumistel on 8 klemmi.palju see jurakas maksab
(09-03-2010, 05:39 PM)kasparsec Kirjutas: [ -> ]vaatasin kommuka üle-ülemisel on 3 klemmi ja alumistel on 8 klemmi.palju see jurakas maksab

Sa ei taha hinda teada, usu mind Icon_twisted


Ikkagi tahad? Uue hind peaks jääma vahemikku ca 30-55 kilo sõltuvalt täpsest markeeringust.
Minu "seiklusi" kommukaga võid lugeda siit:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ht=420+SEL

Neid seiklusi nii mõnigi meie hulgast läbi elanud, kahjuks.....
Mõnipostitus ülevalpool pakuti 8-nõelast ka.
Taatsamine on, tsiteerides R129, võrdeline kondoomilappimisega...
Ebay's jäävad 300-500 EUR kanti kasutatud isendid.
Aasta tagasi küsisin Silberist ja pakuti 25k - MB klubi soodstus 10 -...%
kommukas maksab üle 30-ne kilo.no ma ei tea kas ma hakkan üldse temaga jamama
Bolt-on EFI maksab vähem, kui 30k
Kõik uued andurid, pihustid, poolid jne. Kogu mäng, progetava ajuga.

Mis su kommutaatori kood on? Äkki saad selle siia kirja panna.
(09-03-2010, 08:34 PM)kasparsec Kirjutas: [ -> ]kommukas maksab üle 30-ne kilo.no ma ei tea kas ma hakkan üldse temaga jamama

Mis teed siis, viid auto vanarauda? Ilma selleta päris ka ei saa ju......
Otsi pruugitut, see on raske, kuid hinnavahe hoomatav.
Muide, Hentsi pakutav on kommuka kohta ikka päris uus, sain selle uuena 2 aastat tagasi (kui see ikka on mu exauto pealt).
Kontrolli üle ikka, kas väntvõlli asendi andurist vahelduvvoolu pinge signaal kommutaatorisse tuleb. Ilma selleta EZL ei tööta.
Kust sa sädeme olemasolu kontrollisid? Küünlast/piibust? Milline säde otse poolist tuleb? Kas üldse?
(09-03-2010, 09:40 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]
(09-03-2010, 08:34 PM)kasparsec Kirjutas: [ -> ]kommukas maksab üle 30-ne kilo.no ma ei tea kas ma hakkan üldse temaga jamama

Mis teed siis, viid auto vanarauda? Ilma selleta päris ka ei saa ju......
Otsi pruugitut, see on raske, kuid hinnavahe hoomatav.
Muide, Hentsi pakutav on kommuka kohta ikka päris uus, sain selle uuena 2 aastat tagasi (kui see ikka on mu exauto pealt).

Ei ole, see 420 oma ei hakka normaalselt 560 peal töölegi ilmselt. Mul on pakkuda 560 ja 220kW variantide omad.
sädeme olemasolu kontrollisin nii küünlast kui piibust,ei ole ja otse poolist ei tule ka midagi
kommutaatori kood on 0227400701
On sul voimalus kellegi auto peal kommukas ära kontrollida, et selgeks teha kas see töötab või ei ? Kui Tallinna inimene oled võid ka minu auto peal seda proovida. Enne pole mõtet küll uut otsima hakata. Olen ka ise antud probleemiga VÄGA lähedalt kokku puutunud ja julgen öelda et vana remontimine on tõesti kantossi lappimine. Nii et kui proovida tahad tõmba traati.
5059749 Indrek
kahjuks ei ole mul võimalik seda kuskil proovida ja tallinnas ka ei ela.aga ma saan ta mõne oma tuttavaga sinu juurde kontrollimisele ehk saata.
Mina testisin ka Secmani auto peal, hea lollikindel variant veendumaks.
Mul ka säde JÄLLE kadunud...Crybaby
3.kord juba sel autol ja 2 eelmist korda oli kommutaatorCrybabyCrybabyCrybaby
Aeg siis vana teema taas päevakorda tõsta...
Säde kadunud... jälle...
Hetkel seis selline et süütepooli mõlemal klemmil on vool 8V kuigi
peaks 12V olema, kas voolutugevuse annab kommutaator või on
see millegi muuga seotud ?
Kas te soojusjuhtivat termopastat panete ikka kommutaatori ja lanseka vahele? Või niisama surate selle peale sinna? Siis pole küll midagi imestada, kui kommutaator üle kuumeneb ja üles ütleb. See, et näpuga katsudes kontaktpind sile ja hää tundub olevat, ei tähenda, et ta mikroskoopilisel tasandil ideaalselt sile on. Ikka jääb õhk vahele ja õhk on teadupärast väga kehv soojusjuht.
Lehti: 1 2 3