Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W126 500SEC 1992 - devean
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Mark: Mercedes-Benz 500 SEC
Esmane registreerimine: 1992
Läbisõit: 210k
Mootor: M117 5 liitrine 185kw
Värvus: Nautical Blue (nautikblau)

Pilte ei hakka esialgu panema, sest auto ootab garaazis kevadet ja kuna tegu on Hotpapa endise kupeega siis peaks välimus tutav olema.

Kevadel on plaanis vahetada diffri õli, muretseda kuskilt tagumisele stangele uus kroomliist, saada sirgeks pagasniku luuk ja muretseda originaal stereo, ninga jagu saada paarist elektroonika veast,
Hea projekti auto, jääme uusi pilte ootama.
hoidsin pöialt, et näeb seda autot foorumis taas.
õnnitlused, ost tasub end kindlasti ära Smile
Ah ja tagumise akna juurest on laekatte ka lahti, sellega peaks lähipäevil midagi ette võtma, üldiselt olen lugenud, et seda tuleb SEC-idel palju ette sest sõidetakse pidevalt aknad all.
Auto on aus! Edu ja muretuid kilomeetreid.

Kas omanik ja auto on Tallinnas?
Auto on Kesk-Eestis.
pilte pilte ???
[Pilt: P8190010.jpg]

[Pilt: P8190008.jpg]

Endisest auto teemast, loodan, et Hotpapa ei pahanda. PS velg ja numbrimärk pole enam samad.
Pole probleemi, see velg muidugi ei sobinud nii hästi. Kindlasti vaja masin ikka madalamaks saada ja ehk mingi kena velg.
Lisaks proovin nendest kroom koopaäärtest lahti saada, ei sobi minuarust, samas tuleb tunnistada, et sellise värviga nad ulmekoledad ka ei tundu.

Ilma on ilusam/puhtam.

http://www.youtube.com/watch?v=JE-RimUJqgg
Nende mahavõtmisel tasuks arvestada sellega, mis sealt alt välja tuleb.
Seda eeldusel, et on kruvi/neediga pigaldatud, mitte liimiga.
Olen sellega arvestanud : )
Täna autos ringi vaadates tekkis paar küsimust:

1. Mis funktsioon täidab see sinine vidin ja mida reguleeritakse sellest valgest rattast.
[Pilt: 69329-IMG_0790.JPG]

2. Pagasnikust kostab mingi teatud aja tagant undamist, otsimise peale selgus, et see tuleb tagavara ratta juurest

[Pilt: 63765-IMG_0793.JPG]
1) Sinine anum on õhu mahuti "ortopeediliste" ismete jaoks.
2) Sellest ei reguleerita midagi, näitab sulle mootori liikumise suunda, kui punasest avariinupust luuki manuaalselt keerata mootori riknemise puhul.
3) See on vaakumpump/kompressor ja kuskil on sul leke, suure tõenäosusega kuskil istmete all ortopeedika juhtvaakumi juures.

Soovitaks tegelda roostega aknalaua/tagaklaasi servas eos. Piltidelt näha, kuidas roostene kondens-vesi liikunud on akna/aknalaua vahel.
Ja nüüd teile arvatavasti lihtne küsimus, mulle aga raketiteadus. Nimelt mille käsul liigub elektriline antenn ühtegi nuppu ma selle jaoks ei leidnud, arvatavasti originaal stereo abil?
Koos akendega - kui aknad kinni, siis antenn all, kui aknad üleval, siis antenn väljas
Rolz Kirjutas:2) Sellest ei reguleerita midagi, näitab sulle mootori liikumise suunda, kui punasest avariinupust luuki manuaalselt keerata mootori riknemi

Natuke mööda, reguleeritakse küll. Kui mootor on küljest käinud siis see nupp tõmmatakse välja ja lüliti asend keeratakse õigeks. Kinnise luugi korral peab keerates üks kõik kummas suunas kostuma lüliti klõps.
Rolz Kirjutas:Koos akendega - kui aknad kinni, siis antenn all, kui aknad üleval, siis antenn väljas

Tunnen iroonia haisu, aga see SEC on esimene elektrilise antenniga masin mida oman, nii ,et see küsimus võis tõesti tunduda idiootsena. Selle asemel, et lolli üle naerda, oleks võinud lolli aidata.
Mina tunnen põhjendamatut solvumise lõhna Smile Selleks ei ole põhjust, eeldasin, et huumorisoon on alles.
Antenni juhib juhtseade, olgu siis orig. tehase raadio või after-market toodang, antennist tuleb sinine juhe, kui sellele +12V anda siis antenn avaneb ja kui 0V siis "pakib" antenn ennast kokku.
Esimestest koopaäärtest sain lahti, kui päris aus olla siis ootasin hullemat vaatepilti kui tegelikult avanes.
Lehti: 1 2 3 4 5 6