Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB W126 500SEC 1992 - devean
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Keskkroomi on kindlalt vaja
Sedaani ja SECi esittvad omavahel ka erinevad ning mõlemal mudelil on 5,6 mootori puhul laiendatud tiivakaared (+ koopas on kinitused/pesad/katted õlijahutusradika jaoks).
Krt, mida küll inimesed mõtlevad, kui need kroomkaared KRUVIVAD auto külge....
Täna, peale pikka pusimist sai parem tagumine kroomäär eemaldatud, ja üllatuseks oli see täiesti korras, mitte mingit roostet, hoolimatta sellest, et kere ja kroomääre vahelt tuli välja peotäis mulda.

Tekkis küsimus, et kui keegi on eemaldanud w126 tagumise stange siis, kas peale 4ja mutri lahtikeeramist hoiab stanget veel kere küljes midagi kinni?
Vanadus hakkab tulema, aga peaks ikka olema 6 polti pagasiruumis. Mõlemal pool on kohakuti kaks polti(kokku 4) nn rattakoobaste vastas tagapaneelis ja viies on juhipool, kus pagassi põhjas on kolmnurkne ava ja mida katab "švamm" ning 6. on varuratta juures vaakumpumba taga.
Vanadus tuleb tõesti peale Icon_smile , sest oli siiski 4 polti, tuli lihtsalt natukene suuremat jõudu rakendada kui ma alguses proovisin.
Minu SEC`il olid mõlemad äärmised tagastange kroomid omadega õhtal, keskmine osa OK.
Sisuliselt jäävad mõlemad stanged SEC`ist üle, aga võbiolla vahetan SEL`i kroomi välja, kui ei, siis on sul võimalus see ära osta, kui tahad. Eks aeg annab arutust.
Ja järjekordne algaja küsimus. Kas c124 ja c126 tuvavööde ettesöötjad on omavahel vahetatavad, ehk siis kas c126ele sobib c124 turvavöö ettesöötja.
Peaks sobima küll, juhtplokid neil ka samad.
Kuna kevad ja kuivad teed lähenevad suure hooga, siis mis õli difrisse kallata?
Huvi pärast küsin mida teised secidele diffrisse kallanud on?
Mälu järgi oli see ASR`iga SEC. Ehk siis sinna difrisse võib panna LS lõputa õli. Ilma ASR`ita igal juhul LS lõpuga LSD lisandiga õli.

Keskmises hinnaklassis : Castrol SAF-XJ

Kallimatest Lubrication Engineers ja Orion. Selle viimase omahind oli ca 800.- /liiter, aga kuivaks pole võimalik jääda ka alla miinimumõlikoguse korral.
Eespool antud lingil valvoline poolt soovitatud õli maksab ca 100 eeki liiter, aga Castrol SAF-XJ on ca 4 korda kallim. Mitte, et ma nüüd kohe hinnavahe pärast odavamat ostma tõttaks aga . .
Ega suurt vahet polegi, peaasi, et friktsioonketastega difrisse mingit kehva õli ei paneks, aga sul oli vist ASR.

Mina olen kasutanud seda Castroli oma, sest juhtus kogu aeg seda olemas olema (vaadist).

Viimasel ajal aga LE tooteid kasutanud ja katsetanud. SEC`i lähevad kõik õlid va mootoriõli LE omad.
ASR-iga jah. Nii, et LS lõpuga õli pole vaja?
SEC sai uued veljed.
Tegin pildi ümber .jpeg-ks ning pisut väiksemaks. Üleslaadimiseks kasutasin meie oma eksklusiivset pildiparkiSmirk

Kenad veljed kaa by the way.

[Pilt: 43532-secroman.jpg]
Üritasin ka väiksemaks seda tohutut pilti teha, kuid mu aeglane nett....Eusa_whistle

BBS on klassika.
Kena kena, ehk nüüd veel madalamaks siis väga heaThumbsup
(05-04-2010, 06:32 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]Üritasin ka väiksemaks seda tohutut pilti teha, kuid mu aeglane nett....Eusa_whistle

BBS on klassika.

OT, aga Karl, pilt oli bmp versioonis, mida meie pildipark paraku ei toetanud. Unibrow
Lehti: 1 2 3 4 5 6