Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 200d 53kw 86a - atss
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
et siis saabus ka minu hoovipeale Mercedes-Benz Smile uskumatu aga tõsi. vana ta on aga selle eest korralik. läbisõitu asjal nagu polegi. 4a on ta mul isa käes olnud aga sõitnud ta praktiliselt ei ole. kuna tekkis ka peale selle auto ostu mitsu pajero Smile auto on saksast tulnud ja ühe vanamehe käest. saime need saksa dokid oma kätte kui regama sai mindud ja seal kogu asi näha.ühesõnaga läbisõit oli 141000km kui meie perre saabus. praeguseks ees 151000km. auto on tehniliselt täitsa korras. ei logise ei kolise. käib ilusti ja kütust võtab ime vähe Smile
mis tegemisse läheb kohe kiiruga on vasak tagumine tule auk. sealt ussitab muu korras. esimesed suunad peab otsima valged. oranz karjub vastu. valusi hakkan vaikselt otsima. need mis kaasas ei meeldinud mulle.
et siis pilte ka miskit.
[Pilt: PB014220.JPG]
[Pilt: PB014222.JPG]
[Pilt: PB014223.JPG]
[Pilt: PB014224.JPG]
[Pilt: PB014225.JPG]
[Pilt: PB014228.JPG]
[Pilt: PB014229.JPG]
[Pilt: PB014232.JPG]
[Pilt: PB014233.JPG]
[Pilt: PB014238.JPG]
tekkis kohe üks küsimus. kas keegi oskab õelda mis moodi saab spidoploki välja võtta. kuskil kruve ei eidnud ja jõuga kangutada ka kuskilt ei tahtnud,
võta spido tross käigukasti küljest lahti-tee endale näiteks jalgratta kodaratest konksud lükka need kellaploki ja armatuuri vahele ja proovi tõmmata kui ei tule siis las keegi lükkab (samalajal kui sina tõmbad) spido trossi natuke mootori ruumist. Mina sain igatahes nõnda kätte. edu sulle
tross on nii lühike et plokk muidu välja ei ulatu? krt nii nagu opeliga võta käigukasti küjest lahti tross et spido kasvõi natuke välja saada. lõpuks ostsin vihaga poest teise trossi mis oli tiba pikem.
minu 190nel igatahes tahtis natuke järele andmist, kui mu soovitus valeks osutub ära siis pikka vigha pea, aga mootorijuurest proovi seda küll natuke lükata,
mjah trossi ei saa juu muidu lahti kui peab alla pugema juu ? :?
Võttad juhipoolsed jalamattid ära. Lased spidotrossi alt kinnitusest lahti. See lubab juba spidoploki natuke välja tirida. Siis pääses käega juba trossi lahti keerama.
salongist jalamatid ülesse ja siis pääseb trossi kinnitusteele ligi? mingi luuk siis ? :O
Lihtsalt tross on põranda-seina küljes klabriga kinni. Päästad vabaks ja too annab mõned sm järgi. Täpselt niipalju kui vaja, et plokk välja tirida ja käsi vahele ajada.
eks võtan mingi päev selle uurimise käsile Big Grin
et siis eile otsustas eelsoojendus sabad anda. täna asja enam käima ei saanud. soojast peast läks ilma soojenduseta käima aga külmast mitte. tal see plokk on nagu vasakul pool koopapeal. võtsin neljase pistiku lahti ja andsin igale küünlale eraldi voolu sealt ja siis läks supsti käima. kas tal võib ntx ka nii olla kui üks küünal annab sabad siis ei hakka soojendus tööle? kaitsmed paistis igatahes kõik terved olevat. keegi äkki oskab nõu anda.
niih avastasin et relee ploki peal on eraldi kaitse selle jaoks. see oli läbi. aga krt kus leian sellise kaitsme mis sinna läheb? :? ja huvitav miks läbi põles. kõik küünlad olid korras
Esindusest vast ikka leiab õige kaitsme.
Minul põles ta läbi kunagi gaasihoovastiku amordi pärast, mille üks ots tuli munaka küljest lahti ja läks vastu eelsoojendus küünalt.
ehh ja vaatasin selle peale kohe endal ka. gaasihoovastiku amort oli munakast välja kukkunud ja vast eelsüüte küünalt. käisin romulast seda amorti otsimas ja kurjam ühelgi ei ole seda küljes. :?
sain romulast vähemalt spidoploki teise. eks homme pistan sisse selle. 400.- küsiti asja eest.
uurisin almelost valgete suundade hindasi ca 100.- tk Big Grin

proovisin enda fordile 18" velgi alla aga sinna ei läinud. järgmine kord tallinna Mercedes-Benz'ga ja proovin äkki sinna alla istub. rehv oli peal 255 45
[Pilt: P1010007.JPG]
Pole seda ka ühelegi autole tagasi pannud ja ei jõnskuta ka ükski selle pärast. Pedaal ka kergem, ei tea mis liigne agarus inseneere tabas et selle amordi diislile külge pookisid.
see gaasi värk üldse nii hoobasi täis pandud et jube. miks ei võiks tross otse pumba külge minna.
ahjaa mul trossiga ka hädasi. keegi on kunagi hoovastiku külge selle paelaga kinni sidunud. ei tea kas sellist asja on mõtekas romulast vaadata või siis poest osta
niih sai siis täna ka lõpuks spidoplokk vahetatud.
vanal plokil on kegi kunagi tagasi kruvinud läbisõitu ja seal oli üks pulk välja tulnud mis rullikuid kinni hoiab. peab uurima mis selle kütuseseieri osakonnal viga on. kas mõnes jootmis kohas probleem või miskit muud hapu. teise plokiga asjad toimivad.
vahepeal pole mitte miskit toimunud selle auto kallal. hea sõita kui auto ainult kütust aeg ajalt küsib. ptüi ptüi ptüi veel varuosi ei vaja Smile

mis teie arvamus on kas sellele mesale on sobilik panna antitiib või ei. täna tuuakse mulle mingi variant näitamiseks. teen pilte muidugi ka!  siis on mul eel üks tiib mis sai ühe kupee pealt maha võetud. kupeele ei sobinud ja inimene soovis seda maha kiskuda. üks korralik puitrool ka praegu silmapiiril vaatab kuidas siis enne jõule ja aasta vahetust finants seis lubab. kardan et see asi võib järgmisesse aastasse jääda Sad
plaan oli ka sirm ära tellida aga ei tea kuidas see sinna istub Sad 450.- asja hind ainult Smile
[Pilt: 728825920.jpg]
oota milleks see antitiib vajalik on?
cornah Kirjutas:oota milleks see antitiib vajalik on?

&hutakistuse vähendamiseks , mille tulemusena langeb kütusekulu veelgi.
Lehti: 1 2 3 4 5