Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 200d 53kw 86a - atss
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
tagapiduritega oli see et ostsin eelmine aasta uued kettad ja klotsid. nüüd töötavad need väga hästi.
laagritega on nii et hakkavad järjest undama. esialgu vahetasin parem esimese. undas. määre sees aga vastik hääl juures. eelmine aasta vahetasin parem tagumise. undas taas. määre oli sees ja laager oli sinisesks tõmmanud. nüüd vahetasin vasak tagumise.
veljed on jah jubedad aga praegu ei pane neile rõhku.
niih nüüd hädas selle süütelukuga. Uus südamik olemas aga vanal võti ei keera ja ei saa südamikku kätte. Kas o kuidagi võimalik see südamik nii kätte saada et korpusele viga ei tee??
On, vähemalt mina sain.
Äkki annad näpunäiteid?
ohh mind totut küll. kiskusin süüteluku tagant selle plastiku lahti ja kohe lipsasid juhtmed tagant ära. nüüd krt ei tea mis juhe kuskil käis. kas keegi oskab õelda mis värvi juhe kuskil käib?
Kuula, vaata, mõtle, proovi.
http://www.youtube.com/watch?v=8D_SmpZfDmk&feature=plcp

Kui ikka ei saa siis, naised saunas rääkisid, et puuri vana südamik välja AGA siis pead kogu kupatuse välja vahetama. Ja kui puurida ei taha siis on see õpetus ka olemas, kuidas südamik tervelt kätte saada AGA selle eest pead juba mõned dollarid välja käima. Unibrow (http://www.mercedessource.com/)

Kindlasti mõni foorumlane on ka asjaga kursis, iseasi kas keegi seda "salajast" infot sinuga jagab. Eusa_drool

Juhtmeid proovi nii:
P30= Roheliine valge triibuga (peenike)
30= Punane
30= Punane
50= Lilla (kaks juhet jooksevad ühte)
15R= Roosa rohelise triibuga
15X= Roosa kollase triibuga
15= Roosa punase triibuga

Kui ei klapi ja kuna bensuka ja diisli lukupõhjad pidid olema samad siis hea sõna eest võin vaadata ja fotografeerida enda auto juhtmete asetust. Unibrow

!!! Teinekord kasuta otsingut kaUnibrow
kui selg lubab siis lähen vaatan järgi kas on juhtmed samad. suured tänud!
Mul oli W201'el sama probleem. Eemaldasin spido ja kõik plastikud ,et süütelukule lähemale saada.
Kogu kupatust hoiab kinni üks polt ja üks pisikene pin, mille mina puurisin katki ja sain kogu kupatuse kätte.
Enam-vähem nagu siin : http://www.peachparts.com/Wikka/W201IgnitionSwitch
mina võtsin roolisamba küljest ära ja lõikasi rellakaga soone sisse et ei peaks selle tihvti puurimisega jamama. Pärast keevitan sälgu kokku. Mul seisis auto külapeal kui süütelukk saba andis ja vaja oli auto kiiresti koju saada.
täitsa hädas selle võüruga süüteluku ümber. ei suuda kuidagi lahti saada seda Sad

keeratava võruga on õpetusi nii et jalaga segada. küll on jooniseid kõll videosi jne.
Mina olin see kes helistas ja muide kontakt telef on vale, üks 4 on liiast Smile
Parimat.
tnx sulle! oln jah krt üks neli ülearu.

sain lõpuks selle neetud südamiku vahetaud. diislil on jah lukutaga sama asetus! Kui muud tööd lasevad siis laon auto kokku!
sai täna doonor kõrvale lohistatud. nüüd siis pusimist. saab nipet näpet asju ringi tõsta ja jätan esialgu nii et punast saaks ka liigutada.

http://atss.planet.ee/mersud/86a%20w124%20200D%20t.pun/
Kel huvi juppide järgi siis võib küsida.
Täna sai natukene nokitsetud. Signa paigaldatud ja süütelukk jne paigas. Homme plaanis üks tagumine turvavöö vahetada ja natuke veel salongis ühte teist nokitseda. aaa Tagatuled ka nüüd vahetatud Smile
Kuidas tuled on siis?
Tuled muidu ok, aga parempoolsel kõik kolm alumist kruvi pooleks Sad
Aa, seal vist oli jah midagi sellel laadset viga.
Täna sai taas natuke nokitsetud auto kallal. Radikas vahetatud, mootori padjad vahetatud ja temp. näidik toimib taas. Selle temp. anduri viga sai taga ajatud. Lõpuks leidsin et ühes pistikus sees oli juhe katki ja selle taastamisest piisas Eusa_angel

Mingi päev käin korra üv punktis ja lasen sillad üle loksutada et näha mis ees ootamas. Pean mingi hetk võtma plaani ka esimeste piduriketaste vahetuse. Ketad hakkavad vanadusse ära minema. Kui nüüd raha hakkab taas normaalselt peale tulema siis ehk saan lõpuks ka mõningad roostekohad ära lasta likvideerida + mingi osa uue värvkatte alla.


Üldiselt on nüüd taas hea sõita asjad töötavad nagu peavad ja nii mõnigi väljanägemise puudus sai lahendatud.
jälle mina hädas. Kasutan sigaretisüütajat ainult telefoni laadimiseks. Ükspäev enam ei hakanud laadija seal tööle. Täna siis hakkasin süvenema mis viga. Tester kätte ja näitab ilusti üle 12V. Nii kui midagi sigaretisüütajasse panen siis läheb kohe nulli. Kust hakata nüü viga taga ajama? Puke
(06-06-2012, 09:25 AM)atss Kirjutas: [ -> ]jälle mina hädas. Kasutan sigaretisüütajat ainult telefoni laadimiseks. Ükspäev enam ei hakanud laadija seal tööle. Täna siis hakkasin süvenema mis viga. Tester kätte ja näitab ilusti üle 12V. Nii kui midagi sigaretisüütajasse panen siis läheb kohe nulli. Kust hakata nüü viga taga ajama? Puke

Pesa vigane, juhmes katkestus (ei talu voolu), kaitsme kontakt nigel (tõsi, sama kaitsme peal on veel mõned tükid, ka need peaksid siis vaikima)... Multimeeter kätte ja loksutama!
Lehti: 1 2 3 4 5