Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure w201 kojameestega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Mure järgmine:kuna omal suunakang ää murtud oli kui auto tagasi tõin,sai ostetud uus kang sõitva auto pealt.Juhtmed sai ühendatud ilusti värvi järgi ja korralikult klemmidega,aga kojamees liigub aint ühes asendis!?Kõige kiiremas asendis!?
Suunakad toimivad ilusti!
Küsimus siis targematele:kas kojamehe intervalle juhib relee?Või peab kangi otsast lahti võtma ja vaatama sealt neid klemme?
Juhul kui juhib relee,siis olex hea teada kus too pahalane asub!
Igasugune abi teretulnud!!
Ette tänades![/u]
Priit
53951853
mul sama teema, ainult, et üheski asendis ei tööta kojamees, kuigi mootor korras ja juhtmed sai ka korralikult ära ühendatud.
Soovitan kaitsmed ja kaitsmeklemmid peene liivapaberiga ära puhastada,sest need võivad oksüdeerunud olla ja lihtsalt ei lase nii palju voolu läbi,kui vaja oleks.
Selle kohta on teema olemas.

Küll aga, kui kaitsmed korras, muu atribuutika terve, siis : Relee asub kaitsmetest veel akna pool, kaitsmeploki taga. Üles tõstes tuleb kenasti välja.
Omal üks relee ja kang vanemale mudeleli pakkuda kah.

Loodan, et on abi.
Tere!
Unustasin kribada,et korras ammu.
Mul oli viga selles,et kangil lülituskarbi küljest üks juhe oli jootest lahti .
Jootsin üle ja töötab!Nod
Priit
Tervist, ei hakka uut teemat tegema ja seega küsin siit samast oma mb 190 D 1984 kojamehe kohta.Probleem nimelt selles, et see koht, kust kojamehe mootori vars sealt klaasi juurest välja tuleb, seal on selline plastikust puks, mis peaks olema seal klaasi all oleva plastiku küljes kinni, kuid minul on see puks seal lahtiselt(klaasi alt oleva plastiku küljest murdunud).Nüüd on nii, et kui kojamees on vastu klaasi ja süsteemi liigutada, siis loks pole eriti suur ja kojamees üldiselt töötab küll, kuid kui kojamees üles tõsta, siis süsteem loksub päris korralikult.Äkki keegi oskab välja pakkuda, kuidas sellist asja parandada.Vabandan, et tekst natukene segane on, ei oskanud seda eriti paremini seletada.Paranoid
(21-12-2012, 10:37 PM)krissu606 Kirjutas: [ -> ]Tervist, ei hakka uut teemat tegema ja seega küsin siit samast oma mb 190 D 1984 kojamehe kohta.Probleem nimelt selles, et see koht, kust kojamehe mootori vars sealt klaasi juurest välja tuleb, seal on selline plastikust puks, mis peaks olema seal klaasi all oleva plastiku küljes kinni, kuid minul on see puks seal lahtiselt(klaasi alt oleva plastiku küljest murdunud).Nüüd on nii, et kui kojamees on vastu klaasi ja süsteemi liigutada, siis loks pole eriti suur ja kojamees üldiselt töötab küll, kuid kui kojamees üles tõsta, siis süsteem loksub päris korralikult.Äkki keegi oskab välja pakkuda, kuidas sellist asja parandada.Vabandan, et tekst natukene segane on, ei oskanud seda eriti paremini seletada.Paranoid

Lihtsaim ja odavaim on võtta mõnelt romult toimiv süsteem.
(21-12-2012, 11:25 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(21-12-2012, 10:37 PM)krissu606 Kirjutas: [ -> ]Tervist, ei hakka uut teemat tegema ja seega küsin siit samast oma mb 190 D 1984 kojamehe kohta.Probleem nimelt selles, et see koht, kust kojamehe mootori vars sealt klaasi juurest välja tuleb, seal on selline plastikust puks, mis peaks olema seal klaasi all oleva plastiku küljes kinni, kuid minul on see puks seal lahtiselt(klaasi alt oleva plastiku küljest murdunud).Nüüd on nii, et kui kojamees on vastu klaasi ja süsteemi liigutada, siis loks pole eriti suur ja kojamees üldiselt töötab küll, kuid kui kojamees üles tõsta, siis süsteem loksub päris korralikult.Äkki keegi oskab välja pakkuda, kuidas sellist asja parandada.Vabandan, et tekst natukene segane on, ei oskanud seda eriti paremini seletada.Paranoid

Lihtsaim ja odavaim on võtta mõnelt romult toimiv süsteem.
Mõtlesin ise ka sedasama, kuid mida ma täpsemalt vahetama peaksin?Ainult seda plastikust puksi?Ülejäänud(mootor jne) asjad töötavad justkui nii kuidas peavad, et tervet süsteemi poleks vast vaja.