Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Mercedes-Benz E 320 CDI Elegance 3.2 145 kW
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuulutus üleval ~170 päeva, platsil olen ka masinat pidevalt näinud. Piltidel ja muidu väliselt tundub väga korralik, ent keegi pole veel omale soetanud. On ehk keegi sellega lähemalt kokku puutunud? Või teab muidu rääkida autost/müügiplatsist midagi põnevat?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Icon_rolleyes

Oodatud on ka soovitused, mida sellisel autol üle tasuks vaadata kindlasti, see nädal leian aega ja lähen lähemalt tutvuma sellega.
Minu teada klubiline andres23 käis seda autot kunagi vaatamas kindla ostuplaaniga, kuid ostmata ta jäi mingil põhjusel, võiksid tema käest uurida.
Itaalia, Prantsuse, Lõuna-Saksa punnud on ilmselt kõige paremini säilinud keredega, mis on väga oluline argument w120 puhul. Üritage tuvastada avarii esinemisi või mitteesinemisi ning kui see on selge tuleb asuda põhjaliku tehnika ülevaatuse kallale, mis on teadagi vana CDI puhul... suht Viking Loto.
Andres23-e vastust oodates küsiksin üle, et mida mootori puhul jälgida tasuks? Google ei anna ka 3.2 CDI kohta mingit head nõu. Pole ise ühtegi diislit omanud ning ükski tuttav ei oska selle koha pealt nõu anda.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275

Palun väga- Üht, koma teist kirjas....
Nojah pole julgenud ühtegi teist teemat peale w210 näppida Big Grin Tänan!
Renkju Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275

Palun väga- Üht, koma teist kirjas....

Jutt on W210 mersust, mitte W211-st..

edit: õige link: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297
T6nu Kirjutas:
Renkju Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275

Palun väga- Üht, koma teist kirjas....

Jutt on W210 mersust, mitte W211-st..

edit: õige link: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297

Seda ka muidugi, ainult w210 teemas pole sõnagi probleemidest ja mootori iseärasustest. w211 omas on vähemalt mingidki punktid, mida reedel üle vaatame, k? Eusa_dance Said feili ära Big Grin
Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:
http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110

Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodiBig GrinBig GrinBig Grin
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..

Get the point? U fail! Big time!
põhh Kirjutas:Seda ka muidugi, ainult w210 teemas pole sõnagi probleemidest ja mootori iseärasustest. w211 omas on vähemalt mingidki punktid, mida reedel üle vaatame, k? Eusa_dance Said feili ära Big Grin
211 teema on tehtud kogemustele põhinedes, 210 teema on tehtud ajakirjaniku poolt.
T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:
http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110

Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodiBig GrinBig GrinBig Grin
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..

Get the point? U fail! Big time!

No deem Big Grin h4rdc0r3 pwnz! (H)
Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega Big Grin Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne Big Grin
põhh Kirjutas:
T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:
http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110

Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodiBig GrinBig GrinBig Grin
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..

Get the point? U fail! Big time!

No deem Big Grin h4rdc0r3 pwnz! (H)
Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega Big Grin Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne Big Grin

Ma ei kujuta ette, kustkohast sul selline kujutelm on üleüldse tekkinnud, et MB hoiab tüüpviga tootmises terve ühe põlvkonna, kannab selle tüüpvea üle järgmisele põlvkonnale, et Marek saaks sellest kirjutada ning alles siis parandavad selle ära..

MB-l on ainult 1 tüüpviga- kuluosad kuluvad ja neid tuleb vahetada.
T6nu Kirjutas:
põhh Kirjutas:
T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:
http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110

Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodiBig GrinBig GrinBig Grin
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..

Get the point? U fail! Big time!

No deem Big Grin h4rdc0r3 pwnz! (H)
Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega Big Grin Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne Big Grin

Ma ei kujuta ette, kustkohast sul selline kujutelm on üleüldse tekkinnud, et MB hoiab tüüpviga tootmises terve ühe põlvkonna, kannab selle tüüpvea üle järgmisele põlvkonnale, et Marek saaks sellest kirjutada ning alles siis parandavad selle ära..

MB-l on ainult 1 tüüpviga- kuluosad kuluvad ja neid tuleb vahetada.

[Pilt: 1241218633v4rylgtd.jpg]
Ühesõnaga masin on f*cked up, müügimehed on v*tupead ning ükski normaalne inimene seda autot omale ei osta.
Mõned näited - käigukast pekkis, sisus on puudusi, mootorit vaadata ei lubata, tingimisvõimalus puudub.