| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
		
		
		22-10-2009, 09:23 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 09:24 AM  ja muutjaks oli põhh.)
	
	 
		Kuulutus üleval ~170 päeva, platsil olen ka masinat pidevalt näinud. Piltidel ja muidu väliselt tundub väga korralik, ent keegi pole veel omale soetanud. On ehk keegi sellega lähemalt kokku puutunud? Või teab muidu rääkida autost/müügiplatsist midagi põnevat?http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html   
Oodatud on ka soovitused, mida sellisel autol üle tasuks vaadata kindlasti, see nädal leian aega ja lähen lähemalt tutvuma sellega.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,772 
	Teemad: 204 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
12 
	
	
		Minu teada klubiline andres23 käis seda autot kunagi vaatamas kindla ostuplaaniga, kuid ostmata ta jäi mingil põhjusel, võiksid tema käest uurida.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Itaalia, Prantsuse, Lõuna-Saksa punnud on ilmselt kõige paremini säilinud keredega, mis on väga oluline argument w120 puhul. Üritage tuvastada avarii esinemisi või mitteesinemisi ning kui see on selge tuleb asuda põhjaliku tehnika ülevaatuse kallale, mis on teadagi vana CDI puhul... suht Viking Loto.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		Andres23-e vastust oodates küsiksin üle, et mida mootori puhul jälgida tasuks? Google ei anna ka 3.2 CDI kohta mingit head nõu. Pole ise ühtegi diislit omanud ning ükski tuttav ei oska selle koha pealt nõu anda.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		Nojah pole julgenud ühtegi teist teemat peale w210 näppida    Tänan!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,032 
	Teemad: 14 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
1 
	
		
		
		22-10-2009, 01:48 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 01:50 PM  ja muutjaks oli T6nu.)
	
	 
		Renkju Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275
 Palun väga- Üht, koma teist kirjas....
 
Jutt on W210 mersust, mitte W211-st..
 
edit: õige link: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297 
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		T6nu Kirjutas:Renkju Kirjutas:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275
 Palun väga- Üht, koma teist kirjas....
 Jutt on W210 mersust, mitte W211-st..
 
 edit: õige link: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297
 
Seda ka muidugi, ainult w210 teemas pole sõnagi probleemidest ja mootori iseärasustest. w211 omas on vähemalt mingidki punktid, mida reedel üle vaatame, k?    Said feili ära    
	
	
	
		
	Postitused: 1,032 
	Teemad: 14 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
1 
	
	
		Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110 
Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodi    
See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..
 
Get the point? U fail! Big time!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,237 
	Teemad: 121 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		põhh Kirjutas:Seda ka muidugi, ainult w210 teemas pole sõnagi probleemidest ja mootori iseärasustest. w211 omas on vähemalt mingidki punktid, mida reedel üle vaatame, k?  Said feili ära  211 teema on tehtud kogemustele põhinedes, 210 teema on tehtud ajakirjaniku poolt.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110
 
 Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodi
    See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..
 
 Get the point? U fail! Big time!
 
No deem    h4rdc0r3 pwnz! (H) 
Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega    Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne    
	
	
	
		
	Postitused: 1,032 
	Teemad: 14 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
1 
	
		
		
		22-10-2009, 02:30 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2009, 02:32 PM  ja muutjaks oli T6nu.)
	
	 
		põhh Kirjutas:T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110
 
 Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodi
    See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..
 
 Get the point? U fail! Big time!
 No deem
  h4rdc0r3 pwnz! (H) Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega
  Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne  
Ma ei kujuta ette, kustkohast sul selline kujutelm on üleüldse tekkinnud, et MB hoiab tüüpviga tootmises terve ühe põlvkonna, kannab selle tüüpvea üle järgmisele põlvkonnale, et Marek saaks sellest kirjutada ning alles siis parandavad selle ära..
 
MB-l on ainult 1 tüüpviga- kuluosad kuluvad ja neid tuleb vahetada.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		T6nu Kirjutas:põhh Kirjutas:T6nu Kirjutas:Ok, siis võid need teemad KÕIK läbi lugeda julgelt:http://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110
 
 Sest vahet pole ju, kas 83a või 2003a MB- kui kapotil sihik olemas, siis nad lagunevad, roostetavad kõik täpselt ühtemoodi
    See, et nende välimus võib sarnasena tunduda, ei määra kõiki teisi parameetreid. Ühesõnaga- uus s-klass ka sarnaste tagatuledega, mis on mingil korealasel, kuid juppe ikka rohkem ja blablabla..
 
 Get the point? U fail! Big time!
 No deem
  h4rdc0r3 pwnz! (H) Ühesõnaga 2000 diiselmootor ja 2002 on 2 täielikult erinevat asja ja täisesti uuemat tüüpi ehituse ja tööpõhimõttega
  Ükski tüüpviga ei ole sarnane jne  Ma ei kujuta ette, kustkohast sul selline kujutelm on üleüldse tekkinnud, et MB hoiab tüüpviga tootmises terve ühe põlvkonna, kannab selle tüüpvea üle järgmisele põlvkonnale, et Marek saaks sellest kirjutada ning alles siis parandavad selle ära..
 
 MB-l on ainult 1 tüüpviga- kuluosad kuluvad ja neid tuleb vahetada.
 ![[Pilt: 1241218633v4rylgtd.jpg]](http://img171.imageshack.us/img171/5043/1241218633v4rylgtd.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 547 
	Teemad: 8 
	Liitus: May 2008
	
 Maine: 
1 
	
	
		Ühesõnaga masin on f*cked up, müügimehed on v*tupead ning ükski normaalne inimene seda autot omale ei osta.Mõned näited - käigukast pekkis, sisus on puudusi, mootorit vaadata ei lubata, tingimisvõimalus puudub.
 |