Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimusi ja arvamusi 126-st
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt ootaks siis arvamusi nn. tüüpvigade kohta 126-l. Ise olen tuvastanud 1,5 aasta ja 35tuh km järel järnevad: 1.Esimesed uksepolstrid nagisevad- olen proovinud igasuguseid määrdeid, tihendeid jne- vähemaks saanud, kuid mitte vaikseks. 2.Gaasihoovastiku lõtkud suured- s.t., et gaasi vajutades ei reageeri kohe. 3.Välisilma sissetuleku klapid ei pea- lükkad küll vasakule s.o. kinni, kuid ikka tuleb vähe külma ilma läbi. Ootaks siis arvamusi kuue omanikelt, kes kuidas on midagi teinud ja loomulikult teiste probleemide lahkamist, äkki oskan ise midagi teiste asjade kohta soovitada. P.S. Jutt ühes reas- nimelt Enter andis otsadIcon_cry
Mulle tundub, et 126 on selline auto, mis kas ei lagune üldse või siis pudeneb korraga koost ära.
9 aastat on 82' 280SE automaat perekonnas olnud ja lagunema hakkas meeletult 2007.
Sinnamaani oli vaja vaid pidureid tuunida.

07 spet-08 sai esisilda taotud mingi ~20k vist. Nüüd 9ndal aastal on hakanud ka mootor jukerdama (midagi hullu siiski pole). Salong nagiseb ka mul.

Tundub nagu 126l ei oleneks vead läbisõidust, vaid ajast. St pole vahet, kas sa sõidad aastas 7000km või 30 000km, ühe palju kukub ikka küljest. Nimelt, kui see auto seisab, läheb kõik piiks.
Kõik vead näivad seistes süvenevat. Kinniroostetavad pidurid on olnud minu masina üks suurimatest jamadest, kuna talvel on suht vähe kasutuses.
Automaatkast uimab suht kõvasti, kui tüüpiline see on, ei tea.
Armatuuri valguse kustumine peaks vist suht tüüpiline viga olema. Reostaadi süü. Hiiumaal teha lastes läks 100 eeki.

Igal juhul, põhiline raha on läinud veermikusse. Samas, igasugused Eesti-Hispaania-Venemaa otsad on auto omal ajal hästi vastu pidanud (viimane taoline sõit tehti 2003).

Perekonda tulles oli odomeetril 150k, praegu 232k.

Enamik vahetatud detaile siin kirjas:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=12056
urraa Kirjutas:Igal juhul, põhiline raha on läinud veermikusse. Samas, igasugused Eesti-Hispaania-Venemaa otsad on auto omal ajal hästi vastu pidanud (viimane taoline sõit tehti 2003).
kasutad ikka kvaliteetseid osi?
marek Kirjutas:
urraa Kirjutas:Igal juhul, põhiline raha on läinud veermikusse. Samas, igasugused Eesti-Hispaania-Venemaa otsad on auto omal ajal hästi vastu pidanud (viimane taoline sõit tehti 2003).
kasutad ikka kvaliteetseid osi?

Neid, mida Imre paneb.

Samas, ühtegi asja pole kaks korda pidanud veel auto juures vahetama.
V.a piduriklotsid.
urraa Kirjutas:Neid, mida Imre paneb.
kas sind ei huvita mis firma osadega su autot remonditakse? Icon_eek
Ma võin öelda, et suht samad jamad on W123-l ka. Uksepolstrid nagisesid, panin paberitükid vahele, et ei nagiseks. Armatuurivalgustuse reostaadi vahetasin ära, kuna valgustus kustus. Gaasipedaalil on tühi lõtk alguses. Välisilma sissetuleku klapp samamoodi - täiesti kinni nupu järgi, aga õhkab ikka külma. Ilmselt sama ajastu vead/väsimused kimbutavad neid kõiki.
Vatupidiselt urra arvamusele on 126 minu arvates veermiku poolest üks tugevamaid autosid üldse.
Kui ostsin, sai vahetatud kõik all mis vaja- ca 25t koos töödega, k.a. 4xamort, 4xketas, 4xvedru , rooliotsad jne. Peale 35000.-km ja 18kuud pole probleeme old, 90% orig. osad.
Aga mind huvitas rohkem see, et kuidas keegi neid vigu likvideerinud?
Sest mind ajab ikka närvi küll kui sellisel autol mis asfaldil on vait kui öö, kruusateel midagi nagiseb? Ja mingite paberite vahele toppimine on vist siiski ajutine lahendus ja sedagi vaid kaltsupolstri puhul.
Sul ikka polstri kinnitusklambrid kõik terved? Mul ka nagises, võtsin laiali (mitmed kõvad olid juba ära murtud ja remmitud vana hea plekikruviga.

Ma panin polstrite alla kõige õhemat parketi matti, tegin ilusasti hermeetiliseks ja panin polstri peale tagasi - enam ei nagise.
parketimatt aitab jah ja isegi kahepoolne t eip, aga hiljem jube kepp kätte saada, kui vaja ligi pääseda
janek126 Kirjutas:Nimelt ootaks siis arvamusi nn. tüüpvigade kohta 126-l. Ise olen tuvastanud 1,5 aasta ja 35tuh km järel järnevad: 1.Esimesed uksepolstrid nagisevad- olen proovinud igasuguseid määrdeid, tihendeid jne- vähemaks saanud, kuid mitte vaikseks. 2.Gaasihoovastiku lõtkud suured- s.t., et gaasi vajutades ei reageeri kohe. 3.Välisilma sissetuleku klapid ei pea- lükkad küll vasakule s.o. kinni, kuid ikka tuleb vähe külma ilma läbi. Ootaks siis arvamusi kuue omanikelt, kes kuidas on midagi teinud ja loomulikult teiste probleemide lahkamist, äkki oskan ise midagi teiste asjade kohta soovitada. P.S. Jutt ühes reas- nimelt Enter andis otsadIcon_cry

1. Minu kogemus ütleb et naginad tekivad siis (ja ainult siis) kui ust on enne lahti võetud. SECi uks oli nagu valatud, samas w210 uks ka nagiseb, kuna võtsin polstri mitu korda maha.

2. Gaasihoovastikus vaja see amort kas ära vahetada või vedru vahele panna

3. tundmatu probleem.

w126 peaks olema miljoni km auto kui teha vajalikke remonte õigeaegselt.