Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 280SE 1982 w126
#1
Foorumi kasutajad, siit tuleb teie üürike numbrirõõm:
Mercedes-Benz  280SE W126

Väljalaske aasta: 1982
Tippkiirus: 205km/h
Kiirendus: 10.8s
odomeetri näit: 232 000

Sõiduk toodi Eestisse aastal 2000 ning veetis esimesed kuud Lõuna-Eestis mingi anonüümse jorsi käes. Teisisõnu on ta meie perekonnas olnud 9 aastat. Kõige pealt kasutas seda isa, ent kuna auto müügist saadav raha polnud tema meelest Mercedes-Benz vääriline, jäi ta vanaisa kätte minu sirgumist ootama. Isa kohtles, teda nagu räpast Sõle tänava hoora, vägistades üsna korralikult ja kolme aasta jooksul sisuliselt sentigi investeerides. Vanaisa ravis prostituudi suguhaigusi nelja aastaga 10 000kr eest, millest enamus läks rooste likvideerimiseks ja piduritesse.

Lisadeks on elujõuline elektriline katuseluuk ja kõrvalistuja peegel, mis on juba kaks korda otsad andnud ja hetkel laip on.

Minu kulutused on pooleteise aasta jooksul olnud 30 000+ krooni, mida keskkooli kõrvalt on olnud suhteliselt väsitav teenida, ent armastus auto vastu on suur. Olen üritanud Imrele selgitada, et õpilaspileti ettenäitamisel peaks olema 10% soodustus, ent kahjuks ei võta mind mees tagurpidi nokatsiga iialgi kuulda.

Minu poolt teostatud tööd (alates 2007 september):

Sisuliselt kogu esisild väljavahetatud (maksumus ~20k),
tagumise ratta laager (~0.5k),
tagumised vedrud (2,4k),
uued küünlad (~0.3k),
2nd hand roolikarp (vahetusega läks ~2k vist),
roolivõimendi rihm vahetatud (~0.2k),
esisilda reguleeritud (0.4k),
igakevadine summutikeevitus,
igakevadine kinniroostetand pidurite lahti tegemine (2x 300)(edaspidi teen seda ise, sõber näitab töövõtted ette),
poolsünt õli + õlifilter 7x70kr + 80kr = 570kr,
ostetud paar tutikaid suverehve, ja paar väga vähe kasutatuid:2500kr,
klappe reguleeritud,
tagatuli 500kr (tegin ise katki),
el. paremp. peegel 500kr,
parema nähtavuse tagamiseks ette tegijamad pirnid: 340kr.
lisaks veel hulgaliselt asju, mis meelde ei tule.

Koos noore omanikuga kolis autosse ka heli.

Alpine 4 x 60w makk su. Isa autost varastasin, seega tasuta.
Ees armatuuris on GAS 4" kõlarid,
taga, aknalaual on 6"x9" GAS ovaalid
ning pakiruumis GAS 12" 300W RMS 600W MAX supakas ja
Blaupunkt võim. Kogu kupatus läks maksma 2400 krooni ja heli on vägagi kvaliteetne.

Endiselt küljes olevad vead:

Penskarist automaatkast arvab, et kaks sekundit on käigu vahetamiseks päris hea aeg. Ei nõustu temaga. Ise veel aut. kasti remontida ei osta ja korralik kasutatud variant maksab rohkem kui mõne mehe elu, nii et seda lähiajal ilmselt korda teha ei saa.

Vanaisa oli usklik mees, kes sõitis Lukoilist koos tankuriga minema.
Kuna jumalakartlikele heategevus meeldib, siis nüüd olengi mina kütuse-Unicef, kes sõites paagist jumalikku nektarit välja pillutab. Nimelt pärast esivanema vägitegu ei hoia kork enam piisavalt tihedalt.
Maksumus ~1500kr... või siis mitte üle poole paagi tankida.

Mootor on hakanud pärast 9-t aastat märku andma, et midagi on viga.
Tühikäigu pöörded sain mingi kruvi keeramise abil korda, ent küünlajuhtmed tuleb vist ikka ära vahetada (vanus 9+ a.).

Kui välitemperatuurid jõuavad + 20 kraadini võtan kõik plastliistud maha, eemaldan rooste ja lasen mastiksit täis.
Üks tagumine koopaäär, on pruuni jumega. See läheb ka ilmselt suvel likvideerimisele.

Kütusekulu olen mõõtnud täispaagi meetodil, sulgudes on tehaseandmed:

Maantee 90-100km/h: 10,5 (9.5)
Linn: 13,8-16 (14,3)

Selgituseks: 13,8 oli öösel kesklinn-Nõmme otsad ja mõni üksik päevanesõit. Pool teed mööda järvevana.

Öised sõidud ilma järvevana jms teedeta ja päevased pooleks 15,2.
3/4 päeval: 16

Ummikus pole ühegi mõõtmise ajal istunud.



Kas kellelgi on ära anda halli juhi taga istuja akna alla kerimis hooba?

Pilte autost:
[Pilt: ATYAAAA2KhGB2sOajCvSTWN_TLt-uJrtyGIUqEN6...6zE0Kg.jpg]

Kõige töökindlam ja ilusam auto üldse. Sobib nii kirikupapile kui ka wannabe gängstale.

[Pilt: ATYAAAAuUdMzW0zzoeG7S0x7bD-YzQs1fj9SbosG...VHonXw.jpg]

Demonstreerides kaltssisu ja neegriaknaid. Lisavarustusest on tal vaid kaassõitjapoolne elektripeegel ja - katuseluuk ning automaatkast.

[Pilt: ATYAAAAaG4hSfUqBJKb6sGVBSlSDLSFbNCF1qAFg...PGABmw.jpg]

[Pilt: y0.jpg]

Siis kui muru oli rohelisem... ja bensiiniliiter sitaks kallis. Elu on ilus!

[Pilt: y02.jpg]

Tagant imetlus.

[Pilt: beibi.jpg]

[Pilt: he.jpeg]

Tihtipeale ei usuta, et see auto 27 aastat vana on.

[Pilt: iu.jpg]

[Pilt: ATgAAABbz9JTY1UANZlGotbNNAaFCgm4j_V442NN...dcH_JQ.jpg]

Auto on ja jääb täiesti originaaliks v.a v-b mõned lisavarustuse täiendused, kui kunagi jõukam olen. Unistuseks on cruise control, 4000K Xenonid (täiesti valged, ent näitavad väga palju kaugemale) ja hele nahksisu.

Veljed jäävad samaks, valgeid suundasi ega toonklaasi ei tule.

Teoreetiline küsimus:

Kui raske on cruise controli intsall? Palju see vidin koos kõige juurde kuuluvaga maksab? Kui ise mitte hakkama saada ja tunkeposite juurde viia, siis palju raha kuluks?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 9 757 22-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: Lexuz
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 29 4,739 17-02-2024, 05:22 PM
Viimane postitus: ashton
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,932 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 35,355 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 80,112 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 3,991 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 245,403 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 13,842 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 8,460 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
  Mercedes-Benz S-klass W126 1981 - Kristooo Kristooo 3 2,334 14-01-2021, 10:19 PM
Viimane postitus: ReinGSM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne