Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 300SE suur kütusekulu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Juhe on koos, mõistus on otsas. Ühesõnaga ei tea mida teha. Probleem selles, et kütusekulu kuidagi üüratu 15-20L/100 w126 se300 kohta. Osa räägivad,võimalik variant on et katalüsaator on umbes ja lambda ehk ei toimi korralikult. Ise arvan et katalüsaatorit pole mötet tühjaks lüüa (ja lambda andur hakkab segast panema), siis hakkab mootorile valet kütusesegu andma ja on ilmselgelt ka mootor koos. On mainitud ka seda, et klapisääretihendid võivad streikida (kergelt pressib õli välja). See köik oletus. Ühesönaga tahaks autol saada kütusekulu alla saada, oleks rahul kui see jääks kuhugi 12 piirimaile linnas. Mul pole ettekujutustki, palju maantee olla võiks, kindlasti vahem kui linnasõit. Ühesönaga, kas on kedagi kes teab läbi ja löhki antud autost või oskab asjalikku nõu anda. Tänud

PS! Nüüd on ilmselt tekst korras![/font]
Mõned tühkud võiks panna ja küsimus, et kas saarlane v?Big Grin

Aga pealkirjaga võiks ka midagi ette võtta
Kas lambda andur on peale katalüsaatorit???
see on hea küsimus, kas mitte lambda pole selle katalüsaatori küljes.
w126se300 Kirjutas:see on hea küsimus, kas mitte lambda pole selle katalüsaatori küljes.

Oh ei, aga ühenduses summutaja kaudu küll jah. Lamda üldjuhul enne esimest pütti peale väljalaske kollet.
Pane silberisse aeg ja maini ,et teeks ikka mees, kes asja jagab nTongueeeter. Raudselt saad abi. Pole mõtet käia kusagil nurgatagustes kohtades, kus igale Kooljale 1000- reguleeringu eest jätad ja peale viimase sättimist justkui natuke paremaks asi muutus.sa jäätki nii käima ja asju vahetama.Silberis on näiteks nende vanemate masinate diagnostika stend ,pritsepeast väljuvate kütuse koguse mõõtja(arvan,et ainukesed eestis) ja igasugu muud asjalikku ja vajalikku staffi ja inffi.Sellisel Pritsel on mõningad nüansid, mis peavad olema raudselt paigas
Mine ja lase ainult kontrollida.See on mingi kontroll pakett. Las ütlevad mis vaja vahetada.......NÄITEKS: kui ka lased lamda anduri ära vahetada kusagil , on vaja prittsepea ikkagi paika keerata. Muidu ei pruugi lamda suuta segu paika keerata ja võtab järjekortselt palju kütet.Pealegi annavad nad ju garantii sulle :-D
Ma omaarust sellesse teemasse kord juba kirjutasin...Retard

Aga küsime uuesti:
Millal on vahetatud süüteküünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor?
Kui suur on mootori õlikulu?
Kas on teada kompressioon mootori silindrites? On see ühtlane?
Kas mootor käivitub külmalt hästi? Aga soojalt?
Kas mootor töötab/veab ühtlaselt või on mõnel hetkel tunda puterdamist?
Kas tagant musta viskab? 20 l sajale võiks hakata juba tagant näha olema...

Silberissemineku soovitus on hea. Aga kallis. Mis muidugi ei tähenda, et Koljade juures lõppkokkuvõtteks odavam tuleks.

Kas Silber on oma suhtumist vanadesse autodesse muutnud? Üldiselt nad väga ei rõõmustanud, kui keegi oma kõrge kütusekulu jutuga sinna läks.
Tere v6sa!

küünlad alles vahetatud
kõrgepingejuhtmetest pole aimugi
jagajakaanest ja rootorist pole aimu.
mootori õli kulu on täpselt nii suur, et iga kuu alguses tuleb liiter peale valada (mis ilmselt üsna tüütu tegevus). Mootoril on vahetatud ka klapikaambrikaane tihend. Tosool on vahetatud.
Kompressioonist mootori silindrites ei tea samuti midagi.
Mootor töötab ühtlaselt. Tagant summutist välja ei heida sinist ega musta tossu. Tosoolikork pole õline.
tere wdb240!

Palju see kontroll pakett silberis maksama minna võiks.Tänud
10-15 peaks normaalne kulu olema sellel autol, enne diagnosti (silberisse) minekut vaheta kindlasti küünlajuhtmed, jagajakaan, rootor ka ära. kas küünlad panid ikka originaalid (beru või bosch) mis kapoti all kirjas? lambda võid ka enne ära vahetada, lihtsalt hoiad diagnostiga raha kokku.
Ma arvan, et oleks aeg EFI peale üle minna.
Nu aga selle auto kütusekulu ju tuleb põhimõttest täpselt nii palju kui palju sa gaasi vajutad Smile On ennegi korras mootoritega autosid nähtud kus sõidustiil on taganud ca 20L/100km.... Oletan et äkki aitab korra testida ka muu sõidustiiligaIcon_redface (see pole solvang ega muu negatiivne toon) Lihtsalt oletus Nod
Tere reddog!

siin erilist vahet pole kas ma söidan 90km/h või 120km/h. Kütusekulu on ikka jube suur. Olen proovinud sõita rahulikult ja agresiivselt, vahet ei mitte midagi. Aga tänud hea soovituse eest.
Tere Marek!

Küünlad on ikka samad mis kapoti all kirjas. Kehvemaid pole mötet panna. Ise kaldun arvama et kogu väljalaske süsteem alates mootorist lõpetades taga tuleks välja vahetada ehk siis uus panna.
Kas se 300 saab ka süütenurka õigeks keerata või mitte (hilisemaks ja varajasemaks).
Kuula/toimeta nii nagu marek ja wdb240 ütlesid - ja sa saad auto korda.

Väljalase ei mõjuta sellises hulgas mootori võimet kütet õgida - kui siis ainult sellisel juhul kui lisaõhku kuskilt praost enne lambda andurit peale kahmab, ning see juhtploki (või ma ei tea mis sellisel autol peal on) lolliks ajab, arvates et sega on nii lahja.

Muide kas ülevaatusel heitgaasid paigast ära pole?
w126se300 Kirjutas:Tere Marek!

Küünlad on ikka samad mis kapoti all kirjas. Kehvemaid pole mötet panna. Ise kaldun arvama et kogu väljalaske süsteem alates mootorist lõpetades taga tuleks välja vahetada ehk siis uus panna.
tavaliselt kiputakse just "paremaid" 3-4 elektroodiga küünlaid panema, mis ei tööta selles süütesüsteemis nii nagu peab.

kogu väljalaset ilmselt pole vaja vahetada, küll aga võib olla kat sitta täis ja heitgaasid ei pääse välja.

samas võib olla aint ka see viga nagu wdb240 kirjutas, et küttesegu pole täpselt 50/50 paigas ja lambda ei suuda piisavalt segu korrigeerida.

süütejubinate vahetuse pakkusin välja selleks, kui plaan pikemalt autoga sõita või alles soetatud, et oleks võimalikult jamade vaene see periood. ja ka diagnostis oleks võimalik kiirelt viga tuvastada. muidu ütlevad et vaheta see, järgmine kord too, järgmine kord kolmas... kogemused on seda näidand mitmeid kordi.
Aga mis hinnavahemikku võiks see lambda andur jääda.
Umbes katalüsaator on kindel bensuõgija, kui autol on originaal veel küljes, on kindlasti aeg see välja vahetada.
Ise vahetasin ja bensukulu langes ca.3l/100km kohta,seda küll 5,6L mootoril, kusjuures ka minek paranes oluliselt.Universaalkatte on igalt poolt saada ja hinnad on neil ka võrreldes originaaliga vägagi mõistlikud. 10L/100le on kindlasti linnasõidul selge utoopia aga 12-14-ga peaks ikka hakkama saama kui korraga läbitav distants just alla 5km pole.
w126se300 Kirjutas:Aga mis hinnavahemikku võiks see lambda andur jääda.
tonni ringis, kui kuskil poes sõber võid ka soodsamalt leida. ma olen bosch'i universaalseid ja ka lada omasid kasutand, pole vahet... oluline on juhtmete arv.

secman Kirjutas:10L/100le on kindlasti linnasõidul selge utoopia aga 12-14-ga peaks ikka hakkama saama kui korraga läbitav distants just alla 5km pole.
kütusekulu 10-15 tähendab mnt'l kruisiga 10 ja linnas 15.
Lehti: 1 2