Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 külmalt suitseb ja töötab ebaühtlaselt, mõningad küsimused veel!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lugu siis järgmine et külmalt mootor suitseb kui väheke pöördeid tõsta ja jätab justkui vahele või siis käib ebaühtlaselt... Suits on sinise musta segu. Probleeme on ka käivitamisega, kuidagi longates läheb käima ja kui mootor on töösoojaks saanud ja jätta u 10 min seisma siis käivitub väga raskelt. Ütleks ära et jagajal on kontaktid põlenud ja see vajab vahetamist ent murelikuks teeb see suitsemine ja õli kulub ka nii 2500kilomeetrile 1l. Kas on siis klapisääretihendid läbi? Või milles see probleem võiks olla? Auto siis w124 260E 87a
ter mul oli ka 2,6 sama jama külamlt suitses külamlt saab liiga palju kätte ja hakkab suitsema ja selle pärast ta halvalt käima lähebgi ma arvan et rautselt sul võttab se bensiini ka palju
Kust sa ostsid sellise auto või kui ei ostnud, siis kuidas on võimalik auto sellisesse konditsiooni üldse lasta?
ostsin romu.ee oksjonilt oli esiosa laksuga.. peale seda seisis aasta aega, siis sai korda tehtud.. mootor käis hästi ja ühtlaselt peale aastast seismist.. aga mida rohkem sõitma hakkasin, seda ebühtlasemaks see mootori töö läks.. Aga see seisukord tekkis peale ühe õhtu jagu kiirendamisi ja muid lollusiEusa_doh
vot mul oli sama ja ja ma ei oska sulle muud kuid pead sama etapi edasi viima nagu plokikaane maha ja klapisääre tihendid sama jama oli minul ka mb rida 6 mootorid ei kannata kuuma nii et käi ülevatuus punktis vaata ehk saad co paikka kui ei siis keera plokikaan maha ja hakka klapisääre tihendeid vahetam soovitan mina olen samas seisus olnud nii et tean mis räägin
Selline õlikulu vihjab juba kulunud mootorile.Vaevalt ainult klapisäärte tihenditega pääseb.Mööda surved ära, siis ehk natuke selgem.
Olen korra surveid mõõtnud, seda aga külma mootoriga..juhtus lihtsalt survemõõtja käepärast olema. Tulemus muidugi eriti rõõmustav polnud: 11,8 11,7 11,8 10,8 10,2 9,2
eks tuleb kindluse mõttes uuesti üle mõõta töösooja mootoriga ja siis edasi mõelda mis saab..
tere
lisaks siis ebaühtlasele tööle ja käivitusprobleemidele on selle autoga veel paar muret:
1. Klaasipesuvedeliku pump läheb iseeneset tööle, kui pikalt käivitada mootorit, samas nupust ei tööta ültse? Kus kohas see kala on, vajutad klaasipesu nuppu siis kojamees läheb tööle aga vett ei pritsi, pump ei tööta?
2. Katalüüsmuunduriga on ka probleem, lambda anduri asemele on löödud mingi punn ette ja kõik? Kuidas see mõjutab moto tööd?

See suitsemise probleem pole ka veel lahendatud aja puudusel.
tänan ette vastuste mõtete eest!
tere
Klaasipesuvedeliku pumba tööle leidsin lahenduse, nimelt oli keegi ära vahetanud tsirkulatsioonipumba ja klaasipesupumba pistikud.. need täpselt ühesugusedIcon_smile

Ning tõenäoliselt tuleb ette võtta siis plokikaane remont ja tihendi vahetus.. Selle teema võib lukku panna. Tänan kes vastasid!