Postitused: 53
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2008
	
Maine: 
2
	 
 
	
		
		
		29-09-2008, 03:19 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2008, 10:23 AM  ja muutjaks oli tommi.)
	
	 
	
		Lugu siis järgmine et külmalt mootor suitseb kui väheke pöördeid tõsta ja jätab justkui vahele või siis käib ebaühtlaselt... Suits on sinise musta segu. Probleeme on ka käivitamisega, kuidagi longates läheb käima ja kui mootor on töösoojaks saanud ja jätta u 10 min seisma siis käivitub väga raskelt. Ütleks ära et jagajal on kontaktid põlenud ja see vajab vahetamist ent murelikuks teeb see suitsemine ja õli kulub ka nii 2500kilomeetrile 1l. Kas on siis klapisääretihendid läbi? Või milles see probleem võiks olla? Auto siis w124 260E 87a
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 148
	Teemad: 13
	Liitus: Mar 2008
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		ter mul oli ka 2,6 sama jama  külamlt suitses   külamlt  saab liiga palju kätte ja hakkab suitsema ja selle pärast ta  halvalt käima lähebgi  ma arvan et  rautselt sul võttab se bensiini ka palju
	
	
	
   w201 3,2 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 115
	Teemad: 9
	Liitus: Dec 2007
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		Kust sa ostsid sellise auto või kui ei ostnud, siis kuidas on võimalik auto sellisesse konditsiooni üldse lasta?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 148
	Teemad: 13
	Liitus: Mar 2008
	
Maine: 
0
	 
 
	
	
		vot mul oli sama ja ja ma ei oska  sulle muud kuid pead sama etapi edasi viima nagu plokikaane maha ja klapisääre tihendid  sama jama oli minul ka mb  rida 6 mootorid ei kannata kuuma    nii et  käi ülevatuus punktis vaata ehk saad co paikka  kui ei siis keera plokikaan maha ja hakka klapisääre tihendeid vahetam soovitan mina olen samas seisus olnud nii et tean mis räägin
	
	
	
   w201 3,2 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,089
	Teemad: 14
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
4
	 
 
	
	
		Selline õlikulu vihjab juba kulunud mootorile.Vaevalt ainult klapisäärte tihenditega pääseb.Mööda surved ära, siis ehk natuke selgem.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 53
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2008
	
Maine: 
2
	 
 
	
	
		Olen korra surveid mõõtnud, seda aga külma mootoriga..juhtus lihtsalt survemõõtja käepärast olema. Tulemus muidugi eriti rõõmustav polnud: 11,8 11,7 11,8 10,8 10,2 9,2  
eks tuleb kindluse mõttes uuesti üle mõõta töösooja mootoriga ja siis edasi mõelda mis saab..
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 53
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2008
	
Maine: 
2
	 
 
	
		
		
		09-10-2008, 10:29 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2008, 10:31 AM  ja muutjaks oli tommi.)
	
	 
	
		tere
 lisaks siis ebaühtlasele tööle ja käivitusprobleemidele on selle autoga veel paar muret:
1. Klaasipesuvedeliku pump läheb iseeneset tööle, kui pikalt käivitada mootorit, samas nupust ei tööta ültse? Kus kohas see kala on, vajutad klaasipesu nuppu siis kojamees läheb tööle aga vett ei pritsi, pump ei tööta?
2. Katalüüsmuunduriga on ka probleem, lambda anduri asemele on löödud mingi punn ette ja kõik? Kuidas see mõjutab moto tööd? 
See suitsemise probleem pole ka veel lahendatud aja puudusel.
tänan ette vastuste mõtete eest!