14-12-2009, 12:06 AM
Ainus probleem taimsete kütuste kasutamisel on nende imbumine läbi kõikvõimalike tihendite, ntx kõrgsurvepumba kaane ja otsa tihendid tahavad suure tõenäosusega peale õli või biokütuse kasutama hakkamist vahetust.
Õli hangub umbes samal temperatuuril kui suvine diiselgi, st see hangumise jutt on müüt. Küll aga kipub hanguma biodiisel, st esterdatud (v estreeritud) toiduõli. Ka on mingi turbo põlemise jutt üsna napakas.
Ka on BS see õli eelsoojendamise vajaduse jutt, tegelikkuses ju ka tava mb'l kütust nagunii soojendatakse. Kui õli kasutada koos diiselkütusega ei ole mingit soojendamist tarvis.
Ilmselgelt on õli määrimisomadused diiselkütusest märksa paremad, st ses suhtes tõimib õli lausa kõrgsurvepumba säilitajana.
Otse loomulikult on kasutatud õli tarvis korralikult puhastada, see on küll tülikas, kuid ei midagi üle mõistuse ka kodustes tingimustes. Filtri vahetamise vajadus sõltubki just ennekõike õli puhtusest, st see filtri ummitumise jutt on ka täielik BS, ka tavalise musta diiselkütusega ummistub filter sagedasti.
Õli hangub umbes samal temperatuuril kui suvine diiselgi, st see hangumise jutt on müüt. Küll aga kipub hanguma biodiisel, st esterdatud (v estreeritud) toiduõli. Ka on mingi turbo põlemise jutt üsna napakas.
Ka on BS see õli eelsoojendamise vajaduse jutt, tegelikkuses ju ka tava mb'l kütust nagunii soojendatakse. Kui õli kasutada koos diiselkütusega ei ole mingit soojendamist tarvis.
Ilmselgelt on õli määrimisomadused diiselkütusest märksa paremad, st ses suhtes tõimib õli lausa kõrgsurvepumba säilitajana.
Otse loomulikult on kasutatud õli tarvis korralikult puhastada, see on küll tülikas, kuid ei midagi üle mõistuse ka kodustes tingimustes. Filtri vahetamise vajadus sõltubki just ennekõike õli puhtusest, st see filtri ummitumise jutt on ka täielik BS, ka tavalise musta diiselkütusega ummistub filter sagedasti.