Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:Voolutarve seisval mootoril.
#1
Oskab keegi öelda palju peaks olema voolutarve seisvas asendis(mootor ei tööta.süüde väljas jne)?Mure selles et tõmbab ööga aku tühjaks:help:
SR foorumist lugesin et 0,03A peks olema tarve,aga oli teine auto,kas kõigil ühesugune või oleneb autost:tongue:
Autoks 124 200E 2.0 77kw

Enne kui autot taastama hakkasin oli kõik korras ning ainukesed elektrilised asjad mis sai lisatud on makk,võimendi,puldiga kesklukk ning esitule pirnid(55w asemele pandud 100w).
Vasta
#2
kuni 90mA oli vist lubatud.
Vasta
#3
kas võimendi on makiga ühendatud? juhul kui võimendi saab koguaeg voolu, siis tõmbab tühjaks hommikuks. See juhe oli vist mingi remote juhe, sinine, mis peaks olema maki ja võimu vahel
Vasta
#4
võimendi makiga ühendatud ning testisin ka selle ära et remote ei anna voolu peale kui makk väljas/paneel eest
Vasta
#5
kas aku ise ikka korralik?
Oled kontrollinud, ega ei jää laetuli ega pagasiruumi valgustus põlema.
kui puldiga kesklukk, siis kas on paigaldatud nii, et ei jää hoidma mõnele releele voolu järgi et uksed kinni püsiksid?
ja vaata ega ei jää mõni kesklukumootor järgi juhul muidugi kui on enda paigaldatud elektriline kesklukk mitte vaakumiga.

isiklikult kahtlustan siiski mõnda kesklukureleed mis järgi jääb.
Vasta
#6
Minu isiklik arvamus, et need 100w pirnid ees on ka saatanast. Küsimus pole mitte voolu tarbes, vaid kaasliiklejate pimestamises.
A.
Vasta
#7
Aspelund Kirjutas:Minu isiklik arvamus, et need 100w pirnid ees on ka saatanast.
pirn pole milleski süüdi, süüdi on omanik, kes sõidab reguleerimata esituledega või mida ei ole võimalik reguleerida(laksu pand).

aga siin oli juttu hoopis millestki muust. sry OT.
Vasta
#8
Nustu826 Kirjutas:kas aku ise ikka korralik?
Oled kontrollinud, ega ei jää laetuli ega pagasiruumi valgustus põlema.
kui puldiga kesklukk, siis kas on paigaldatud nii, et ei jää hoidma mõnele releele voolu järgi et uksed kinni püsiksid?
ja vaata ega ei jää mõni kesklukumootor järgi juhul muidugi kui on enda paigaldatud elektriline kesklukk mitte vaakumiga.

isiklikult kahtlustan siiski mõnda kesklukureleed mis järgi jääb.
pirnid ei pimesta mitte kedagi,see et võimsamad pirnid on ei tähenda seda et ma pean kohe need taevasse suunama!
Vasta
#9
keskluku kohta ei oska kajuks midagi öelda,eks seda peab hakkama varsti testeriga taga ajama kuhu see aku kaob..akus ei tohiks asi olla,kuna enne töötas ning peale kokkupanekut hakkas jamama.
Vasta
#10
ega sa maki yhendamisel võtme asendi juhet pideva toitega kokku yhendanud?
enamus vanemate autode voolutarbimisi, kes minu juurde tulevad, on sellest pärit.
Vasta
#11
aaga mul ka makil võtme juhe ja + koos. siiani ei ole probleemi olnud. ja nii juba üle aasta.
Vasta
#12
yks võimalus veel , see niiöelda kesklukk mille peale yhendasid oli ikka uus ? ja pasunaga ? teinekord ka sellist asja täheldatud et pasuna aku kutu ...ehk, et tarbib koguaeg voolu ... kuigi loogiliselt võttes yhe ööga ta ei tohiks su suurt akut tyhjaks imeda ... aga kontrollida saad ikka varianti .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#13
Pirnid ei mõjuta aku kestvust (kui releede vaheleühendamisega just midagi väga valesti pole tehtud).

Üldiselt on kõik üle 100 mA (see on siis 0,1 A) voolutugevus kurjast.

Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:. Üldiselt ei kannata meite autot pakasega (nii paarkümmend miinust) üle ühe öö seista lasta, aku jääb käivitamiseks lahjaks...Confusedilly:

Soojaga pole probleemi, 100 Ah akust ikka jagub:evil:

Ega siin mõistatamine aita! Multimeeter kätte ja mõõtma, marss.UZI

Kõige lihtsam: katku kaitsmeid ükshaaval maha ja saadki teada, millise kaitsme järel vooluõgard pesitseb. Alusta ikka sealt, mida viimati lisasid. Õige harva on viga tehasesüsteemides.
Enamasti on dielektrikud ise midagi ära vussinud.Confusedilly:Confusedilly:Confusedilly:
Vasta
#14
v6sa Kirjutas:Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:.
kui makk väljas, võtab võim 70mA?
Vasta
#15
Ühel 124 läks ka aku pidevalt tühjaks, süüdi oli ülepinge kaitse mis oli seest väheke ussitanud. Karli endisest kaubaliftist jutt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
marek Kirjutas:
v6sa Kirjutas:Meite säästukal näiteks tarbib signa 24 mA, muu elekter 9 ja maki lõppvõim, va tõbras, 70:mad:.
kui makk väljas, võtab võim 70mA?

Jap. Üks särtsuga sinapeal olev kodanik küsitles seda krappi ja ei saanud kah aru, miks see kisakoor magades nii palju sööb. Aga kuna ka sama asja ekraani pikseid on kolmandik surnud, siis eriti ei loksuta kah - las pugivad, särtsu suvel jagub. Niikuinii sõidab auto igapäevaselt.

Kui asi hakkab häirima, viskan makiga kurge...
Vasta
#17
v6sa Kirjutas:Jap. Üks särtsuga sinapeal olev kodanik küsitles seda krappi ja ei saanud kah aru, miks see kisakoor magades nii palju sööb. Aga kuna ka sama asja ekraani pikseid on kolmandik surnud, siis eriti ei loksuta kah - las pugivad, särtsu suvel jagub. Niikuinii sõidab auto igapäevaselt.

Kui asi hakkab häirima, viskan makiga kurge...
ega ometigi pole tegu beckeriga? päris mitmel korral olen näind kuda becker on valesti ühendatud(battery ja acc, nagu ka elektrik kirjutas) ja siis makk ei lähe magama ja sööbki aku tühjaks.
Vasta
#18
Becker, becker.

Aga ühendatud ikka õigesti, ACC ja + eraldi traatides.
Vasta
#19
Kas keegi viitsib seletada, kuidas mõõta voolutarvet. Endal ka mingi jura, üsna kiiresti tõmbab tühjaks ära, uus aku ka veel.

Terv. Villu
Vasta
#20
testri paned amprite peale. üldiselt vaja ka testril üks ots ümber tõsta(odavamatel), siis ühendad mõõdetava vooluahela lahti ja lahtised otsad testri otsade külge. tekib uuesti vooluahel ja tester näitab temast läbi mineva voolu suurust.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1994 E300TD 4MATIC mootoril kett/rihm? nostromo 9 5,059 01-05-2013, 12:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  mis vahet on s124 2,5 D mootoril ja G Mercedes-Benz 2.5 D mootril? ats602 1 1,582 07-10-2011, 11:54 PM
Viimane postitus: hents99
  w124 230E m102 mootoril keti talla eemaldamine? Allarr 4 4,270 11-06-2010, 03:46 PM
Viimane postitus: hannes_s
  Mootoril käis kett üle... w123, m102.980 carvik 4 3,367 28-05-2007, 04:05 PM
Viimane postitus: carvik
  K: Mis on oluline vahe 3.2 ja 3.024V mootoril? herber 2 2,423 23-01-2007, 01:15 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne