Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:Voolutarve seisval mootoril.
#21
Eeee...paremal juhul näitab tester sinisest suitsust tühjakssaamist. Nagu me teame, töötavad kõik elektrilised asjad sinise suitsuga.Confusedilly:

Soovitus: kui voolutugevust mõõta ei oska, jäta see parem asjatundjale... Raketiteadus see just pole, aga ettevaatlikpeab olema. Testri mahapõletamine on üks odavamaid apse, auto kapoti all ja armatuuris on tunduvalt kallimaid asju, mis võivad hooletu ja asjatundmatu tegutsemise tõttu loojakarja minna.

Põhimõtteliselt on Nustul õigus - tester ampreid näitama ja vooluahelasse jadamisi.

Jälgida tuleb, et ei ületetaks lubatud voolutugevust!!!
Vasta
#22
Kui ei anna ahelat katkestada või on see raskendatud/ebasoovitav, siis on olemas alalisvoolu ampertangid. Kuigi seda riista annab teinekord elektrikutegi käest otsida. Sellega saab kiirelt juhtmeidpidi käia ja pole muret, et midagi maha põletad. Ise pääsen ligi sellisele isendile.
http://www.tes.com.tw/prova11.htm
Vasta
#23
kriipc Kirjutas:Kui ei anna ahelat katkestada või on see raskendatud/ebasoovitav, siis on olemas alalisvoolu ampertangid. Kuigi seda riista annab teinekord elektrikutegi käest otsida. Sellega saab kiirelt juhtmeidpidi käia ja pole muret, et midagi maha põletad. Ise pääsen ligi sellisele isendile.
http://www.tes.com.tw/prova11.htm
võlusõna on hind. suurtes firmades pole muidugi probleem.
Vasta
#24
makkide paigaldamisega on juhtunud sõpradel selliseid probleeme et tõstavad kollase juhtme punasega kokku kid unustavad lahti katkuda pistiku poolsest otsast kollase juhtme lahti ning sellepärast on tekkinud pidev voolu ring sinna kuhu ei ole vaja...ja akud ööga tühjad.
ja pinget on väga lihtne kontrollida võta pluss või miinus akult maha (üks klemm akult) ja pane sinna vahele tester ja keera testri osuti amper mõõtmis reziimi süüde sisse ja hakka järjest kaitsmeid välja kiskuma kui näed ,et tarbimine vähenes oluliselt siis selge kust kurja juurt otsida (autot pole mõtet käivitada põletab testri läbi)

nb mõõtmise ajal uksed kinni ja salongi tuled maha sest need mõjutavad tarbimis näitu oluliselt..
Vasta
#25
mmm...lugesin Akukeskuse garantiilehel, mille sai uue akuga kaasa, et lubatud lekkevool on kuni 20mA sõiduautodel ja veoautodel 100 mA. Siinses topicus aga väidetakse, et sõiduautol 90-100 mA viimane piir.

Keda siis uskuda?
Vasta
#26
Ma ei tea palju lubatud on, aga mul on 40mA. Kaks nädalat auto seisis ja aku tühi. Ise kahtlustan, et äkki ta pumpas vahepeal vaakumit või midagi sellist...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1994 E300TD 4MATIC mootoril kett/rihm? nostromo 9 5,124 01-05-2013, 12:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  mis vahet on s124 2,5 D mootoril ja G Mercedes-Benz 2.5 D mootril? ats602 1 1,588 07-10-2011, 11:54 PM
Viimane postitus: hents99
  w124 230E m102 mootoril keti talla eemaldamine? Allarr 4 4,300 11-06-2010, 03:46 PM
Viimane postitus: hannes_s
  Mootoril käis kett üle... w123, m102.980 carvik 4 3,383 28-05-2007, 04:05 PM
Viimane postitus: carvik
  K: Mis on oluline vahe 3.2 ja 3.024V mootoril? herber 2 2,450 23-01-2007, 01:15 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne