Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: MB W126 SEC vastupidavus ja hoolduskulud
#1
Uuest ega vanast foorumist ei leidnud ma endal vastust. Küsimus oleks selles, et kuidas peab vana SEC vastu, kui kasutada teda igapäevaselt? Palju oleks umbes see summa, mis peaks välja käima, kui teha täielik hooldus? Sellest saan aru, et see kõik oleneb sellest, kuidas autoga ringi käia, aga lihtsalt sooviks teada SECi omanike kogemustest.
Vasta
#2
Lühidalt öeldes, hea auto kui leiad hea eksemplari, vastupidav ta on, kui eelmine omanik viitsis natukene masinaga tegeleda. Igapäevaseks kasutuseks- see juba maitse asi.
Vasta
#3
Igapäevane kasutamine eeldab ikka suhteliselt paksu rahakotti, kui just ei leia ideaalilähedases olukorras masinat. Kui eelmine omanik on veel pisut ludri remondi kohapealt olnud, siis on väljaminekud oluliselt suuremad, kui mõneaastase liisinguauto pidamine.

SEC just ei hiilga eriti oma ökonoomsuse poolest (mida ei saa talle ka ette heita). Uuest aastast tõuseb ka kütuse aktsiis märgatavalt. Selle vastu aitaks vb gaasipütt peale panna, aga SECi puhul oleks see kerge kuriteguRolleyes

Pühapäeva autoks on tõeline pärl, aga igapäevasõiduks... mina isiklikult ei julgeks sellele teele minna.
Vasta
#4
pezzz Kirjutas:Uuest ega vanast foorumist ei leidnud ma endal vastust. Küsimus oleks selles, et kuidas peab vana SEC vastu, kui kasutada teda igapäevaselt? Palju oleks umbes see summa, mis peaks välja käima, kui teha täielik hooldus? Sellest saan aru, et see kõik oleneb sellest, kuidas autoga ringi käia, aga lihtsalt sooviks teada SECi omanike kogemustest.

Üle-eelmisel suvel kasutasin igapäevaliikumiseks 560 SEC `91.a. Kokku uhasin läbi 5 kuuga 12000km. Auto oli ostes tehniliselt korras, seega peale õlivahetuste ja filtrite ei näinud karjuvat vajadust rohkemat näppida. Tänu meie teede ebakvalitseetsusele hakkas peale sellist kilometraazi üks tagumine nivooamort kolkima.
Üldiselt võib öelda, et esisild tugev ja lihtsa ehitusega, tagumine samuti suht vastupidav, kuid oluliselt kulukam remontida. Meie teedel saab kindlasti kõigest jagu üpris kergelt, pealekauba igapäevaselt kasutades.
Kütet arvesta normilt toimiva mootori korral keskmiselt 14-15 ja peale, miinus kraadide korral... ei julge mingeid arve välja pakkuda, kuna ise kasutan oma autot vaid hooajaliselt ehk suviti.
Mida Sa üldse pead silmas täieliku hoolduse all? Plokikaante tihendid jms? Siis Sa seda hinda teada ei taha :wink: .... ja pealegi ma pole eestist leidnud sellist meest, kes töö ära nii teeks, et garantii oleks auto pärast käima ja sõitma saada...
setud sõitsid seciga
Vasta
#5
Üldiselt on kuued juba sellisesse ikka jõudmas, kus sara isendiga maksad end lolliks ja korraliku autoga ei RAATSI enam sõita igapäevaselt (mitte rahalises mõttes, vaid emotsionaalselt kahju lõhkuda sellist autot meie tingimustes)Smile

raske juhus, aga maitse on heaSmile
Vasta
#6
Mony Kirjutas:Üldiselt on kuued juba sellisesse ikka jõudmas, kus sara isendiga maksad end lolliks ja korraliku autoga ei RAATSI enam sõita igapäevaselt (mitte rahalises mõttes, vaid emotsionaalselt kahju lõhkuda sellist autot meie tingimustes)Smile

Samuti on emotsionaalses mõttes kahju lasta masinal garaažis seista UZI elu on liiga lühike selleks, et lihtsaid mõnusid endale keelata.

Loodan, et keegi mind nüüd kurja pilguga ei vaata, aga mina olen oma SECiga sõitnud viimased 10 kuud kogu aeg, iga ilmaga, enamasti Tallinnas...lühikesi otsi.

Kütusekulu talvel linnas, külma mootoriga (enne sõitma hakkamist ikka paar minutit soojenemiseks) kütusekulu 25 sajale (mul on riisikas, ehk 4,2). Kui sõidad ainult linnas, siis jõuad nii ehk naa enne mootori soojaks minemist sihtpunkti kohale.

Kulud:
Veermik + kõik rihmad/filtrid/mahlad: letihinnas jupid ca 35K + mehhaaniku töö (pakun nüüd kusagil 8K). Ainuüksi nivooamordid on poes vist mingi 7K jooks? Aga pärast saad ka sisuliselt uue auto vastu. Kõik kolinad on kadunud, puhas nauding on sõita rool on täpne nagu uuel autol.

Süüde: ~5K + töö. säästad natuke kütusekulus ja asi muutub äkilisemaks.

Tõsiselt kalliks lähevad asjad kõikvõimaliku välimuse detailide ja mugavusvarustusega (teised teavad paremini rääkida, endal pole väga probleeme olnud). Samas on need suhteliselt lihtsasti remonditavad ja teiste nõuandeid abiks võttes olen üritanud nendega ise hakkama saada.

Kui sool piisavalt tihti maha pesta ja enne talve korraliku vahaga masin üle käia, siis ei tohiks rooste ka väga sisse lüüa (endal pole peale ostes eksisteerinud kahe täpi midagi juurde tulnud).

Ehk siis kui aasta peale laiali jagada siis ilma kütuseta kusagil 4K kuus "investeeringuid". Minu jaoks investeeringud, sest sõidurõõm ja nauding ning keskmiselt kaks komplimenti nädalas, kaalub kulud üles :hump:

Jällegi, tänud kõigile (ennekõike Rolz'ile ja Marekile), kes on kotermannidega võitlemisel suureks abiks olnud.
Vasta
#7
Tänud teile! Põhimõtteliselt sain oma küsimustele vastused kätte. SEC on siis auto nagu auto ikka midagi erilist karta pole, juppe läheb nii palju, kui ise lõhun. Bensukulu on kindlasti suur, aga suur osa oleneb sellest, kuidas ise tallata seda gaasipedaali ja kui korras auto on.
Vasta
#8
Blue Chip Kirjutas:Kulud:
Veermik + kõik rihmad/filtrid/mahlad: letihinnas jupid ca 35K + mehhaaniku töö (pakun nüüd kusagil 8K). Ainuüksi nivooamordid on poes vist mingi 7K jooks? Aga pärast saad ka sisuliselt uue auto vastu. Kõik kolinad on kadunud, puhas nauding on sõita rool on täpne nagu uuel autol.

Kas see tähendab seda et kogu veermik on siis väljavahetatud?
Vasta
#9
kindlasti mitte, kui uurida ainuüksi nivooamordi hinda silberist saad seal maagilse numbri 20k tk. seega 7kilost on asi väga kaugel.
Vasta
#10
kui huvi on korraliku( st, et ei pea esialgu peale hoolduse muid kulutusi tegema) järgi, kas siis on mõtekas tuua saksast või näiteks rootsist hoopis, kui just eestis mõni entusiast ei müü ja mis võiks hinnaklass olla millega arvestada?kuskil 8000 euri?
Vasta
#11
Ma arvan, et juba enam vähem võiks vaadata juba 5000 euro eest, samas 7-8 k euro eest peaks juba saama isendi mis ei vaja niivõrd nokitsemist. Saksas jäädki otsima, kui just tutvusi pole. Rootsist vb oleks reaalsem samas ei ole kogemusi sellega, kuid vaadates kuulutusi siis enamus müüijaid on eraisikud.
Vasta
#12
HotPapa Kirjutas:Ma arvan, et juba enam vähem võiks vaadata juba 5000 euro eest, samas 7-8 k euro eest peaks juba saama isendi mis ei vaja niivõrd nokitsemist. Saksas jäädki otsima, kui just tutvusi pole. Rootsist vb oleks reaalsem samas ei ole kogemusi sellega, kuid vaadates kuulutusi siis enamus müüijaid on eraisikud.

endale imponeerib ka rohkem see rootsi variant, kuna sealsetes kuulutustes on läbisõidud väiksed, tundes sealset ühiskonda pisut, siis ei usu et erilist läbisõidu kruttimist ka toimub. piltide järgi on autod ka ilusas korras, mõni nagu tehasest tulnud isegi, aga ka vastava hinnaga sealjuures. rootsist ostes pidi asi jube lihtne olema, paberimajanduses ma mõtlen. mingi roheline paberilipakas ja kõik, tuled eestis arki ja võtad arvele.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,549 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,127 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 3,789 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,436 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 10,433 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv
  w126 560sec 1988a säde kadunud secman 51 40,060 14-08-2013, 10:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 3,757 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  W126 kupee rehvirõhl MB420SEC1990 1 2,559 18-05-2013, 04:27 PM
Viimane postitus: kaupo51
  C140 rool W126-le MB420SEC1990 0 1,891 13-03-2013, 10:19 PM
Viimane postitus: MB420SEC1990
  Pakutakse W126 560 SEC Lorinser G-ommander 0 2,368 05-03-2012, 10:40 PM
Viimane postitus: G-ommander



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne