Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
külm mootor - tõmme kadunud
#1
MB 300TE, 1992, aut. 132kW

Külmalt-soojalt käivitub OK
Tühikäik - pöörded ei kõigu, kuid mootor siiski vibreerib natukene

Mure selline, et kui mootor on külm, siis rahulikult gaasi vajutades ei taha edasi liikuda - poob(mõtleb kaua ja siis hakkab vaikselt hoogu juurde võtma. Samuti külmalt vahetab kast natuke liiga järsult käike - teeb tõmmeka.
Imelik veel selline asi, et kui kiirendan(kiirendab halvasti) siis gaasipedaalilt jalga eemaldades kõigepealt teeb tõmmeka nagu tahaks edasi liikuda ja siis alles aeglustab.

Kui mootro on juba soe ca 80kraadi,siis probleem puudub.

Vahetatud: uued benapumbad(Bosch), pihustid(Bosch), kõik filtrid õlid, katalüsaator.
Lamda andur ja heitgaasid korras.
Vasta
#2
Vaakumileke?
Vasta
#3
Kontrolliti spray´ga - vaakumilekkeid pole

Kui muidu külma mootoriga tõmmet pole, siis gaas põhja "KickDown"´iga on kiirendus probleemivaba.

???
Vasta
#4
w115 Kirjutas:Kontrolliti spray´ga - vaakumilekkeid pole

Kui muidu külma mootoriga tõmmet pole, siis gaas põhja "KickDown"´iga on kiirendus probleemivaba.

???

proovi veel mõne kompententse diagnostiku juures käia...soovitan
Vasta
#5
Mõõdetud kütuserõhk süsteemis.

Kui mootor seisab, siis kütuse rõhu akumulaator hoiab 2.8 BAR.
Mootori töötades rõhk alati 5.5 BAR
Vahet pole, kas mootor soe-külm, järsk gaasivajutus... ikka 5.5BAR.

Kui palju on korrektne rõhk?
Vaakumiga peaks ju ka rõhk reguleeritud olema?
Kas rõhk liiga suur ja segu rikas?
Vasta
#6
w115 Kirjutas:Mõõdetud kütuserõhk süsteemis.

Kui mootor seisab, siis kütuse rõhu akumulaator hoiab 2.8 BAR.
Mootori töötades rõhk alati 5.5 BAR
Vahet pole, kas mootor soe-külm, järsk gaasivajutus... ikka 5.5BAR.

Kui palju on korrektne rõhk?
Vaakumiga peaks ju ka rõhk reguleeritud olema?
Kas rõhk liiga suur ja segu rikas?

need rõhud on sul ok
Vasta
#7
mootor ehk hõre...mis kütust kasutad...
kehv kütus võib pihustid kiirelt uuesti rikkuda ja klapipesad võivad tahmuda, millest surveaste silindrites jääb nõrgaks
Vasta
#8
Mõõdetud sai Throttle Body Sensor takistust.

Kas sellel mudelil peab toimima se potekana või lihtsalt on-off ehk idle-full throttle.

Pin 1,2,3.
kui mõõtsin andurit, siis
pin1-pin2 vahel on lühis tühikäigul - gaasi andes ühendus kaob.
pin2-pin3 vahel on lühis täisgaasil - muudel juhtudel puudub ühendus.
Pin1-pin3 vahel puudub igasugune ühendus.

Kui mõõtsin andurini tulevat kaablit -> süüde sees, pistik anduri küljest ära, siis:
pin1-pin2 vahel on 13,x Volti
pin2-pin3 vahel on 13,x Volti
Pin1-pin3 vahel 0 volti.

Kas nii peabki olema?
Neti järgi leidsin, et ajust peaks tulema 5volti. Ning TPS peaks toimima potekana, et ajule öelda, mis asendis on gaasipedaal.

Teine probleem see, et õhukulu mõõtja takistus ei ole pidev, vaid hüppab gaasi algfaasis.

Kas saab neid mõlemat potekat ka puhastada???:confusedangry:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 245 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95
  W211 ukseluku mootor BadBoy 0 523 23-03-2021, 07:11 PM
Viimane postitus: BadBoy
  W210 soendus mootor umberto2ss 6 4,387 19-04-2020, 09:27 AM
Viimane postitus: madis71
  E 430 98a. mootor ei jää võtmest seisma aavs 3 2,800 05-10-2018, 08:11 PM
Viimane postitus: aavs
  w211 2002.a 2.7 tõmme kaob ära assu 11 8,007 13-08-2018, 11:39 PM
Viimane postitus: madis71
  W124 E220 ei käivitu (mootor ei käi üldse ringi) -Liitlane- 11 6,550 20-04-2018, 02:07 PM
Viimane postitus: -Liitlane-
  W211 mootor väriseb? laisad 2 3,150 19-08-2017, 11:03 PM
Viimane postitus: madis71
  W124 300D -95 ,elekter kadunud? Idu 13 9,534 01-05-2017, 01:56 PM
Viimane postitus: meiner
  W124 250D suunad kadunud alan97 5 3,615 28-02-2017, 06:50 PM
Viimane postitus: stihl
  E200 CDI 85kw W210 mootor avariireziimis raigosuur 3 2,890 08-12-2015, 11:14 PM
Viimane postitus: raigosuur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne