Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Autor Sõnum
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #1
OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Minu W124 3,0 603.960 turbodiislil hakkasid värskelt suretusega probleemid. Süüdet välja keerates ei sure välja või sureb "aeglaselt".

Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

Otseseid õhulekkeid ei leia. Suretusklapp toimib käsipumbaga nii otse imedes, kui ka (pidurivõimendi vooliku hargnemisest, mis läheb süütelukku) läbi süüteluku imedes. Ilmselt süsteemis on aga hõrendus väiksem.

Kogu ülejäänud vaakum (tuled, pidurivõimendi, kesklukk, käiguvahetus, ortopeediline iste) toimib probleemideta.

Kui suur peab olema hõrendus süsteemis? (kui kellaga mõõta?)

Kõige tõenäolisem nõrgim lüli on minu arvates suretusklapp ise. Minu mälu järgi vanasti süüde väljas oli suretushoob tugevalt üleval, nüüd liigub suht kerge vajutusega alla (süüde väljas)
28-05-2019 11:07 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(28-05-2019 11:07 AM)Priit Kirjutas:  Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

No siis on ju selge, et vaakum paneb kuskilt "minema".

Nõrk rõhk peale, fairiga spreipudel kätte ja leket otsima. Kui mullid leiad, on bingo.
Ega seal muud pole, sest W124-ja raud on ikka väga lollakalt igikestev. Kumm, see ja jah, ajaga kipub pehmenema.

Palju see vaakum seal olema peaks, ei tea, no mingi 0.5 ma pakun, mingi hiigelsuur ta ei ole.
Ei viitsi manuaali ka lappama hakata, see on tunnine töö.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 28-05-2019 02:26 PM stihl.)
28-05-2019 02:25 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,250
Asukoht: tallinn
Postitus: #3
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(28-05-2019 02:25 PM)stihl Kirjutas:  
(28-05-2019 11:07 AM)Priit Kirjutas:  Aitab reeglina, kui enne suretust anda 2000-3000 rpm (kuidas see võiks turbole mõjuda?), siis hõrendus parem.

No siis on ju selge, et vaakum paneb kuskilt "minema".

Nõrk rõhk peale, fairiga spreipudel kätte ja leket otsima. Kui mullid leiad, on bingo.
Ega seal muud pole, sest W124-ja raud on ikka väga lollakalt igikestev. Kumm, see ja jah, ajaga kipub pehmenema.

Palju see vaakum seal olema peaks, ei tea, no mingi 0.5 ma pakun, mingi hiigelsuur ta ei ole.
Ei viitsi manuaali ka lappama hakata, see on tunnine töö.

.
pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
29-05-2019 01:33 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,513
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #4
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Kesklukk ja ortoiste on elektripumba peal. Aga tuled on küll sama vaakumil.

Vaata üle süüteluku taga oleva vaakumklapi külge minevad kummivoolikud - need kipuvad ää ikalduma. Plastkõrred ise on kestvamad.

Perevaguni elu
29-05-2019 03:18 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #5
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(29-05-2019 01:33 AM)arturmalcik Kirjutas:  pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse

Kui sul ei tule, siis pöördu meestearstile.

Ja ma olen kursis, et seal vaakum on. Või mida sa öelda tahtsidki?

.

http://klassikarent.blogspot.com/
29-05-2019 03:56 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #6
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Peale käsipumbaga katsetamist ei sure enam ka pööretega välja. St tõenäoliselt suretusklapi enda membraan on vigane ja liigub ainult suure alarõhuga. Turbokal erinevalt vabalthingavast selle klapi vahetus on kehvem halvema ligipääsu pärast.

Homme saab äkki vaakumtestrile ligi, et katsetada.

Ps kast vahetab käike ka suurepäraselt.
(selle postituse viimane muutmine: 29-05-2019 09:23 PM Priit.)
29-05-2019 09:21 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
arturmalcik Ära (7)
Huviline

Postitusi: 5,250
Asukoht: tallinn
Postitus: #7
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(29-05-2019 03:56 PM)stihl Kirjutas:  
(29-05-2019 01:33 AM)arturmalcik Kirjutas:  pigem seda tehakse vaakumilekke testriga . mulle ei tule kuna seal vaakum tõmbab sisse

Kui sul ei tule, siis pöördu meestearstile.

Ja ma olen kursis, et seal vaakum on. Või mida sa öelda tahtsidki?

.
fairyga ei saa sealt mitte midagi kontrollida

Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
30-05-2019 01:30 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,104
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #8
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(30-05-2019 01:30 AM)arturmalcik Kirjutas:  fairyga ei saa sealt mitte midagi kontrollida

Sa ei loe korralikult, kui torustiku väike rõhk tekitada, saab fairyga kontrollida küll.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
30-05-2019 09:12 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #9
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Kutsekooli diagnostikute tester kinnitas kahtlust, et vaakumiga on kõik korras, aga ksp suretusklapp (vaakumklapp) on ise surnud.
30-05-2019 12:38 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #10
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Sain lõpuks kah aru, mida nad selle vaakumtestriga siis teevad - pumpavad mingi väärtuse peale ja siis jätavad ööseks seisma.

Hommikul tulevad garaaži, nendivad, et vaakum on kadunud. Järelikult kuskilt lekib.

..

SIIS teevad foorumisse postituse, et kuidas leket leida.
Saavad teada, et fairiga saab, kui sinna 0,5 barri rõhku sisse lasta. (torustiku tervise seisukohast pole ju vahet, kas seal on -0,5bar VÕI +0,5bar)

Ma olen sellel fairi meetodil isegi mingit 1962a Cadillaci kliimaautomaati remontinud, sel ei töötanud mitte ükski klapp ega kraan elektriga ja kõik toimis vaid vaakumi pealt...Mingi pikk termotraat avas juhtvaakumi kraani ja sulges vajadusel.
Tööle sain.

........

Edit: kui siin viga leitud, siis on kõik ok. Surnud asju pole mõtet auto küljes hoida.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 30-05-2019 02:18 PM stihl.)
30-05-2019 12:43 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #11
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale. Antud suretusklapil poleks Fairyga saanud midagi kontrollida (sisemine membraan, lekked ilmselt ksp korpusesse), küll on see hea idee voolikute jaoks.

Testriga saad ka voolik-vooliku kaupa kontrollida. Ja ei pea ööd ootama. Kui rõhk alles ööga langeb, siis Sa sõites ilmselt viga ei märka, sest kõik toimib.

Testri kellaga sai ka seda kontrollida, et süüdet välja keerates tekkis voolikusse (enne klappi) korralik hõrendus, st süüteluku ühendused on samuti välistatud.
(selle postituse viimane muutmine: 30-05-2019 04:46 PM Priit.)
30-05-2019 04:45 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #12
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
(30-05-2019 04:45 PM)Priit Kirjutas:  Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale.

Tõsi ka wõi? Eusa_wallEusa_wallEusa_wall

.

http://klassikarent.blogspot.com/
31-05-2019 09:01 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #13
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Ära pead ära löö Eusa_naughty
Väike käsipump (ühe käega pumpamiseks), mille küljes on kell hõrenduse mõõtmiseks
Vt näiteks siit https://youtu.be/tGLdQ3z6BG4?t=212

(31-05-2019 09:01 AM)stihl Kirjutas:  
(30-05-2019 04:45 PM)Priit Kirjutas:  Vaakumtestriga tekitad käsipumbaga hõrendust, mitte ei pumpa rõhku peale.

Tõsi ka wõi? Eusa_wallEusa_wallEusa_wall

.
31-05-2019 03:23 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Laur Ära (7)
**********

Postitusi: 4,104
Asukoht: Muhv, nõudmiseni
Postitus: #14
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Normaalsel "urkal" on sarnane pump, ainult töötab mõlemat pidi Vaakum või rõhk.
Rõhu tekitamise võimalusi isegi ilma "spessal" tööriistata on küll nii palju kui fantaasiat on.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
31-05-2019 04:11 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Priit Ära (3)
MB Klubi liige

Postitusi: 951
Asukoht: Maal
Postitus: #15
RE: OM603.960 (W124 3,0 turbodiisel) probleemid suretusega
Thumbsup
Ps kutseka pump mälu järgi oli ainult "imemispump", aga võin ka eksida.
Ps Fantaasia osas 100% nõus Eusa_angel
(31-05-2019 04:11 PM)Laur Kirjutas:  Normaalsel "urkal" on sarnane pump, ainult töötab mõlemat pidi Vaakum või rõhk.
Rõhu tekitamise võimalusi isegi ilma "spessal" tööriistata on küll nii palju kui fantaasiat on.
31-05-2019 05:04 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 200E 1991a probleem käivitamisega. Tsikelman 5 604 30-08-2019 11:50 PM
Viimane postitus: 966mkr
  w124, värvi kood ? 966mkr 5 1,068 01-05-2019 01:36 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Om603 eelsüüteküünalde relee Poisike 0 565 14-04-2019 11:46 PM
Viimane postitus: Poisike
  W124 ei saa kütet kätte Jizz 5 1,061 17-02-2019 01:40 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 nivoo eemaldamine Poisike 12 2,134 11-02-2019 11:10 AM
Viimane postitus: Laur
  W124 ABS Even88 11 1,420 31-01-2019 05:43 PM
Viimane postitus: Even88
  Om603 kõrgusurvepumba vaakumid Henrit 2 651 29-01-2019 01:43 PM
Viimane postitus: Laur
  W211 2004 käivitamise probleemid ferdinand 1 855 27-12-2018 12:58 AM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  w124 2.0diisel õlitasemeandur Haasma 1 760 29-11-2018 12:02 AM
Viimane postitus: Laur
  W124 Om606 eenupeenu 0 782 13-11-2018 11:36 AM
Viimane postitus: eenupeenu

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog