10-08-2018, 09:58 AM
(08-08-2018, 04:04 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,
230CE mudelinimetuses viitab ikka ju oma "E" tähega sissepritsele ning sama teevad kilovatid.
Kas soojalt on mootoripöörded täiesti õiged ja armatuurlauas üleliigseid tulesid ei põle?
Ülepingerelee sümptomiks on sageli külmalt väga madalad pöörded ja soojalt samas võivad olla isegi kõrgemad kui ette nähtud.
Parimate soovidega,
Tauno
Soojalt ei ole pööretes anomaaliaid täheldanud, istuvad ilusti omal kohal. Armatuuris üks tuli küll läheb vahel põlema, aga see ei tohiks olla seotud, samas mine tea. Panen igaks juhuks selle teema ka siia kirja.
Nimelt läheb vahel põlema õlitaseme tuli, ja siis kustub jälle ära. Mootoriõli on vahetatud ja kogusel olen silma peal hoidnud, see on kindlalt paigas. Samuti sooja mootoriga tühikäigul kukub õlirõhu näidik vahel alla 1 (külmalt pööretel 3 ja tühikäigul 2, soojalt pööretel 3 ja tühikäigul 0-1) samas ei ole tuvastanud ühtegi sümptomit mis kaasneks õlirõhu kadumisega (kahjuks sellega kogemus olemas) ja guugel väitis olevat tüüpiline, et õlirõhu andur soojast peast valetab, mitu inimest kirjutas et neil samamoodi soojast näitab 0. Loomulikult tuleks see ka ära vahetada kiiremas korras.
Katsun nädalavahetusel pildi teha õhufiltri alusest ka.