Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti (/showthread.php?tid=48893)



C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - cobravello - 08-08-2018

Tere,

Aparaadiks 230CE, 2.3 bens 97kw. Minu teada karburaatoriga, igavene jurakas õhufilter on peal. Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Mul ei ole selle Merc mootoriga kogemusi aga Lada kogemuse pealt ütleks, et sümptomid sarnanevad sellele, kui proovid siksi käima panna ilma toorest avamata. Kas 2.3 Mercedes-Benz mootoril on ka toores? Äkki on automaatne toores ja see ei toimi? Kust võiks seda otsida?

Mõtlesin, et äkki tegu mingi tüüpilise veaga, et keegi oskab kohe öelda, kust otsida. Ütlen ära, et küünalde vahetamine ei muutnud midagi. Samas eelmiste omanike käes mootorit vahetatud ja äkki ei ole kõik õigesti kokku pandud vms.

Tänud
Robert


RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - TAD17I - 08-08-2018

(08-08-2018, 02:31 PM)cobravello Kirjutas: Tere,

Aparaadiks 230CE, 2.3 bens 97kw. Minu teada karburaatoriga, igavene jurakas õhufilter on peal. Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Mul ei ole selle Merc mootoriga kogemusi aga Lada kogemuse pealt ütleks, et sümptomid sarnanevad sellele, kui proovid siksi käima panna ilma toorest avamata. Kas 2.3 Mercedes-Benz mootoril on ka toores? Äkki on automaatne toores ja see ei toimi? Kust võiks seda otsida?

Mõtlesin, et äkki tegu mingi tüüpilise veaga, et keegi oskab kohe öelda, kust otsida. Ütlen ära, et küünalde vahetamine ei muutnud midagi. Samas eelmiste omanike käes mootorit vahetatud ja äkki ei ole kõik õigesti kokku pandud vms.

Tänud
Robert
Pierburg ecotronic




RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - Sm. Västrik - 08-08-2018

Tere,

230CE mudelinimetuses viitab ikka ju oma "E" tähega sissepritsele ning sama teevad kilovatid.

Kas soojalt on mootoripöörded täiesti õiged ja armatuurlauas üleliigseid tulesid ei põle?

Ülepingerelee sümptomiks on sageli külmalt väga madalad pöörded ja soojalt samas võivad olla isegi kõrgemad kui ette nähtud.

Parimate soovidega,
Tauno


RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - v6sa - 08-08-2018

Mootorivahetus jälle annab võimaluse suvalise paja leidumiseks. Kunagi oli katlaruumis tõesti KE-Jet.

Et asi oleks kindel, võta õhupuhasti maha ja tee selle all elunevast ussipesast pilti. Eks me siis arvame.


RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - kaupo51 - 09-08-2018

Mina soovitaks Cobravellol pöörduda mõne asjatundja poole. Ladakogemuse pealt minna remontima KE-Jetronicut või Pierburgi karbussi (mis iganes selle auto peal siis on) ei ole vast tark tegu.
Esimesena turgatab pähe Speedster ja Hannes Krik Tallinnas.



RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - cobravello - 10-08-2018

(08-08-2018, 04:04 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,

230CE mudelinimetuses viitab ikka ju oma "E" tähega sissepritsele ning sama teevad kilovatid.

Kas soojalt on mootoripöörded täiesti õiged ja armatuurlauas üleliigseid tulesid ei põle?

Ülepingerelee sümptomiks on sageli külmalt väga madalad pöörded ja soojalt samas võivad olla isegi kõrgemad kui ette nähtud.

Parimate soovidega,
Tauno

Soojalt ei ole pööretes anomaaliaid täheldanud, istuvad ilusti omal kohal. Armatuuris üks tuli küll läheb vahel põlema, aga see ei tohiks olla seotud, samas mine tea. Panen igaks juhuks selle teema ka siia kirja.

Nimelt läheb vahel põlema õlitaseme tuli, ja siis kustub jälle ära. Mootoriõli on vahetatud ja kogusel olen silma peal hoidnud, see on kindlalt paigas. Samuti sooja mootoriga tühikäigul kukub õlirõhu näidik vahel alla 1 (külmalt pööretel 3 ja tühikäigul 2, soojalt pööretel 3 ja tühikäigul 0-1) samas ei ole tuvastanud ühtegi sümptomit mis kaasneks õlirõhu kadumisega (kahjuks sellega kogemus olemas) ja guugel väitis olevat tüüpiline, et õlirõhu andur soojast peast valetab, mitu inimest kirjutas et neil samamoodi soojast näitab 0. Loomulikult tuleks see ka ära vahetada kiiremas korras.

Katsun nädalavahetusel pildi teha õhufiltri alusest ka.


RE: C124 2.3 97kw käivitub külmalt halvasti - stihl - 10-08-2018

(08-08-2018, 02:31 PM)cobravello Kirjutas: Soojast peast on kõik korras aga külmast peast tuleb kaua kaua käiata enne kui käima läheb. Ja siis käib suht madalatel pööretel ja tundub justkui mõned silindrid ei oleks taga. Kui gaasi anda siis tahab välja surra, ei taha üldse pöördesse minna. Minuti käib kohapeal ja soojeneb, siis kõik ilus ja läheb pöördesse ja jõudu on küllalt.

Pakun, et selle K-jeti aju ei tea lihtsalt, et mootor külm on. Ja seetõttu ei tekita toorest.
Vaata, kas tempianduril on külmalt suur takistus (6k oomi) ja kuumalt väike (mingi paar-kolmsada)

.