27-12-2017, 01:11 AM
(26-12-2017, 09:35 PM)v6sa Kirjutas: Mis on asja eesmärk?
Legaliseerida, et oleks õige?
Või maandada võimalikud probleemid illegaalse mootori ilmsikstulekul?
Valmistusaastaga on lihtne: tuleb minna kohale ja panna nad fakti ette. Ega nad ei taha oma vigu tunistada, kuid valmistusnumbri järgi saab valmistusaja kätte. Seda tuleb neilt lihtsalt vasturääkimist mittesallival toonil nõuda.
Mootorivahetusega on kurvem lugu. Kui see pada pole mudelikohane, siis läheb ümberehituse alla koos kõigi sellest tuleneva keemiaga. Rusikareegel: võimsuse- ja kaalu kasv on limiteeritud ja heitmete eritus ei tohi suureneda. No 1983 aasta autol vast ei suurene
Kokkuvõtteks: ei ole ei lihtne ega odav. Aga on tehtav eeldusel, et jätkub tahtmist. Tutvusi selleks küll vaja ei ole.
Kaalu, kubatuuri ja heitmetega vast väga probleeme ei ole, aga võimsusega on sootux teised lood kui nad seda väga täpselt uurima hakkavad, nii et esialgu piirdun vist tootmisaasta õigex muutmisega. Kui peax kunagi maanteeameti/tehnoülevaatusega probleeme tekkima, ex siis peab hakkama uuesti uurima, kuidas ja kelle kaudu asi formaalselt vormistada.
Selle tootmisaasta koha pealt oli vist algul probleeme ülevaatusel, ülevaatuseonud vaatasid, et masin ja passis olev tootmisaasta ei klapi. ARK-i ametnik, selle asemel, et tootmisaasta passis ära muuta, lisas kuhugi andmebaasi tehnoülevaatuse tarvis märkme, et tehnilises passis olevale tootmisaastale ei tasu tähelepanu pöörata. Ju siis selline variant oli lihtsam.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!