19-01-2018, 03:16 PM
Üks märkus seoses selle teemaga, mis võib hiljem kellelgi väga palju aega kokku hoida.
Kurvituledega W211/C219 - külgsuuna andurid ei ole hiljem kallibreeritavad!
Ja neil ei ole olemas "õiget asendit", nagu "teadjad" erinevates foorumites kipuvad arvama.
Ühe ja sama sõiduki erineva poole tuledel ei ole neil omavahel identsust.
Enne lammutamist märkida nullasendid!
Kui on kahtlus siis ilma klaasita korraks juhe taga ja autol süüde sisse.
Kui rooliasendi andur on enam-vähem keskpositsioonis ning süüdet anda, keeravad tuled ennast nullasendisse.
Ehk Hella poolt kallibreeritud null asendisse, mida ei ole võimalik ise muuta.
Kurvituledega W211/C219 - külgsuuna andurid ei ole hiljem kallibreeritavad!
Ja neil ei ole olemas "õiget asendit", nagu "teadjad" erinevates foorumites kipuvad arvama.
Ühe ja sama sõiduki erineva poole tuledel ei ole neil omavahel identsust.
Enne lammutamist märkida nullasendid!
Kui on kahtlus siis ilma klaasita korraks juhe taga ja autol süüde sisse.
Kui rooliasendi andur on enam-vähem keskpositsioonis ning süüdet anda, keeravad tuled ennast nullasendisse.
Ehk Hella poolt kallibreeritud null asendisse, mida ei ole võimalik ise muuta.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”