Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov Ära (7)
Huviline

Postitusi: 293
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitus: #21
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Umbes-täpselt aasta on möödas hetkest kui ma ostsin endale kõnealuse rohelise Mercedese. Ostsin ta väga orienteeritud kavatsusega teha temast oma igapäevane talveauto. Tuleb tunnistada, et olen oma plaanidega veidi läbi kukkunud. Eelmisel talvel ühendas seda Mercedest talveautoga ainult fakt, et ma ostsin talle uued talverehvid. Aga värviline trükimuster on neil rehvidel säilinud tänaseni. Ehk ma ei sõitnud temaga rohkem kui paar korda Lesvenisse ja tagasi.

Selle autoga oli algusest peale rohkem asjatamist kui ma olin oodanud ja sellest ka vähene huvi temaga sõita. Aga kuna ma olin võtnud hoiaku, et teen ta nagu PÄRISELT ka korda, siis alla ka anda ei soovinud. Ta sai hulka uusi originaaljuppe veermikusse, uue summuti, kogu uue süütejuhtmestiku ja jagajakaane seti. Ilmselt mingeid pudinaid veel mida kõike enam ei mäleta. Aga sõitmiseks oli see toode endiselt kõlbmatu. Ulguv tagasild ei olnud OK variant. Lesveni mehed nägid rumalat vaeva, vahetasid laagreid, lammutasid riiulilt järjest difreid varuosadeks, panid alla ja võtsid jälle ära ... aga minu W126 ulgus ikka endiselt. Kuidagi juhtus nii, et viimases hädas ostsin ebayst 300SE ASD-ga difri ja samal ajal said Lesveni poisid ka ühe töötava eksemplari kokku. Ja ulgumine lakkas. Selle hinnaga, et mul on siiani riiulis avamata pakendis üks 300SE ASD-ga differ Icon_biggrin

Nojah, differ enam ei ulgunud, kuid kuskilt oli tulnud mingi loll vibra. Ja see ei olnud mitte lihtsalt mingi kerge vibra, vaid ikka kõikide maailma vibrade vanaisa. Ta vist oli enne ka natuke kaasa sõitnud, kuid äkki oli ta kuidagi väga tegusaks vibraks paisunud. Tundus, et see peab olema seotud kardaani tugilaagri või puki vms jupiga seal all. Ostsin uue, originaali. Ja oh imet, selgus, et olemasolev B-kati jupp ajas kardaani umbes 5 mm tsentrist välja.

Ühesõnaga, kuna keegi temaga väga ei tegelenud ja mul endal väga huvi ka polnud, siis võttis kogu see protsess aega ikka kuid. Kuni ühel päeval sõitsin ta tuppa, avasin õlle ja vaatasin talle siiralt silma.
[Pilt: IMG_2381_400pix.JPG]

Mingi plaan tuli teha. Aega oli palju mööda läinud, emotsioonid jahtunud ja ega enam mingit erilist nägemust polnudki. Oli juba isegi mõte, et äkki ta peaks minema sama teed nagu hall 300SEL (müüki). Samas temas nagu oli midagi mis mulle sümpatiseeris. Ta oli ikkagi roheline näiteks :) Ja tema kerel polnud ainsatki roostetäppi. Ainult iluvead. See pani nagu mõtlema, et siin on tegelikult materjali ikka väga paljudeks aastateks. Ja ta on ju ilus Icon_rolleyes Lõpuks lihtsalt võtsin tööriistad ja hakkasin järjest lammutama sealt kust kõige enam häiris. Oli selge, et värvimisest ma nagunii ei pääse ja lähenesin spontaanselt. Kuid seekord tahtsin tõesti värvida nii vähe kui võimalik. Igal juhul oli ta paari päeva pärast tuttava värvitöökoja hoovil.
[Pilt: IMG_2447_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2450_400pix.JPG]

Mõte oli üle võõbata kapott ja vasak tagauks. Lisaks veel mõned väiksemad vigastused ja kogu alumine plastikuring. See oli üleni kriibitud.
[Pilt: IMG_2449_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2451_400pix.JPG]

Nii ta seal lebas.
[Pilt: IMG_2502_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2503_400pix.JPG]

Nagu ikka pärast värvitöid ootas eest pikk ja igav poleerimise protsess. Kuna ma värvisin ainult üksikuid plekke, siis tuli konstateerida, et toonid kokku ei sobinud. Ta on ikka elusuuruses kirju nagu lapitekk.
[Pilt: IMG_2672_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2656_400pix.JPG]

Aga otsustasin, et ma ei väsita end selle probleemiga. Lõpuks on ta ikkagi eesmärgipärane talveauto. Tundus kuidagi mõttetu ta uuesti värvimisse tagasi viia ja kogu seelik üle tõmmata. Kaugelt kannatas ju vaadata :) Kuigi siiani ei ole päriselt üle saanud, et ma paremat esiust ei värvinud. See oli juba enne mind värvitud ja ta on ikka väga täist tooni.
[Pilt: IMG_2654_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2655_400pix.JPG]

Nii need õhtud möödusid, poleerides. Nagu katki läinud plaat, nagu lõputa lugu. See oli hea tunne, kui viimaks pesin ta tolmust ja pastajääkidest puhtaks ning teadsin, et järgmisel õhtul hakkame juba tükke külge tagasi panema.
[Pilt: IMG_2734_400pix.JPG] [Pilt: IMG_2675_400pix.JPG]

Aga sellest juba järgmine kord...

Terve aasta poole aastaga
10-12-2017 03:28 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
nostromo Ära (9)
MB Klubi liige

Postitusi: 3,623
Asukoht: TallinnHelsingi
Postitus: #22
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Nagu alati-meeldiv lugemineThumbsup

2007 CL500 AMG Optic 5.5 V8 285kW, täielik hooldusajalugu 2 hooldusraamatus 12.999€
MB AUDIO 10CD 80€
10-12-2017 11:37 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Sm.Tihhonov Ära (7)
Huviline

Postitusi: 293
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitus: #23
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Hei sõbrad,

Kuidagi märkamatult on taas möödunud enam kui aasta viimasest postitusest. See on justkui eluline näide sellest, kui vähe me märkame enda ümber asju, mis on me kõrval iga päev olemas. Nad muutuvad justkui tapeediks, enesestmõistetavaks ning ei pälvi enam tähelepanu. Ebaõiglane, kuid eluline karm reaalsus.

Kõnealune Mercedes on tegelikult olnud minu tubli kaaslane juba kaks talve. 2017 sügisel alustatud kiire korrastamise projekt sai valmis juba novembri lõpuks. Sirvides vanu pilte, siis ega midagi väga põnevat projekti lõppfaasist näidata polegi. Nagu ikka, tuli läbi teha klassikaline tulede värskendamise projekt. Kurb oli see, et enam ei olegi võimalik tellida Bosch originaal tulede klaase, vaid isegi originaalina tellides tulevad nad Magneti Marelli logoga. Aga noh, uued olid ikka ilusamad.
[Pilt: 350_IMG_2789.JPG] [Pilt: 350_IMG_2790.JPG]

Pildil siis vasakpoolne on juba uus, parempoolne veel vana. Esivõre sai loomulikud uued liistud ja uue embleemi, kuid võre enda kroom oli korralik ega vajanud vahetust.
[Pilt: 350_IMG_2792.JPG] [Pilt: 350_IMG_2797.JPG]

Tagatuled võtsin lahti, pesin puhtaks ja poleerisin klaasid. Ühe vist ikka vahetasin ka, leidsin enda varudest ilma mõradeta klaasi. Kogu alumise plastikuringi ja stanged lasin ära värvida. Stangede liistud olid sel autol väga korralikud, täiesti ilma roosteta ja need sai esialgsel kujul tagasi panna. Esialgu küll ainult tagumise, sest vanadest klambritest ei kombineerinud rohkem kokku.
[Pilt: 350_IMG_2794.JPG] [Pilt: 350_IMG_2795.JPG]

Projektiga edasi saamiseks tuli ikkagi tellida karbitäis tüübleid ja klambreid.
[Pilt: 350_IMG_2858.JPG] [Pilt: 350_IMG_2859.JPG]

Noh ja lõpuks sai ta kokku. Istusin tema kõrval mõned õhtud, ei raatsinud välja ajada. Lihtsalt vaatasin ja koondasin mõtteid. Ta ongi ikka üks pagana ilus asi. Ja ma olen nii hullult rahul, et ta on täiesti ebatraditsiooniliselt roheline. Ma pole siinmail rohkem ühtegi sellist oma silmaga näinud. Oli nagu põhjust rahuloluks ja väike elevus ka hinges, et ma nüüd päriselt-päriselt ka saangi hakata kasutama nii ilusat autot aastaringseteks igapäevasõitudeks. Kuidagi selline mõnus snoobilik ja isegi veidi saatanlik tunne oli, et ma hakkan iga päev sõitma kroomist kiiskava klassikalise autoga. Kõrvus kajasid muidugi sõprade etteheited, et ma viin ideaalse kerega W126 Eesti soola sisse praadima. Aga mu kindlameelsus oli selles suhtes juba väga kaugele arenenud.
[Pilt: 350_IMG_2860.JPG] [Pilt: 350_IMG_2861.JPG]
[Pilt: 350_IMG_2862.JPG] [Pilt: 350_IMG_2865.JPG]

Jäi veel teha paar väiksemat otsust. Minu üks unistusi oli omada triibulise veluursisuga W126. Helehall veluur rohelises autos tundus kuidagi väga apetiitne. Hakkasin siis koguma kokku helehalli veluursalongi. Ühe meie lahke foorumikasutaja käest sain terve halli salongi. Komplektse, kuid omade puudustega. Suht palju sõitnud autost ja suht palju vett saanud. Katkised või puuduolevad polstrid püüdsin kokku ajada ebay kaudu. Ostsin jupi siit ja teise sealt, lõpuks hakkas juba peaaegu looma.
[Pilt: 350_IMG_2476.JPG] [Pilt: 350_IMG_2477.JPG]
[Pilt: 350_IMG_2478.JPG] [Pilt: 350_IMG_2479.JPG]

Veetsin ikka pikki päevi oma keldris neid istmeid osandades, pestes ja aluskihte remontides. Kui kõvasti nühkida ja pulsi katkemiseni vesitolmuimejaga mustust välja imeda, läksid isegi suht lootusetuna tundunud polstrid päris kenaks.
[Pilt: 350_IMG_2536.JPG] [Pilt: 350_IMG_2543.JPG]

Ja ühel hetkel tundus, et ma ajan jumala valet asja. Mul on ju tegelikult täiesti veatu originaalpolster millega see auto tehasest tuli. Oma napi 350000 km läbisõidu juures oli isegi juhiiste veel väga korralik. Ning tõmbasingi pidurit ja siirdusin tagasi garaazi hoopis originaal salongile keemilist tegema. Ja nii jäigi, veluuri tassisin pööningule paremaid mõtteid ootama.
[Pilt: 350_IMG_2868.JPG]

Nüüd jäi veel esteetilise poole pealt üks väga oluline asi lahendada - rattad. Auto tuli originaal valuvelgedega, talverehvid tõmbasin riiulil seisnud plekkidele ja need kilbid olid mul ka lihtsalt olemas. Valed, nii valed kui üldse olla saavad. Mul oli olemas veel üks jooks originaal valuvelgi, kuid see tundus ebaoriginaalne. Mingi lapsik jonn tahtis, et kõik oleks nii nagu vanasti - et talvel sõidetakse plekkidega ja suvel valuvelgedega. Ja lõpuks sain mida otsisin Eusa_dance Ükskõik kui topakaks mind ka ei peetaks, ise olen kuidagi maru rahul Eusa_angel Ikkagi W126-l originaalina baasvarustuses kasutatud kilbid.
[Pilt: 350_IMG_3297.JPG] [Pilt: 350_IMG_3298.JPG]

Ja nii me alustasime. Eelmisel talvel, ehk siis 2017-18 sai auto minu käes veidi vähem rakendust, kuna mul oli kasutada ka tööandja Golf. Siis sõitis temaga suht palju ka üks hea sõber, kui tema enda püssil parasjagu vabad päevad olid. Kokku sai ta umbes 5000 km sõita.
[Pilt: 350_IMG_4086.JPG] [Pilt: 350_IMG_3655.JPG]
[Pilt: 350_IMG_3902.JPG] [Pilt: 350_IMG_3903.JPG]

Suvel ei olnud alguses üldse plaanis teda välja võtta. Isegi suverehve ei plaaninud alla panna. Suvel on palju teisi autosid, mis ootavad oma kilomeetreid, et ilma konditsioneerita Mercedes ei tundunud kuigi kutsuv. Aga mingite hooldustööde tõttu oli ikkagi vaja teda liigutada ja kuna suverattad juba ühtlasi alla sai keeratud, väisas üks hea sõber temaga ka MB klubi suvekogunemist. Kasutan netist leitud pilte. Loodan, et autor ei pahanda.
[Pilt: 350_IMG_7069.JPG] [Pilt: 350_IMG_7071.JPG]

Tänavu talvel olen täielikult loobunud igasugusest kaasaegsest tehnikast. Roheline Mercedes ongi mu igapäevane auto, iga ilmaga, kõikideks sõitudeks. Olgu, ostsin igaks juhuks ka ühe Golf Country talle kõrvale, aga sellega läks kohe natuke projektiks. Ja siis ka ühe jääraja suunitlusega BMW, kuid reaalselt auto on neist ikkagi ainult Mercedes.

Olen uskumatult rahul. Mida rohkem temaga sõita, seda rohkem temaga kokku kasvad. Mugav, paraja suurusega, käepärane, kerge sõita. Tundub kuidagi optimaalne, pole väga võimas, kuid jalgu otseselt ei jää. Käitub ettearvatavalt ja sõidab stabiilselt. Linnakiirustel tundub ikka väga lollikindel ja turvaline asi sõita. ASD-ga tagasild pole mind veel kuhugi hätta jätnud. Ta on kuidagi nii mõnus vaikne ja rahulik kaaslane, et ei aja mind kunagi närvi. See on autode puhul muide haruldane omadus, sest enamasti tüdinen ma neist kõigist väga kiiresti.

Tuleb tunnistada, et väga odav selle auto pidamine pole muidugi olnud. Et veidi avada telgitaguseid, siis arvestades hetkest, mil see auto oli mul Eesti kohal, arvele pandud ja ülevaatusega, on ta täna küsinud juurde 5200 EUR, mis muide ületab tema ostuhinna. Selle raha sees on muidugi ka päris palju erinevaid töid:
- värvimine
- välimuse korrastamine (liistud, tüüblid, tuled, embleemid esindusest)
- uus esiklaas
- uus originaal summuti
- kogu roolihoovastik uus (esindusest)
- süütesüsteem Bosch
- uus radiaator
- uued talverehvid Nokian
- tagadifri korduv remont + üks tagavara differ
- kardaani remont + leevendid ja muhvid ja vibrade eemaldamine
- soojakraani vahetus (päris kallis vidin)
- käigukasti modulaator
- lambda + ülepingerelee
- mootoripadjad
- esisillas šarniirid, järeljooksupadjad, rooliamort, paar korda sillastendi jne

Ehk selle auto omahind (puhtalt rahalist kulu arvestades) jääb täna veel natuke alla 10000 EUR. Kõlab nagu palju, kuid olen saanud ta ka üsna sellisesse korda, millega võib juba rahul olla. Arvan, et ükskõik mis hinnaga 300SE täna osta, alla sellise summa vist lõpuks ikkagi väga ei klati ära. Mida kehvemas korras ta on, seda määramatum on hiljem tema alla maetav summa. Seetõttu on minu soovitus ostagi pigem kohe võimalikult korralik. Ma usun, et sama suurusjärgu eest on täna võimalik osta ikka päris hea eksemplar. Minu auto oli ostes küll kere poolest roostevaba, kuid tehniliselt ikka üsna käest ära lastud. Ses mõttes jah - kulud on olnud paari tuhande võrra suuremad kui ma ehk alguses lootsin.

Veidi tahaks sättida veel salongi korda. Seal häirivad pleekinud ja kohati lahti irvitavad puitliistud, logisevad päiksesirmid ja mõned väiksemad puudused. Juhiistmele võiks ka tegelikult uue aluskihi paigaldada, veidi väsitab pikal sõidul.

Jooksvate kulude pool on minu meelest kontrolli all. Elan ja toimetan linnas, maanteel käin üliharva, üritan vältida tipptunde. Niimoodi on talvel olnud kütusekulu umbes 13 l/100km. Minu väikeste läbisõitude juures seda sisuliselt ei märka.

Pilte polegi viimasel hooajal rohkem teinud kui ühe pildi novembris enne talverataste paigaldust.
[Pilt: 350_IMG_6426.JPG]

Terve aasta poole aastaga
05-02-2019 01:51 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
HotPapa Ära (12)
TOP GUN

Postitusi: 2,000
Asukoht: Põlvamaa
Postitus: #24
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Olgem ausad, kõik autosid ei saagi soola käest päästa ja ei peagi. Kui mõnele meeldib autosid kollektsioneerida ja ta saab sellest naudingut siis teine sõidab mõne haruldusega aasta läbi ja on ka õnnelik. Vahest ehk ajab isegi närvi see vana suhtumine, et kui masin on heas korras siis milleks teda soolaga tappa...Ma ei väida, et ma nüüd muutsin radikaalselt oma tõekspidamisi, kuid aastatega tuleb ehk see tarkus, kus võiks vahest mõelda ka raamist välja ja proovida analüüsida olukorda ja näha ka positiivseid aspekte, mitte klammerudada negatiivi.
Põhiline sõnumi vist ikka see, et elus tuleks teha rohkem neid asju mis meeldivad ja vähem asju, mis ei annan erilist väärtust.

Kusjuures paar kuud tagasi mõtlesin samuti osta w126 3.0 mootoriga, panna gaas peale ja tuld teele, kuna otsingud kestsid arvatust kauem ja jõudis korralik lumekogus maha tulla - ostsin hoopis traktoriUnibrow ja pead tõdema, et kurdima fun on sellega toimetada...oleks ma seda vaid varem teadnudEusa_angel
05-02-2019 10:27 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,519
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #25
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
(05-02-2019 01:51 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas:  ...
Kõnealune Mercedes on tegelikult olnud minu tubli kaaslane juba kaks talve.
...
Tänavu talvel olen täielikult loobunud igasugusest kaasaegsest tehnikast. Roheline Mercedes ongi mu igapäevane auto, iga ilmaga, kõikideks sõitudeks.
...
Olen uskumatult rahul. Mida rohkem temaga sõita, seda rohkem temaga kokku kasvad. Mugav, paraja suurusega, käepärane, kerge sõita. Tundub kuidagi optimaalne, pole väga võimas, kuid jalgu otseselt ei jää. Käitub ettearvatavalt ja sõidab stabiilselt. Linnakiirustel tundub ikka väga lollikindel ja turvaline asi sõita. ASD-ga tagasild pole mind veel kuhugi hätta jätnud. Ta on kuidagi nii mõnus vaikne ja rahulik kaaslane, et ei aja mind kunagi närvi.
...

Ja nii ongiEusa_angel

Ning teisest küljest: 10 k€ eest ei saa samaväärselt nauditavat igapäevasõidukogemust pakkuvat kaarikut. Mingi i30 võib ju olla igast asendist mõistlik ja soodne ja turvaline, aga see on kõigest motoriseeritud taburet.

Perevaguni elu
05-02-2019 10:56 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
janek126 Ära (5)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,613
Asukoht: Lõunaosariigid
Postitus: #26
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Liikusin nädalapäevad tagasi pealinnas ja nägin kaugelt, et krt. keegi sõidab soolalumes 126-ga.
Lähemale jõudes tundsin auto ära, kuid roolis oli võõras.
Mõtlesin veel, et kas omanikku vahetanud? Aga nüüd asi selgem taas.

Selle talvel sõitmisega on nii ja naa.
Kui tegemist oleks nt-x 560 SE-ga, mida on toodetud tiba üle tuhende, oleks küll mitu inimest väga kurjad.
Aga 300 SE on üle sajatuhhi eksempari- seega pole nagu eriline "pensionifond".
Ja samas, kui ikkagi regulaarselt pesta ja hooldada ei juhtu väga kiiresti midagi.
Kasutasin enda SEL-i ka 4 talve, kõige rohkem said haiget esimesed küljekarbi otsad- sinna logari taha koguneb soola-lumesegu, mis pesuriga ei taha välja tulla.
Aga muidu kiidan ainult heaks, sest mugavuselt on ikka vahe, kas sõidad S Classe´ga või Golfiga- isegi kui kolksvagen on tutikas...

Edud.
Janek.

Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
53 66 98 01
05-02-2019 09:59 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Sm.Tihhonov Ära (7)
Huviline

Postitusi: 293
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitus: #27
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Ükspäev juhtus nii, et oli juba sügiseselt külm, tuul keerutas kollaseid lehti ja suvistel autodel hakkasid kindlustused lõppema. Ja nii tundus, et rohelisel Mercedesel on aeg garaažis koht vabaks teha. EI, mitte müügikuulutust ei hakanud ma kirjutama Eusa_angel Tundus lihtsalt, et tema aeg on jälle käes. Siirdusin garaaži, kus romantiliselt süütu tolmukihi all seisis minu roheline sõber. Talverehvid viimasest kevadest veel all, aga ise nii suviselt ja optimistlikult roheline, et tuua veidi sära sellesse pikka ja viimasel ajal kaugelt vähem kui 50 erineva halltooniga talve.
[Pilt: 350_IMG_7602.JPG]

See auto on mingis mõttes nagu taustalaulja. Et teda pole justkui olemas, temast sisuliselt pole tehtud isegi pilte, kuid tegelikult sõltub temast palju. Ta oligi päriselt mu ainuke toimiv igapäevane talveauto möödunud talvel. Oli mõtteid ja väikseid flirte teistegagi, kuid päriselt sõitis peamiselt tema. Otsisin temast ka mingeid pilte, kuidas ta lumehangest Ladat välja veab või üleni talveporisena ikkagi veel suht esinduslik välja näeb, aga ei leidnud. Siin mingid pildid 2018 aasta novembrist, kui korra tekkis mõte, et äkki oleks Mercedese kõrvale vaja ühte veel jaburamat talveautot. Aga … noh … sõitis ikkagi Mercedes.
[Pilt: 350_IMG_6438_tn.JPG] [Pilt: 350_IMG_6437_tn.JPG]

Üks väiksem seiklus temaga oli veebruari lõpus, kui meil sm.Västrikuga oli vaja korra Kiievis ära käia ja Vana Tallinnat võtnud konsiilium hääletas maha Västriku diiselmootoriga moodsa Audi. Nii ma siis lasin Mercedesel teha igaks juhuks sillastendi, käivitasin silindrid ning keerasin nina lõuna poole.
[Pilt: 350_IMG_7230.JPG] [Pilt: 350_IMG_7245.JPG]

See oli meeldejääv reis. Juba Ukraina piiri ületades sai palju nalja, sest kristallpuhas ja kroomisärane Mercedes hakkas kroonilises umbusus elavatele piirivalvuritele millegipärast silma. Ilmselt oli moodsate poriste plastmassautode foon lihtsalt liiga esiletoov. Ja nad ei saanudki aru, et miks me tahame SELLISE autoga Kiievisse minna. Ma ise nagu päriselt ei saanud aru, et mis sellel autol siis niiväga viga on, et mul ju tegelt polegi mingit moodsamat autot. Aga nemad jäid oma kahtluste juurde, et midagi on valesti. Äkki peaks mingit deporaha küsima, äkki me ikka müüme selle seal maha jne jne. Ning hästi alustatud n...ssi ei saanud ju ometi raisku lasta ning loomuliku jätkuna suunati meid angaari.
[Pilt: 350_IMG_7250_3.jpg] [Pilt: 350_IMG_7251_3.jpg]

Kummikinnastega ja peeglitega poikad võtsid meid ikka põhjalikult ette. Aluspesu laotasime ka lauale laiali. Ning lõpetuseks sai Sm.Västrik autolt kõik neli rattakilpi maha tõmmata. Miks? Ei teagi, aga jube tõsise näoga piirivalvur katsus sõrmega iga ratta ventiili… Pilte väga ei saanud teha, karjuma hakati. Needki vähesed said salaja kuidagi võetud.
[Pilt: 350_IMG_7252_2.jpg] [Pilt: 350_IMG_7253_2.jpg]

Aga tegelikult oli tore. Mercedes sõitis hästi ja nägi ilus välja.
[Pilt: 350_IMG_7255.JPG] [Pilt: 350_IMG_7256.JPG]

Kiievis sõitsime harjumuspärase liigutusega juba koduseks saanud hotelli otse Maidani väljakul ning parkisime auto 100 meetri kaugusele sambast.
[Pilt: 350_IMG_7269.JPG] [Pilt: 350_IMG_7271.JPG]

Aga tulles tagasi argipäeva ja püüdes meenutada tema tehnilist külge, siis viimane aasta on olnud võrdlemisi odav ja rahulik. Millalgi ostsin talle uue soojakraani, sest tuba oli ikkagi ebamugavalt jahe. See kraan oli muidugi ehmatavalt kallis. Aga mingit mud jama pole nagu väga olnudki. Tema tavapärased hädad pole teda hüljanud. Pikalt ja halvasti läheb käima, heitgaasid on veidi paigast ära ning külma mootoriga mingi tõukur tiksub… need pole ise kahjuks korda ka läinud.

Nii, et loodame taas tegusat talve. Esimene sõit sel sügisel tähendas kohe logistilisi väljakutseid ning palju eksootilisemate juurtega hädaliste abistamist. Mercedes on oma üleannete kõrgusel. Vaevalt, et keegi ka selgi talvel tema positsiooni kõigutab...
[Pilt: 350_IMG_0821.JPG] [Pilt: 350_IMG_0819_1.JPG]

Terve aasta poole aastaga
25-10-2019 01:04 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
v6sa Ära (15)
Valge vares

Postitusi: 7,519
Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Postitus: #28
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Kusjuures kirjutan kahe käega alla. Ka meil on samamoodi: igapäevaasjad aetakse, milega juhtub. Aga kui on vaja, lähed kuuri alla, tõmbad katte maha ja keerad võtit. Ning Ta lihtsalt ärkab, laisalt ringutades.

Muretuid kilomeetreid!

Perevaguni elu
25-10-2019 07:20 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Joel. Ära (0)
Huviline

Postitusi: 127
Asukoht: Tallinn
Postitus: #29
RE: MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov
Tore kuulda arengutest. Roheline S-klass on ikka ekstsentriline küll. :)

Hotell Ukraina seal Maidani väljakul on vägev. Ise ka seal olnud, viimane episood suisa mingis sviidis laia vaatega ausambale. Kiiev mulle meeldib. Sel kevadel sain seal juhuslikult kokku grupi eestlastega, kes olid tulnud hiiglamasuurele autonäitusele, millest mul polnud aimugi (ühel neist on muide C107 450SLC). Hüppasin innuga kaasa ja ei pidanud pettuma. Tegin mõned pildid ka, loodetavasti Sm.Tihhonov ei pahanda kui neid siin jagan. Retroauto teemasse ju võiks sobida.

[Pilt: 76344-IMG_2805.JPG][Pilt: 53852-IMG_2814.JPG][Pilt: 23789-IMG_2815.JPG][Pilt: 89327-IMG_2819.JPG][Pilt: 84787-IMG_2821.JPG][Pilt: 38772-IMG_2826.JPG][Pilt: 63324-IMG_2827.JPG][Pilt: 49972-IMG_2829.JPG][Pilt: 49272-IMG_2831.JPG][Pilt: 78452-IMG_2832.JPG]

MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Volvo 940 SE; Audi Coupe Quattro; ZAZ 965 Cabrio
25-10-2019 08:28 AM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 281 268,504 Eile 02:47 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB 280SE W126 1983 mydimees mydimees 15 2,024 05-09-2019 10:18 AM
Viimane postitus: mydimees
  Mercedes-Benz 500 SE, 1981, w126 LagediRix 0 789 12-05-2019 01:06 AM
Viimane postitus: LagediRix
  Mercedes-Benz 500 SEC, 1990, w126 - taaniel taaniel 46 26,063 14-06-2018 07:54 AM
Viimane postitus: secman
  560 SE, 1990, W126 - Tauno Mõts Tauno Mõts 55 44,930 30-05-2018 04:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 184 161,975 29-09-2017 01:11 PM
Viimane postitus: Treufeldt
  W126 420 SEL Stabilo 23 7,776 16-09-2017 01:09 PM
Viimane postitus: Stabilo
  W126, 420 SEL, 1988 140KW 15 8,928 03-05-2017 11:41 AM
Viimane postitus: 140KW
  W126 420SEL 1991 inseneer inseneer 33 20,817 07-04-2016 11:48 AM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 380 SE W126 - 85a. --- villu157 villu157 7 4,973 11-07-2015 04:51 PM
Viimane postitus: villu157

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog