Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Be the only one in your Club with one!!
#1
http://www.mbspares.com.au/default.asp?d=170879&p=17854
Vasta
#2
paras aretisRolleyes
seda vist eestis arvele võtta ei saa??
Vasta
#3
Paras aretis on ta tõesti:thumbdown:
W116 on viimane klassikaline S-klass ja sellest teha kaubalift???
Ega sealt saarte pealt on ennemgi imelikke asju näha olnud.
Keegi saatejuht UK-ist lasi W140 põhja betooni täis valada, plaatis ära ja läks pärast kiirendust proovima???
Ja ega paksult plastspoilereid täistopitud W123 kupee ka enam ilus MB pole.
Maitse üle muidugi ei vajelda,aga klassika jäägu ikka klassikaks.
Ahjaa, muide ka mandril(Saksamaal siis) nägin vana 735 haid mis oli ka kaubaliftiks ratsitud.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#4
Tegelikult on see ju päris kvaliteetselt tehtud,huvitav ning päris soliidne eksemplar:bisou:
Nagu näiteks Gaz 24 universaal,7 kohta ja puha...
Vahepeal oli müügis mobiles 450 SEL,mis oli kastikaks tehtud-vot see on mõttetuse tipp,pealegi pole disaini enam olemaskiUZI
Kui raha oleks,siis soetaks endale küll sellise universaali,päris haruldane ning minu arust väga hästi välja kukkunudWink - siis oleks sedaan ning universaal olemas,ainult pikemat 450 SEL 6.9-t oleks siis tarvis :bigsmile:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#5
tank Kirjutas:Ahjaa, muide ka mandril(Saksamaal siis) nägin vana 735 haid mis oli ka kaubaliftiks ratsitud.

Selliseid tehti isegi mõnikümmend tükki prooviks(tehasepoolt) ja on saksas hirmsa hinnaga müügis.

Üks eesti mees ratsis ka enda oma ära ja keevitas granada uni. katuse peale:bash:
Vasta
#6
Minu arust oleneb siin kõik teostusest, kui asi ikka hästi tehtud, siis milleks vinguda või kuulud Sa tank nende hulka, kes igat vanarauda viidud GAZ 51-e või T40 taga nutab, et näää, klassika sulatatakse mutriteks!? Ajahambale vaatamata jagub sedaan 116 parasjagu ikka, Eestis vähe muidugi, aga mujal maailmas on tegelasi, kellel neid garaazis rohkem kui 2 või isegi 5 tükki seisab, ilge asi siis, kui ühest vagun tehakse!
Tänu sellele isendile on maailm nati kirjum lihtsalt.

PS. See, kes 600 SEL-i betooni täis valas oli Jeremy Clarkson, muidu kohati päris hea huumori soonega autozurnalist, aga see ei läind kohe mitte, vähemalt mitte minu jaoks... kuigi jah, ka siin on see kirjum faktor mängus tegelt Big Grin
Vasta
#7
Mind häirib asja juures ainult see, et pole tehtud korralikku universaali, vaid sedaanile kong taha ehitatud. Selle all mõtlen seda, et on säilitatud sedaani kyljejoon ja kyljelt vaadates ei ole katusejoonsirge vaid jõnksuga ja c piilar ei sobi hästi. Täpselt nagu mind häirib Subaru Impreza universaal. See välimuselt samamoodi ei ole universaal vaid universaalix konverteeritud sedaan.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
http://www.mobile.de/SIDvoOnWmlCMULf5ty7...1204424786&

Maailma kõige praktilisem 7.seeria :biggrin:
Mina ei tea kuidas teiega,kuid mina tahaks küll selliseid aparaate tulevikus omada :cool_rsvd:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#9
Jah.....Muidu täitsa ok masin oleks-piisavalt võimas moto,atm.kast,nahksisu ja norm. velg.
Aga ehitada klassikhai kaubaliftiks.......
Asi näeb sama hull välja nagu w116-kaubik või hullemgi veel.
To Innu & everybody else KLASSIKA JÄÄGU KLASSIKAKS!Vanarauda mingu ikka need asjad mida saab taaskasutada ainult ümbersulatuse teel.Kui kasutatud varuosa vähegi endale või teistele MB austajatele kasulikuks osutub ja rõõmu teeb siis, miks peaks selle vanarauda viskama?
To Innu.Mul on maal mõlemad, nii T40 kui, ka GAZ51.Täiesti toimivad ja igapäevaselt kasutuses.Nende vanakeste sulatamise põhjust tuleb otsida halva peremehe mitte vana põka/auto juurest.
Väike küsimus ka Innule.Mitut vanakest oled ise pidanud ja nendega vaeva näinud,et sul suva on mis keegi klassikuga teeb?
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#10
kalacompany Kirjutas:
tank Kirjutas:Ahjaa, muide ka mandril(Saksamaal siis) nägin vana 735 haid mis oli ka kaubaliftiks ratsitud.

Selliseid tehti isegi mõnikümmend tükki prooviks(tehasepoolt) ja on saksas hirmsa hinnaga müügis.

Üks eesti mees ratsis ka enda oma ära ja keevitas granada uni. katuse peale:bash:

http://gallery.bmworg.ru/img/hm-e23/e23-...ie_007.jpg

Palun tehase originaal UZI
Vasta
#11
Universaalhai?E23? Ei,tänan.Tee, mis tahad kuut hai otsa ei sobi.On ta siis "originaal või mitte.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#12
Tänu kõigele sellele on maailm kirjum paik Smile
Tehnikamaailmas sai ükskord lugeda BMW 8.seeriast(E31),millele pidi tulema peale 7.5 liitrine V16(sellepärast ka nii pikk ninaosa),kuid asi ei saanud reaalsuseks.
See mootor pandi peale E38 7.seeriale ning anti BMW peakorterisse.
See oli nüüd küll näide tehnikast,kuid minu arvates on igasugused ainueksemplarid/prototüübid/väikeseerias toodetud autod igati tervitatud Wink
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz Club Estonia logo kõrval olev auto Uku 44 23,427 23-02-2007, 09:45 AM
Viimane postitus: Markko



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne