09-03-2016, 08:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2016, 12:16 AM ja muutjaks oli Ott.)
Rehvid tulevad kindlasti sobivama mõõduga. Kes seda loeb siis 205/50 R16 on see mõõt mida mulle pakkuda võib. Mõeldav on ka vahetus hetkel velgedel olevate Bridgestone Potenza S-02 rehvidega mis on mõõdus 225/50 R16.
Kiire mõõtmine tundus kinnitavat seda, et ühe poole tagumine ülemine kont/varras ongi lühem, mul peaks W124-st olema üks päris uus alles, loodetavasti klapib emma-kummaga pikkuselt.
Esivedrude mure lahendan hetkel W124 3.0 turbodiisli vedrudega, milled ma siis lühemaks lõikan. Proovin saada umbes sama kõrguse nagu hetkel kõrvalistuja poolel või grammike kõrgema. Vedrud õnnestus juba kodulinnast leida ning ootavad hetkel vaba aega ning amortide ülemisi tugilaagreid. Ühe poole oma kolksus ning arvatavasti oligi see hääl mida ma juba esimestel meetritel sõites kuulsin.
Tulevikus tahaks kindlasti leida vedrustusele korralikku lahendust, näiteks H&R kit või siis kombineerida H&R vedrud Bilstein B6/8-ga. Sel aastal pole see aga ilmselt prioriteet.
Edit: Originaal kellaplokil on mingisugune viga küljes. Panin prooviks ühe teise bensiinimootorilt pärit kellaploki külge, ning nüüd vastavad suundade indikaatortuled reaalsusele (ennem näitas vastupidi), osutid ei hüppa enam üles alla ning näen ka kütusetaset. Asenduskellad on juhtumisi ka tahhomeetriga, seega oleks päris hea kui selle kunagi tööle saaks. Lisaks sain ühe puuduva suunatule tööle, mõned asjad saab jälle checklistist maha kriipsutada.
Kiire mõõtmine tundus kinnitavat seda, et ühe poole tagumine ülemine kont/varras ongi lühem, mul peaks W124-st olema üks päris uus alles, loodetavasti klapib emma-kummaga pikkuselt.
Esivedrude mure lahendan hetkel W124 3.0 turbodiisli vedrudega, milled ma siis lühemaks lõikan. Proovin saada umbes sama kõrguse nagu hetkel kõrvalistuja poolel või grammike kõrgema. Vedrud õnnestus juba kodulinnast leida ning ootavad hetkel vaba aega ning amortide ülemisi tugilaagreid. Ühe poole oma kolksus ning arvatavasti oligi see hääl mida ma juba esimestel meetritel sõites kuulsin.
Tulevikus tahaks kindlasti leida vedrustusele korralikku lahendust, näiteks H&R kit või siis kombineerida H&R vedrud Bilstein B6/8-ga. Sel aastal pole see aga ilmselt prioriteet.
Edit: Originaal kellaplokil on mingisugune viga küljes. Panin prooviks ühe teise bensiinimootorilt pärit kellaploki külge, ning nüüd vastavad suundade indikaatortuled reaalsusele (ennem näitas vastupidi), osutid ei hüppa enam üles alla ning näen ka kütusetaset. Asenduskellad on juhtumisi ka tahhomeetriga, seega oleks päris hea kui selle kunagi tööle saaks. Lisaks sain ühe puuduva suunatule tööle, mõned asjad saab jälle checklistist maha kriipsutada.