Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp
#1
"The Geto Fabulous"

Mark: Mercedes-Benz
Väljalaskeaasta: 1989
Läbisõit: 240000 (seal odomeeter on seisma jäänud)
Mootor: M102.985 (2.3 97kw)
Käimar: manuaal
Sisu: must tekstiil.
hetke seis: ÜV - 03.18 / Asukoht Norra läänekallas.
Link hooldusraamatusse: UKSELINK

Ostu lugu:

Eelteadmiseks, et elan alaliselt Norras...
Olgu mainitud ka see, et olen omanud üle 60 erineva masina enda varasemas elus ja üks mida endale püsivaks] olen tahtnud soetada on 190e. Olen neid peilinud internetis aga kunagi pole sobivas hinnaklassis silma jäänud ühtegi või pole olnud õiget hetke.
Pole ka täpselt teadnud mis sorti projektiks seda tahta vms.
Üldjoontes järgnevat kirjeldada oleks ehk see, et juhus on pime...
Veebruari alguses, 2017 aastal, ilmus portaali Soov.ee kuulutus.
Just samal ajal kui olin Eestis, täpsemalt Tartus, puhkust veetmas. Otsisin odavat sõidukit, millega Norra tagasi sõita ja lihtsalt ekstra toitu ja muud kaasa vedada. Sõita siis masinaga siia ja kui läheb laiali, viia vanametalli kokkuostu. Kui muidugi kohale jõuab...
Ühel hetkel nägin Soovis 190e kuulutust. Piltidelt tundus nobe ja hinnasooviks oli poole tuhande ja tuhande vahepealne number.
Helistasin ning sain jutule. Müüja sõnade järgi oli masin eelnevalt 3 aastat seisnud ning tema ostis selle eesmärgiga see pressi alla minekust päästa ja edasi müüa.
Kere pidi olema enam vähem ning masinale oli ka tehtud eelnevalt ÜV.
Lepisin kokku ning sõitsin u 130km kaugusele masinat vaatama juba paar tundi peale kõnet.
Kohale jõudes oli pilt uskumatult lootustandev. Muidugi oli näha ja tunda, et auto oli pikalt seisnud eelnevalt aga siiski. Käis enamvähem normaalselt kohapeal, temperatuurid ja rõhud normis, sõitis proovisõidul otse ja midagi olulist ei kolisenud 28a vanuse auto kohta.
Salongis olid muidugi kõik uksepolstrid, peale juhi oma, üles pundunud niiskusest ja päikesest. Istmed korras. Muidugi vilkusid laes turvavöö tuled ja üldse elektriga tundus oksüdeerumine olema sina peal...
Tegin otsuse, et see on see masin, mis mind sõidutab 5 päeva pärast 1200 km kaugusele koju, mis asub Norras.
Tegin diili ja sõitsime masinaga Tartu tagasi.
Järgmisel hommikul peale ARKi hakkasin siis oma ostu lähemalt uurima.
Esisilla osas tundus miski kahtlane. Istus natuke kahtlaselt. Lähemal vaatlusel selgus, et juhipoolsel esimesel vedrul oli ülemine keerd poole pealt ära murdunud. Ei oskagi öelda kuidas ma seda ei tundnud maantee peal sõites. Masin ei ujunud ja kõik oli viisakas. Teel püsivus väga hea. Muidugi olid kunagi autole alla pandud sportline versiooni vedrud. Sellest ei tajunud ka nii väikest jäikuse erinevust, mida annab pool keerdu.
Egas midagi masin tungidega üles, rattad alt ja jackid alla. Vedrud alt võttes selgus muidugi, et vedrukannud on ikkagi juba roostesed ja ühte oleks vaja juba sättida. Teadsin eelnevalt et tegemist on ka ühe Mercedese tüüp-probleemiga soolatatavatel teedel.
Egas midagi. Sai kiirelt pigimastiks ja muu maha võetud roostesed kohad välja lõigatud ja kartongi lõikama asutud, et parajad tükid uuest materjalist välja lõigata ja asemele keevitada. Need tehtud ja keevitatud sai uus värv ja mastiks peale. Päevi oli möödas selleks hetkeks juba 3 ja 2 päeva pärast pidin ma laevapeale minema või lennupiletid endale ostma.
Edasine probleem seisnes selles, et mul polnud vedrusid. Käisin kõik võimalikud kauplused Tartus läbi ja uurisin, et ehk leian midagi sama mõõdu ja omadustega kui orginaali ei saa. See tagaks vähemalt selle, et saan masinaga kohale Norra ja siin edasi mõelda. Eriline õnn mind ei saatnud kauplustes ning käisin isegi Mercedese esinduses, et ehk neil on mingil x põhjusel olemas Eestis või Soomes antud vedrud.

Sellel hetkel tegin endale Mercedese klubi foorumisse kasutaja...
Leidsin sobivad vedrud Tallinnast. Kasutaja "renkss" aitas nendega.
Teisele masinale hääled sisse ja Tallinnasse järgi. Mõningad tunnid ja õhtuks vedrudega Tartus Tagasi.

Järgmine päev läksid vedrud alla ja hakkasin tegelema karteri põhjas oleva praoga. Püüdsin leida karterit foorumist aga ei õnnestunud. Viimases hädas otsustasin masin õlist tühjaks lasta, põhja lihvida ning keemilise metalliga pragu sulgeda. Tean, et see pole püsiv ja mõistlik lahendus kuid siiski oli see ainuvõimalik sellel hetkel. Järgmiseks otsustasin tegeleda generaatoririhma pingutiga, sest see oli purunenud. Kui jupid maha olin korjanud ja avastanud, et ei saa seda juppi isegi mitte foorumist, läksin sõbra juurde mtalli töökotta ning tegime hõbejoodisega keevitades sinna detailile puuduva osa. Koju tagasi ja jupid peale.Järgmisel päeval läksid uued mahlad sisse, uus geneka rihm ja masin proovisõidule. Lõunaks olin selgeks saanud, et olen auto tehnilise seisukorraga pm rahul ning sõidan sellega põhja. Sebisin veel uue tuledelüliti ning vahetasin selle ära ja lisaks uuele õlile läks ka uus õlifilter. Tulede lüliti sain kasutajalt "Oldschool". Aitas mind telefonitsi mitu päeva et saaksin masinale jupid kokku...
Järgmine päev olin juba kella kuuese Stockholmi laeva peal ja sõit võis alata.
Sõit ise kulges muretult ja kohal olin u 13 tunniga + laevasõit.
Vahepeal on saanud sõita ja ehitada ja täna otsustasin teha lõpuks teema masinast siia, sest tundub, et jääb perekonda.

Tänane seis:
Kapotialuse ringi tegemine ja salongis kerge korrastamine.

TULEVIK
Kauge ja tume.
detailse info leiab hooldusraamatust. Siin ei tahaks hakata foorumit kõiksugu lollusega risustama...

[Pilt: 95239-P1014613.JPG]
[Pilt: 47825-P1014615.JPG]
[Pilt: 82423-P1014625.JPG]
[Pilt: 95447-P1014630.JPG]
[Pilt: 34637-P1014631.JPG]
[Pilt: 34742-P1014632.JPG]
Vasta
#2
OT, aga kuidas uued vedrud alla said?
Vasta
#3
Terv.
Kuna need vedruklambrid, mis mul olid, koos vedruga auto alla ei mahtunud, keerasin klambritega vedru kokku ja kolmest küljest würth-i juhtmevitsadega kinni. Kõige suurematega. Siis auto alla ja üks haaval lõikad lahti. Kui klambreid võtta poleks olnud, oleks pannud tungiga alla. Õõts lahti ja hydroga tõstad vaikselt kokku.
Vasta
#4
Rõõm kuulda ,et vedrudest kasu oli ja ka kenasti laevale ning maha said. Igatahes jään edasisi toiminguid jälgima!
W124 E320 US
Vasta
#5
kaunis isend, Edu pidamisel !
Vasta
#6
(25-04-2017, 11:08 PM)renkss Kirjutas: Rõõm kuulda ,et vedrudest kasu oli ja ka kenasti laevale ning maha said. Igatahes jään edasisi toiminguid jälgima!

Päris asjalikud vedrud on küll.... Tagumisi ei jõudnudki alla panna enne tulekut.. Ja unustasin Eesti garaaži need... Big Grin
(29-04-2017, 12:45 PM)Oldschool Kirjutas: kaunis isend, Edu pidamisel !

Tänud... Küllaltki tujukas isend Big Grin Talvel peab vist mõned suuremad kivid pagassi tõstma.. siin teed mägedel ja tuleb tunnistada, et see talv kohtasin ka mõningaid negatiivse kraadiga kurve. Kui sellises käest peaks minema, siis on kuri karjas... Big Grin
Vasta
#7
Väike uuendus üle pika aja...


Vahepeal on olnud töid ja tegemisi, et miskit pole jõudnudki nokitseda. Nüüd siis esimesed soojemad kevadilmad läbi ja vihmaga muidugi garaažis...

Vahepeal hakkasin huvi tundma rohkem jahutusvedeliku temperatuuri üle, sest radikas lekkis kergelt juba Norra sõidu lõppedes või hiljem. Pole palju sõitnud peale seda ja kui sõitsin ei tuvastanud ka mingeid surveid süsteemis ega muid anomaaliaid ning termostaadis viga polnud. Paigaldatud sai lisaks ka "catch can", et näha Mida mootorist sisselaskesse ka läheb. Siiani püsib purk puhas. torus on muidugi pritsmeid.

Mingi päev harutasin siis pulkadeks. Radikasse sissetulev plastik pooleks. Selleks ajaks kui mina selleni jõudsin, olin juba lasknud süsteemi tühjaks ja hakanud huviga ootama, et mis nägu on veepump. Siiski selgus, et seekord oli kõigest lisaõhk teguriks...

Aga kui juba siis juba...

Harutasin maha kõik voolikud, radika, termostaadi jms.
Veepumba võtsin ka maha. Täiesti töökorras.
Jahutusvedelik oli ka puhas.
Klapikambrikaane alune töökorras ning mitte olulise kulumisega.
Ainult mootor jube S****e ja näotu... Klapikambrikaan samasugune.
Kuna kõik laiali ja uued jupid tulemas, puhastasin mootori esise käsitsi kogu sellest jamast. Kaane võtsin maha ning olen haljaks teind ja värvin uuesti üle.
Värviks valisin kolme komponentse värvi. Lakitud tulemus jääb messingu karva pärlefektiga.

Viskan sellest esmasest õudusest ka mõne pildi. Homme või nädalavahetusel saan vast näidata selle tööetapi lõpptulemusi.

Sõita siiski ei saa...

Radikat pole veel tellinud. Vahepeal mõlgutasin mõtteid, et kui on juba eest, teeks kahe realise alumiiniumi peale ümber + elektri vent aga ei näe selleks veel otsest vajadust. Muid asju olulisemaid masina juures.
Lisaks otsisin veepumbale ja termostaadi korpusele tihendeid aga lõpuks ostsin tihendipappi ja läheb vanakool...
Lisaks sai veel üks tüütu pisiasi käsile võtud. Sain kätte õhumassimõõtja ja multimeetri. Vahetan ka selle lähitulevikus ära.

Pildid:
[Pilt: 46369-P1014642.JPG]
[Pilt: 36332-P1014645.JPG]
[Pilt: 27265-P1014646.JPG]
[Pilt: 94392-P1014647.JPG]
Vasta
#8
Väga hea, et keegi veel viitsib nende vanade pommikindlate padadega tegelda. Jaksu!
Vasta
#9
Valmis sai tehtud esialgne plaan või nö kava, et mida ja kuidas ja kui palju.
Lingi alt leiate "drive" kausta kus on ka tabel nimega "Hooldusraamat".
Sealt alt näeb tehtud töid, varuosade hindasid ning kogu nimekirja, mis on plaanis edaspidi teha. Lisaks valikuliselt pilte plaanitavatest varuosadest.

Seal on küll esialgne visioon aga siiski. (Värvi jms hindasid pole, sest ei tea veel kus ma selle tellin).

Nagu ütleb Eesti rahvatarkus: Kui teed plaani, lähen plaan p****e... Kui plaani ei tee, läheb kõik....

UKSELINK:


Olen kindlasti ka valmis avatud aruteluks

Unibrow


Vasta
#10
Veepumpa tihendi oleksid silberist saanud.
Aga samas uus pump ei maksa ka midagi enam ja mõistlikum ära vahetada.
Vasta
#11
(19-05-2017, 07:54 PM)Cane Kirjutas: Veepumpa tihendi oleksid silberist saanud.
Aga samas uus pump ei maksa ka midagi enam ja mõistlikum ära vahetada.

Tõsi. käis korra selline mõte isegi läbi peast, aga siin Norras on see esindus mu asukohast vähe eemal ning nad sulgevad küllaltki varakult. Kui otsest asja pole sinna kanti minna, siis ei satu...
Pole selle tihendi lõikus ka mingi probleem. Ma vähemalt loodan Big Grin
Pumbast niipalju, et pump korralik. Hetkel ei näe põhjust vahetamiseks.
Vasta
#12
Klapikambrikaas valmis...

Kvaliteet sai päris viisakas kuid siiski on kohti kus ma päris 100% rahul ei ole.
Aga sisuliselt aerosoolvärvide kohta võiks täitsa nagu olla, sest kogu selle kõntsa võtsin eelnevalt sealt maha ehitusnoa, lakibensiini ja liivapaberitega käsitsi Smoke.
"Jet Fuel" süvaläikega värv siis ja kokku koos krundi, värvi ja lakiga 14 üliõhukest kihti ilma vahelihvideta..

[Pilt: 32787-P1014649.JPG][Pilt: 93298-P1014651.JPG][Pilt: 65347-P1014652.JPG]
[Pilt: 55778-P1014653.JPG]
[Pilt: 58632-P1014654.JPG][Pilt: 42654-P1014655.JPG]
[Pilt: 86554-P1014657.JPG]

Vasta
#13
Shocked 
Üle mõningase aja siis üks uuendus.

Vahepeal oli päevatöö kõrvalt rakse kutsika jaoks aega leida ja siis ei toimund midagi kuid täna hakkasin kapoti alust lõpuks kokku viskama.
kaanel uus tihend ja paika ta sai. Veepumbaga sama lugu. Piltidelt on näha käsitsi mootori puhastamise tulemus.
Edasi ootan radikat ja uusi voolikuid. Lisaks tahan ära vahetada küünlajuhtmed, küünlad ja kogu selle juhtmerägastiku kapoti alt korda teha. Panen kõik uued juhtmed ja termokahaneva toru sisse. Siis saan korraks hääled sisse panna ja julgen selles harakapesas mootoripesu ära teha. Põhja alt ja mujalt kaa ning peabki hakkama kerega tegelema pluss õhumassi mõõtja ära vahetada, sinna lisaks veel vaja abs andurid üle vaadata ning difri õli kaa ära vahetada, rooliotsad ära tellida ning nendega tegeleda. pluss muud jura kapoti alt ära koristada. Alumiinium paisupaak orginaali asemele ilmselt jms, et ruumi juurde saada. Kuumakaitse on ka keegi teinud alumiiniumplekist kollektori peale. Selle porri asemele peaks uue ja paksemast rihveldatud plaadist painutama...

Sellised arengus siis...
[Pilt: 52767-P1014719.JPG]
[Pilt: 39683-P1014725.JPG]
[Pilt: 32436-P1014713.JPG]
Vasta
#14
Vahepeal toimunust


Vahepeal olen jõudnud välja nuputada jahutuse ja sisselaske.
Radikaks tellisin kahe realise alumiiniumradika, mis mõeldud on hoopis Hondale. Mõõtude poolest sobib enam-vähem ja palju ümber ehitama ei pea. Radikas saab olema ilma paisupaagita ehk siis sisuliselt mishimoto radika "rip off". Sisse ja väljalaske avad on 31mm. Paisupaagist otsustasin üldse loobuda ruumi juurde saamise eesmärgil.
Lisaks uuele radikale tellisin ka ära elektri ventika. Ette läheb 12 tolline ja kümne labaga vent. 90w 50A. Käima hakkab termolülitiga alates 85'C ning 80 peal jääb uuesti vait.
Lisaks panen radika sisselaskele vahele adapteri koos temperatuurianduriga. Lisan väikese LED tabloo salongi. Tahan sellega saavutada ülevaate, et mis temperatuuriga täpselt jõuab jahutusvedelik radikasse.
Salongiradikasse mineva toru tahan asendada messingust toruga. Praegune on sisuliselt viimase piiri peal ja pikka pidu sellega enam pole. Messing peaks ka oluliselt parema soojusjuhtivusega olema kui praegune jurakas...

Kuna jahutuseks vajalike jupide ootamisega läheb aega, hakkasin tasapisi sisselaske kallal nuputama.
Mulle on hakkand mõte orginaalmootorist väga meeldima ning korraliku uurimustöö tulemusena leian ka, et "Ke-Jetronic" on päris vahva väljakutse ning kindlasti huvitav.
Sisselaske teen täies ulatuses 3" toru peale. Kohalikus keeles siis d=76mm.
Esialgu tuleb siis kogu süsteem valmis ehitada vabalt hingavana, sest tahaks suve lõpus ikka korra Eestisse koos teiste kutsikatega pildistama, sõitma tulla. Tulevikus jääb siis viimaseks etapiks turbo, aju, mootori kap rem jms. Esialgu saab vabalt hingavaga ringi kärutada küll.

Kolme tollilse sisselaskega on muidugi terve rida väljakutseid. Kütuse poole pealt pole isegi probleemi. Õigete pihustite ja pealevooluga saan rõhu ja kogused paika aga asjade mahutamine on hoopis teine jutt.
Esmalt kindlasti tuleb korralik nuputamine kuidas mahub ära 3 tolliste "intercooler". Tegemist paraja mürakaga. Torud tuleb keerutada ilmselt tulede tagant läbi. See aga hakkab edaspidi segama igasugu pirnide jms vahetust aga ma ei näe selles eriti tõsist väljakutset. Võimalik, et leian mingi parema lahenduse.
Kuna raha puuotsas ei kasva, panen esialgu käima lihtsalt koos koonusfiltriga. Kui jääb silma mõni sobiv cooler, viskan ka selle vabalthingavale veel külge ja tõstan koonusfiltri juba väljalaskekollektoriga samake poolele. Antud toru lahenduse tegin nö pudelikaela tekkimise vältimise eesmärgil. Muidugi oleks saanud kasutada ka mõnda VW sisselaske lõdvikut aga sellist lahendust, mis praegu, pole kellelgi Unibrow.

Üks mis kindel, kapotti tuleb modifitseerida.
Torustiku pärast tuleb kindlasti modifitseerida kapotti juhi poolsest küljest. Samas tahan teha sama lahenduse teisele poole kuna hiljem turbo lisamisega tekib seal täpselt sama seis, sest koonusfilter tuleb teisele poole.
Samas modifitseerimisega saab otse õhuvoolu hiljem filtrisse, mis on kidlasti väga tugeva kaaluga argument. Koonuse tipp jääb muidugi koos turboga "scoopi" alt paistma.
Modimise ja keretöödega hakkan tegelema kohe kui jahutus paigas ja uued juhtmed mootoriruumis. Siis korraks vana õhufilter peale tagasi ja mootori pesu ja saab kerele keskenduda.

Link hooldusraamatusse ja varuosakalendrisse:

Sellised lahendused Unibrow
Pildid:
[Pilt: 56823-P1014789.JPG]
[Pilt: 25667-P1014792.JPG]
[Pilt: 67696-P1014796.JPG]
Vasta
#15
Huvitav. Kuigi isiklikult alustaks progeajust. Turbokal läheb seda niikuinii tarvis ning elektroonilise pritse puhul pole sul tarvidust sellele KE-jeti kolakale seal, nind saad ka ilma kapotti lõikamata hakkama.
Vasta
#16
(15-06-2017, 10:07 AM)Ott Kirjutas: Huvitav. Kuigi isiklikult alustaks progeajust. Turbokal läheb seda niikuinii tarvis ning elektroonilise pritse puhul pole sul tarvidust sellele KE-jeti kolakale seal, nind saad ka ilma kapotti lõikamata hakkama.

Sul on ilmselgelt õigus. Kuigi samas ma ei näe vajadust sellest kolakast otseselt vabaneda veel. Natuke nagu põhimõtteline, et teha teisiti kui tavapärane.
Vb see paras peaga vastu seina jooksmine aga siiski.
Ja antud süsteemi ju turbotatud nii tehasest kui omaalagastuslikult varemgi.
ehedam näide Porsche 911 Turbo 3.6 Ja seda otse tehasest Eusa_angel Viimase puhul on tegemist küll K-Jet seadmega aga selle erinevus KE-jetist on vaid elektro-hüdraulilise ajami ja lamda puudumine.
Kui kunagi siiber saab, siis võib terve selle süsteemi välja vahetada. Ja seda koos mootoriga Eusa_drool
praegu tahaks sellega veel veidi kakelda.. Eusa_drool

Aga igasugused soovitused, mõtted ja näpunäited on alati teretulnud!
Vasta
#17
Kapotialune näeb küll väga hea välja.
Igaksjuhuks uuriksin üle, et miks E36 coiloveri setupi peale üle tahad minna? TA-Technix pakub odavcoile W201/W124 nüüdsest, hinnaga kuskil 400€. E36 coiloveri setupist ei ole midagi muud kasutada peale esimese amordi. Parimal juhul tagumisi reguleerimise mutreid. Tagumisest amordist pole kasu ning eesmist amorti koos vedruga nagu E36'l ettenähtud kasutades on aja küsimus millal amordikannud järgi annavad.
Vasta
#18
(16-06-2017, 09:51 AM)JorgenP Kirjutas: Kapotialune näeb küll väga hea välja.
Igaksjuhuks uuriksin üle, et miks E36 coiloveri setupi peale üle tahad minna? TA-Technix pakub odavcoile W201/W124 nüüdsest, hinnaga kuskil 400€. E36 coiloveri setupist ei ole midagi muud kasutada peale esimese amordi. Parimal juhul tagumisi reguleerimise mutreid. Tagumisest amordist pole kasu ning eesmist amorti koos vedruga nagu E36'l ettenähtud kasutades on aja küsimus millal amordikannud järgi annavad.

Tänud sulle. Mind ennast vaevas sama mõte, et pole muud peale esimeste kasutada ilma modifitseerimata. Kusjuures ma polnud teadlik, et leidub alternatiiv normaalses hinnaklassis...

E36 seti puhul kasutaks ikka tervet tükki ette. Amordikannusid on võimalik modifitseerida. Ma ei ütle, et peaksin kõik jõud läbi arvutama ja selle põhjal hakkama tegema aga võib ju julgelt tugevama teha kui vaja. Materjali saada küll ja mis viga enne valmis joonestada. Siis ainult lõigata, keevitada.... Viimases ma ise muidugi osav ei ole Eusa_drool. veel Unibrow
Vasta
#19
Täiesti mõttetu töö minu meelest, eeldusel, et ainsaks sooviks on reguleeritav kõrgus. Reguleeritava süsteemi saab W201 teha samamoodi nagu on BMW'del taga kus ka vedru ja amort eraldi. Vedrukannu poolsesse kinnitusse samasugune reguleeritav mutter vaja ainult suurema seibi ja kinnitustega vedrukannu külge kinnitada.
[Pilt: 10.jpg]
Vasta
#20
(16-06-2017, 02:39 PM)JorgenP Kirjutas: Täiesti mõttetu töö minu meelest, eeldusel, et ainsaks sooviks on reguleeritav kõrgus. Reguleeritava süsteemi saab W201 teha samamoodi nagu on BMW'del taga kus ka vedru ja amort eraldi. Vedrukannu poolsesse kinnitusse samasugune reguleeritav mutter vaja ainult suurema seibi ja kinnitustega vedrukannu külge kinnitada.


Võin sulle näite tuua kus sama lahendust, mida mina mõtlen, kasutatakse ringrajal. Ja seda väga heade tulemustega. Ja ma pole täheldanud ka, et amordikannud oleksid järgi andnud.
Seadistus siis:
FRONT CASTER: +10.2

FRONT CAMBER: -3.3

FRONT TOTAL TOE: +0.08
[Pilt: GroundControlstrutsinstalled.jpg][Pilt: GroundControltopmount.jpg]



Link viidatud teemasse: LINK

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 87 75,977 14-03-2024, 12:32 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,696 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 274 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 937 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 106,655 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 704 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 1,996 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 93,904 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 527 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,142 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne