Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Delete
#1
kustutada
Vasta
#2
Kui pöörded ei kõigu ja vibra keresse lööb vaata mootori parjad ja kasti padi üle
Vasta
#3
Ei löö keresse, mootor ise vibreerib, viga töös, tahakski teada, mis võib selise mootori nii käituma panna? Ise kahtlustaks pihusteid, kuna 540 tuh ees ka juba...
Vasta
#4
Kas pihustite korrektsiooniarvud on õigesti sisse löödud?
Vasta
#5
Pihustid pole sel autol maha käinud muidu, ei usu et arvutiga keegi n2ppinud on.
Vasta
#6
(16-02-2016, 11:09 PM)MelEst Kirjutas: Pihustid pole sel autol maha käinud muidu, ei usu et arvutiga keegi n2ppinud on.

Siis sellest võikski alustada. Ka CDI pihustite otsad kuluvad töös, loodusseadusi ei suuda ka DMB eirata. Ühtlasi võiks mõõta surved ära.
Vasta
#7
Lõppes asi sellega, et pihusti hakkas läbi "Sutsuma" seivid t2iesti olematudEusa_naughty
Tuleb kõik üle vaadata ja lasta uued panna, kuna frees omal puudub. On sel üldse vahet kas lased pesad freesida? Tean, kes on 2.7 cdi l ise uued pannud ja ei lekkinud vahelt ega midagi..
Vasta
#8
Kui pesad korras ei pea freesima. Ei ole korras siis peab
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Panin algul ühe seivi, ei jäänud pidama, panin 2 seivi ja uue poldi, pind oli alt puhas, pihusti sutsus vaid minuti, siis sain juba auto seisma.
Tundus, et asi ok nüüd, et ei leki enam.
Cdi mootor külmalt suitseb veidi, järsemal kiirendusel korraks pahvakas järgi hall, on see normaalne? Sooja mootoriga ei suitse.
Vasta
#10
Pihusti alla käib siiski ainult 1 seib, sellise aretamisega pikka pidu pole. Leket kontrolli veega, auto käima ja kalla pihusti ümbrus veega üle ja sulge äravool. Kui õhumulle ei tule, siis järelikult peab. Kui ühe seibiga ei pea, tuleb kontaktpinnad freesiga töödelda
Vasta
#11
(19-03-2016, 10:01 PM)onu_siim Kirjutas:
(19-03-2016, 06:00 PM)MelEst Kirjutas: Panin algul ühe seivi, ei jäänud pidama, panin 2 seivi ja uue poldi, pind oli alt puhas, pihusti sutsus vaid minuti, siis sain juba auto seisma.
Tundus, et asi ok nüüd, et ei leki enam.
Cdi mootor külmalt suitseb veidi, järsemal kiirendusel korraks pahvakas järgi hall, on see normaalne? Sooja mootoriga ei suitse.

Miks sa külaseppa teed? Kui enda pea ei jaga, siis vii palun kellelegi, kel jagab Eusa_wall
See oligi ajutine lahendus, et diesellandi sõita, 1hega ei jäänud üldse pidama. Aeg ammu kokku lepitud, mõtlesin lihtsalt kas 2 seivi muudab ka seal midagi.
Vasta
#12
(20-03-2016, 10:02 AM)MelEst Kirjutas:
(19-03-2016, 10:01 PM)onu_siim Kirjutas:
(19-03-2016, 06:00 PM)MelEst Kirjutas: Panin algul ühe seivi, ei jäänud pidama, panin 2 seivi ja uue poldi, pind oli alt puhas, pihusti sutsus vaid minuti, siis sain juba auto seisma.
Tundus, et asi ok nüüd, et ei leki enam.
Cdi mootor külmalt suitseb veidi, järsemal kiirendusel korraks pahvakas järgi hall, on see normaalne? Sooja mootoriga ei suitse.

Miks sa külaseppa teed? Kui enda pea ei jaga, siis vii palun kellelegi, kel jagab Eusa_wall
See oligi ajutine lahendus, et diesellandi sõita, 1hega ei jäänud üldse pidama. Aeg ammu kokku lepitud, mõtlesin lihtsalt kas 2 seivi muudab ka seal midagi.


SEIB

Muidugi muudab.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne