Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Liikluskultuur
#61
Kahjuks on meil veel üks liik debiilikuid maanteedel, nimelt need kes sõidavad aeglase sõiduki taga stanges kinni. Ise mööda ei lähe, aga enda ette reastuda ka kedagi ei lase. Paratamatult tekib sinna taha üsna pikk järjekord, noh ja pikast rivist möödasõite on igaüks ise näinud. Kes vaatab enne möödasõidu alustamist peeglisse, kes mitte jne. Loomulikult käib sinna juurde kolmanda rea tekitamine.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#62
Laur Kirjutas:Kahjuks on meil veel üks liik debiilikuid maanteedel, nimelt need kes sõidavad aeglase sõiduki taga stanges kinni. Ise mööda ei lähe, aga enda ette reastuda ka kedagi ei lase. Paratamatult tekib sinna taha üsna pikk järjekord, noh ja pikast rivist möödasõite on igaüks ise näinud. Kes vaatab enne möödasõidu alustamist peeglisse, kes mitte jne. Loomulikult käib sinna juurde kolmanda rea tekitamine.

Bingo!

Muide, kolonni ei tekita mitte esimese aeglase sõiduki juht, vaid teise, kes mööduda ei suuda, kuid seda ka tunnistada ei taha. Inimesed, PALUN HOIDKE VAHET... Siis saavad need, kelle aeg on nii hindamatu, et nad ei saa lahkuda kaks minutit varem, möödatrügimisel ohutult oma suunavööndisse naasta, et vastutulevad madalalaubalised isehakanud politseinikud saaksid jalust ära.

OK, aitab iroonitsemisest.

Pikivahe hoidmine on unustatud kunst. Kahjuks.:pissed2: Pikivahe ei ole kasulik mitte ainult möödasõitude hõlbustamiseks, vaid ka tagant otsasõitude vältimiseks. Kui kahe maanteekiirusel liikuva sõiduki vahel on ainult 5 meetrit (kui sedagi), siis ei saa tagant otsasõit olla ootamatu, vaid täitsa planeeritud ja vaid aja küsimus...

Vahepeal hakkas juba tunduma, et inimesed on hakanud liikluses mõtlema. Jaanipäeva paiku ise roolis kogetu ja mujalt kuuldu näitab, et see oli näiline, oinad on oinad. Ei näidata suunda, kiirusepiirangud on ainult minusuguste pensionieelikute jaoks, pikivahe on argpükside jaoks, udutuled päisel päeval on IN...Angry
Nojah, teise tobeda ja ohtliku äärmuse moodustavad need, kes tõepoolest saevad kiirusega 60-110-70, loomulikult telgjoonel kinni ja on täiesti teadmatud taga toimuvast. Samas, eks tõusev kütusehind surub need, enamasti juba vanaduspensioni nautivad, juhid tagasi koju...

Siinkohal nõustun Marekiga: parem kivihunnik, kui teine auto. Parem liivakoormaga uus (et süütu juht vähem kannataks) kallur, kui koolibuss...
Vasta
#63
Vaatan, et olen oma kirjutistega inimesed ära ehmatanud...Seda küll mõttes polnud.Confusedhocked:

Jätkake, jätkake:argue:

Väikeseks teemaarenduseks värske stiilinäide panijatelt. Väidetavalt olevat Poola riigi meessoost alam pan ja naissoost alam pania. Kuna veomehed on teada-tuntud sõnaväänajad, siis ongi kõik poolakad muutunud panijateks...

Täna hommikul siis pani üks poola veomees minust mööda Kernu 60 alas valelt poolt liiklusjagajat nii 90-100 vahel (ilmselt oli piirajas kinni, kuna rohkem ta ei punnitanud välja ka hiljem), ehmatades kraavipervele vastutulnud lillepoe kaubiku. Minu kiirus oli siis juba 60+... Hommikune adrenaliinilaks, missugune.Confusedilly:

Hiljem, Krooningu tankla platsil (kus tal enam kiire polnud) küsisin, mida kodanik mõtles. Vastuseks sain, tatipritsmete lennuulatuse alusel, tõlkimatut poolakeelset sõimu. Ilmselgelt olin ma oma mersurisuga talle täiesti põhjendamatu kiirusepiirangu alas ette keeranud ja kuna tee-ehitajad on mingi külakooli ja -poe pärast laia tee miskite saarekestega rikkunud, siis on tema sunnitud harrastama sportlikku sõidu võtteid. Või midagi sinnapoole... Confusedilly:

Üritasin neljas mulle tuntud keeles temaga suhelda, kuid vastused muutusid järjest ägedamaks ja kuna õhu liikumine kätevehkimise tõttu hakkas juba soengut rikkuma, siis lõin käega ja sõitsin minema - tööle kah vaja jõuda. Eks oma osa minu järeleandlikkusel oli ka sellel, et tee tõesti oli tühi (kui mitte arvestada mind ja vastutulnud kaubikut) ning antud kohas tõesti "mahub" kolm sõidukit üsna ohutult kõrvuti... Confusedilly: Tigedaks tegi see, et too panija sundis nii mind kui vastutulnud kaubikut järsult pidurdama. Angry Minul oli selleks ajaks, kui panija minuni jõudis, kellal juba 80+... Põhimõtteliselt oleks võinud teha eestlast ja kalanäoga suruda vanast paremalt mööda, niikuinii jõudsin talle kilomeetri pärast oma tavapärase 90+ kiirusega järele. Vaevalt ta mulle peale oleks keeranud (aga, mine tea) ja kedagi vastu ei tulnud. Aga selline käitumine ei tulnud nagu pähegi, kuna see oleks olnud ikka väga räigelt vastu minu arusaamale sujuvast ja ohutust liiklusest.
Ikka lased juhmaka endast ette...

Krt, ma endiselt ei kavatse Kernu ristis arvestada sellega, et mingi jobu ei pea sealkehtivat 60 piirangut millekski. Siinkohal tasub arvestada, et ma näen enne väljakeeramist üsna hästi, kas sealt läheneb sisselülitatud vilkuriga reanimobiil või politseipealikule õlut viiv patrullmasin... Ja operatiivmasinad on ainsad, kel on lubatud sealkandis 90 kihutadada...

Tegelikult ma ikkagi vaatan, et mitte ette keerata. Lihtsalt pole harjunud, et veomasinad tulevat Kernust täie pasaga läbi.Confusedilly:Confusedilly:Confusedilly:

Uskuge, neid statsionaarseid piiranguid ei ole paigaldatud mitte ilmaasjata. Ei Kernus, ei Ares, ei Märjamaal ega mujal Eesti teedel. Need on tekkinud peale "sõidumeistrite" järjekordset stiilinäidet...

Palun käesolevat kirjutist võtta lihtsalt foorumiskõvatamisena. Lihtsalt ajas sita keema sihuke sigadus. Polnud see ei esimene sihukese oinaga kohtumine ega kardetavasti ka mitte viimane. Lihtsalt tuletas meelde, et meie liikluses lokkav lollus pole mitte ainult meie ainuõigus, vaid liigub ka importkaupa...Angry
Vasta
#64
Poolakatest niipalju - kuskil 5 aastakest tagasi oli sealmail niimudi et asula ega kiruseepiirangu märk tähendand midagi, ja kohalik veoautojuht oli püha, se lükkas kõik sõidukad teelt minema. See oli omal ajal väga huvitav vaatepilt. Nats hiljem sain teada, et nii need asjad sealmail nii käivatki ja antsin poolas samamoodi agu. Nüüd sügan soome vahet ja praegust liikluskultuuri seal eriti kommida ei oska.

Teine sõna kollonnidest ja möödasõidutest. Tagantulevad võiksid ka niipalju aru saada et aga ma oma nats aeglasema sõidukiga seal teise taga lõbu pärast istu. Äkki ma passin kah parajat momenti et mööduda ja siis kui pilk peeglisse suund sisse ja minema hakkad ja veelkord pilk peeglisse on KRT teine taga kiirendanud sulle tagumise nurga juurde - kuhu sa enam lähed ja peale 3-4 mõlkust ei taha nigu enam jah kedagi vahele lasta. Heameelega puksiks siukesed põõsasse.
Vasta
#65
Kohe-kohe käes musta jää aega ja edasi läheb ainult hullemaks teeolud, vaadake seda videot mõelge enne kui parempoolset pedaali litsute vastu põrandat. Eusa_eh

http://ru.youtube.com/watch?v=bHoOZg-fpJM
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne