Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Küsimus W211 E320CDI T tagumiste nivooamortide kohta
#1
Tere,

Kuna mul varasemalt nivooamortide puhul kogemust ei ole, siis küsin foormulaste käest nõu. Autoks W211, E320CDI T.

Avastasin täna hommikul auto juurde minnes, et öise külmaga on auto tagumine osa alla vajunud. Täpsustan, et kõrvalistuja pool oli rohkem kaldus kui juhipoolne külg. Peale auto käivitamist probleem lahenes ja auto püsib ühtlasel kõrgusel.

Kas minu mure võib viidata väsinud nivooamordile?
Vasta
#2
Probleem viitab otseselt õhusüsteemi lekkele.
Leke võib olla pumbas, voolikutes, reservuaaris või õhkpatjades.
Kui 1 korra on alla vajunud, ei kiirustaks ma veel remontima, enda omal olid mõned aastad tagasi samad mured. Alates -10 oli tagumine ots maas. 1 talve oli neid jamasid nüüd enam pole, kusagil võis niiskus sees olla mida enam pole vms.
Samas kui järjepidevalt on siis teeb kompressorile liiga ja varsti vaja seda vahetada (a' 500 raha).
Vasta
#3
(30-12-2015, 01:21 PM)kentq Kirjutas: Probleem viitab otseselt õhusüsteemi lekkele.
Leke võib olla pumbas, voolikutes, reservuaaris või õhkpatjades.
Kui 1 korra on alla vajunud, ei kiirustaks ma veel remontima, enda omal olid mõned aastad tagasi samad mured. Alates -10 oli tagumine ots maas. 1 talve oli neid jamasid nüüd enam pole, kusagil võis niiskus sees olla mida enam pole vms.
Samas kui järjepidevalt on siis teeb kompressorile liiga ja varsti vaja seda vahetada (a' 500 raha).

Tänud vastamast. Huvitav kas diagnostikaseadmega eelmainitud leket võib näidata ka? Igastahes proovin järgi ja vaatab kas näitab midagi.

Vasta
#4
Leket arvuti ei näita.
Neid asju peab pädeb remondimees füüsiliselt vaatama ja tuvastama.
Hort või Lesven või esindus näiteks.
Vasta
#5
(30-12-2015, 05:28 PM)onu_siim Kirjutas: Arvutiga näed ainult niipalju, et selle v6i tolle külje nivoo liiga madal, padja täitmisaeg liiga pikk jms.
Taga pole Sul mitte nivooamort, mis auto kõrgust reguleerib, vaid õhkpadjad.
Ekstra autot kuhugi kontrolli vedada ja selle eest veel maksta on mõttetu, pigem lae juba uued padjad panna.

Need padjad pole just teps mis odavad et neid niisama igaks juhuks vahetada.
Enne tuleks lasta a' 50 euro eest selgeks teha mis ja kus lekib.
Vasta
#6
Kui peaks olema veel 489 koodiga võib olla ka alumiinium paak vigane, mis on samuti padjaga ühes tükis
Üldiselt ega pääsu pole. Jutu järgi parem pool madalam, alustada parema padja vahetusega.
Vasta
#7
Tere,

Suhteliselt tüüpveana Airmaticu puhul võib välja tuua korrodeerunud alumiiniumtoruühenduse rõhuaku ehk reservuaariga (ehk alumiiniumpaagiga, mis amordi juurde kuulub). Seda tasub kontrollida ning sedasorti lekke kõrvaldamine on tavaliselt alumiiniumikeevitust omavas töökojas väga mõistliku hinnaga teostatav.
Nähtus, millest räägin, on näiteks kirjeldatud siin teemas esimesel pildil (kuigi ülejäänud jutt pole seal Su jaoks ilmselt oluline):
http://www.benzworld.org/forums/4124989-post2.html

Edu ja jaksu!

Tauno
Vasta
#8
(30-12-2015, 03:34 PM)kentq Kirjutas: Leket arvuti ei näita.
Neid asju peab pädeb remondimees füüsiliselt vaatama ja tuvastama.
...

Just sedapidi.

Enne uisapäisa juppe vahetama tormamist tasuks tõesti rike leida. Milleks peab pädevas kohas auto all käima. Soovitavalt ratastest tõstvas töökojas või kanalil, kuna vabalt rippuvate ratastega süsteemi väga ei survesta.
Vasta
#9
(31-12-2015, 11:41 AM)onu_siim Kirjutas: Kui tagaots just tunniga alla ei vaju, siis edu teile selle lekke leidmiseks. Tõsiselt Eusa_clap

Asjakohane märkusWinkEusa_angel
Vasta
#10
(31-12-2015, 01:11 PM)v6sa Kirjutas:
(31-12-2015, 11:41 AM)onu_siim Kirjutas: Kui tagaots just tunniga alla ei vaju, siis edu teile selle lekke leidmiseks. Tõsiselt Eusa_clap

Asjakohane märkusWinkEusa_angel

isegi kui tunniga peaks padi tühjaks vajuma, edu lekke leidmisel, 211 padi oli katte all,katet elusalt kätte ei saa, lõpuks on ikkagi padja vahetus


[Pilt: image.jpeg]


Kuna eelenvalt räägiti ka kallist detaili hinnast, siis üleval olev pilt on odava varuosa saatus. Pilt tehtud paar minutit peale vahetust, pole ainujuhtum. Pildil näha ka katet, millest eelnevalt rääkisin
Vasta
#11
minul ussitas ära padja see koht kus padi nn kahekorra ennast keerab oli praguline ja ka miinus kraadidega oli 1 pool madalam.
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#12
Mida oskate sellise probleemi kohta kosta? Mu isa autol (2005 S211 E280CDI) kukkus esmaspäeva hommikul sõidu pealt tagumik vastu maad ja auto läx avariirežiimi. Ta sõitis autoga Märjamaale, kus pandi arvuti külge ja auto kergitas end kohe üles tagasi. Kuni eilseni sõitis auto kenasti ja vedrustus toimis hästi. Eile kodust linna sõitma hakates, kukkus poole tee peal tagumik taas vastu maad ja kompressor järgi ei tule. Ekraanil ütleb, "Stop! Auto liiga madal".

Kas õhuleke on reaalne kui vedrustus püsib mitu päeva töökorras ja seistes tagumik maha ei kuku, ainult sõidu pealt (ja mitte iga kord). Kas viga võib olla hoopis mingis klapis või on süsteemis niiskus sees, mis ära külmub ja klappide tööd segab?

Kas Haapsalus või selle vahetus läheduses on kellegil STAR-i?

Kui kompressorit järgi ei võta, kas siis on vahet, kas sõita autoga remondikohta või see puxeerida, vedrustus liigub ju mõlemal juhul, kuna tee on ju ikka konarlik ja tühi padi võib mõlemal juhul katki minna?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
Meie auto puhul vist viga asendianduris, selle hoovas või tarkvaras/programmeerimises, sest meie saime koduste vahenditega süsteemi hetkel taas tööle.

Tõstsime auto tagumiku tungraudadega normaalkõrgusele ja panime käima, ekraan vigasid ei näidanud. Seejärel lasime tungidest autot niikaua madalamax kunix kompressor tööle hakkas ja vedrustuse normaalkõrgusele kergitas. Auto sõitis probleemideta linnast koju. Lähipäevadel hakkame uurima, kas asendianduri hoob poob kinni või on viga anduris endas või milleski kolmandas.

Probleem esines mõlemal korral künklikul teel. Üx teooria on, et vedrustus taob mingil hetkel niiöelda põhja (mingist anduri kriitilisest piirist kaugemale), see ei meeldi tarkvarale ja süsteemi kaitsex lastaxe pauhti rõhk maha ja kompressorit enam ei käivitata. Sellisel juhul on vedrustus liiga pehme ja ei tohix tegelikult põhja käia või tarkvaras on mingi kala sees. Teine teooria on, et künklikul teel poob asendianduri hoova kinni, rõhk lastaxe maha ja kui asendiandur järgmisel hetkel taas õiget pilti näeb, siis on auto liiga madal ja ei lubata kompressorit käivitada.

Huvitav seos kahe korra vahel on veel see, et mõlemal korral on auto lasknud tagumiku vastu maad peale ristmikule pööramist. Kuid ühel juhul paremale pöörates ja teisel vasakule.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Head uut algavat aastat. Minu auto puhul on tegu tavalise self-levelling lahendusega(pole airmatic). Mis kohati kummalisena tundub on see, et auto ei vaju iga öö parempoolse küljega maha, vaid seda hooti, kord maas, teine kord jälle mitte. Päevasel ajal probleemi ei tähelda. Igastahes tänud kõigile vastajatele ja omalt poolt hakkan viga otsima.
Vasta
#15
Minu 212 kerega universaalil vajus ka külg maha. Tegelikult kogu perse, aga üks pool täitsa maha. Sõltus temperatuurist. Põhjuseks oli plasttorus olev mõra. Soojaga pidas, külmaga lasi õhu välja. Kust kuhu voolik, ei tea. Mulle näidati teda juba vahetatuna.
Vasta
#16
liitun ka oma w211 murega, hommikul oli korras aga töölt lahkudes autol vajunud parem külg, kas seebiveega pääseb defekteerima vaid ratast eemaldades või vaja kanali peale sõita? õhuleket pole kuulda
ja kui padi mis toojat eelistada? arnott kestab?
W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Vasta
#17

(08-01-2016, 06:21 PM)sass730ia Kirjutas: liitun ka oma w211 murega, hommikul oli korras aga töölt lahkudes autol vajunud parem külg, kas seebiveega pääseb defekteerima vaid ratast eemaldades või vaja kanali peale sõita? õhuleket pole kuulda
ja kui padi mis toojat eelistada? arnott kestab?


Eelmisel lehel pilt, kus näha, et padjal kate peal ehk ei ole võimalik tuvastada.
õhuleket ei kuulegi, kui just paari minutiga tühjaks ei jookse.
Sama pildi peal on arnotti padi, loe teksti ja tee omad järeldused
Vasta
#18
(08-01-2016, 06:21 PM)sass730ia Kirjutas: liitun ka oma w211 murega, hommikul oli korras aga töölt lahkudes autol vajunud parem külg, kas seebiveega pääseb defekteerima vaid ratast eemaldades või vaja kanali peale sõita? õhuleket pole kuulda
ja kui padi mis toojat eelistada? arnott kestab?
õhtul mõtlesin käin poes, tulin välja, nüüd auto tagasi maja ees ja tagumiku mõlemad küljed maas
kui arnott on odav, milline oleks parem? peale arnott ja bilsteini kallimaid netis ei leidnud. aga tundu, et viga pole padjates, kui kord jookseb tühjaks üks, teine mõlemad.

W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Vasta
#19
(08-01-2016, 11:29 PM)sass730ia Kirjutas:
(08-01-2016, 06:21 PM)sass730ia Kirjutas: liitun ka oma w211 murega, hommikul oli korras aga töölt lahkudes autol vajunud parem külg, kas seebiveega pääseb defekteerima vaid ratast eemaldades või vaja kanali peale sõita? õhuleket pole kuulda
ja kui padi mis toojat eelistada? arnott kestab?
õhtul mõtlesin käin poes, tulin välja, nüüd auto tagasi maja ees ja tagumiku mõlemad küljed maas
kui arnott on odav, milline oleks parem? peale arnott ja bilsteini kallimaid netis ei leidnud. aga tundu, et viga pole padjates, kui kord jookseb tühjaks üks, teine mõlemad.


tuttava auto oli samuti aeg ajalt üks pool maas, siis terve taga osa. Alguses vahetasin ühe padja ja kuu 2 hiljem teise järgi.

Arnotti on siiski odavam kui Bilstein, mis annab tunda ka kvaliteedis, päris mitu patja, mis on laiali lennanud, vahetult peale vahetust. Kompressorid, kestavad aasta, kohati rohkem.

Bilsteiniga siiani probleeme pole olnud


Üldiselt leidad oma küsimustele vastused, kui teema läbi loed




Vasta
#20
Sõbra w211 tagumiste õhkpatjade süsteemiga tekkis samuti mure. Külmaga ei lükanud tagumikku üles enam. Võtsin kompressori maha ja nägin, et rootori võll on must ning harjad kinni. Selge. Puhastasin ära ja sain kompressori mootori tööle. Autole külge pannes aga auto ise kompressorit tööle ei pane ning aku pealt kompressorile voolu andes pumpab tagaotsa küll üles, kuid seda väga pika aja peale. Enda autol otse voolu andes pumpas paarikümne sekundiga padjad täis. Relee vahetasin samuti ära. Külma probleemi ei tohiks olla, kuna auto seisis väikse pluss kraadiga garaažis. Kui akult plussi anda ja rõhk sisse lüüa, saab sõita 50km+ kuid on näha, et auto veidi vajub.

Kas kellelgi on mõtteid? Enda idee oli, et mingi klapp kompressori juures vales asendis kinni jäänud (kuid siis peaks auto ise pidevalt voolu taga hoidma) või sai vahetusel pumpa minev (vaakum?) läbipaistev voolik viga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 srs marekktt83 0 96 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 273 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 282 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 348 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 294 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 429 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 726 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 252 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 297 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  W211, taha puhub ainult kuuma Harri96 10 6,042 30-06-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: jaanus74



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne