Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 d ei käivitu
#1
Uuritud ja puuritud foorumis pikalt. Ära vahetatud hõõgküünlad,filtrid ja kõrgsurve pumba vaakum. Aga ikka ei käivitu. Ennem vaakumivahetust sai fööniga sooja antud õhukopsikust siis läks pika käiamise peale käima ja 2 päeva ilusti töötas ja jälle ei käivitu. Kõrgsurve pump ?
Vasta
#2
Mis seal ikka olla saab, OM603 on pommikindel, kui ei käivitu, aga pöörleb, siis kas ei saa kütet peale või hõõgküünlaid ei võeta järgi. Kuna enne panid puhuriga käima, siis arvatavasti viga hõõgküünaldes.

Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.

Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.

Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#3
(29-11-2015, 04:26 PM)stern100 Kirjutas: Uuritud ja puuritud foorumis pikalt. Ära vahetatud hõõgküünlad,filtrid ja kõrgsurve pumba vaakum. Aga ikka ei käivitu. Ennem vaakumivahetust sai fööniga sooja antud õhukopsikust siis läks pika käiamise peale käima ja 2 päeva ilusti töötas ja jälle ei käivitu. Kõrgsurve pump ?

Tee diisli veaotsing. Sellest on siin räägitud. Kui viga ei leia, siis mõõta mootori surved ning räägime edasi.
Vasta
#4
(29-11-2015, 11:36 PM)Treiku Kirjutas: Mis seal ikka olla saab, OM603 on pommikindel, kui ei käivitu, aga pöörleb, siis kas ei saa kütet peale või hõõgküünlaid ei võeta järgi. Kuna enne panid puhuriga käima, siis arvatavasti viga hõõgküünaldes.

Keera pihusti pealt üks toru lahti ja anna starterit, kui kütust pritsib, siis kütus on olemas. Selleks, et pihusti avaneks, peab kõrgsurvepumbalt tulev surve olema ~ 100 bar, aga reeglina on tunduvalt suurem. Sellele mootorile pandud pihustite tehasepoolsed avanemisrõhud on 115 või 135 bar.

Kas hõõgküünaldele tuleb vool peale? - dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
Küünalde relee asub juhipoolse esitule taga rattakoopa peal.
Kontrolli juhendis viidatult, kas küünlajuhtmed ja küünlad on korras. Kas relee klõpsub süüte sisse keeramisel? Kui võtad küünlajuhtmete otsa lahti, siis mõõda multimeetriga pinget, + ots pinni peale, - ots kerre või aku - klemmile. Võid testida ka 12V lambiga, kui multimeetrit käepärast pole.

Kui need tegevused tehtud, siis 85% tõenäsusega viga leitud. Anna siis teada kuidas läks.
Niimoodi need asjad said üle kontrollitud.hõõgküünlad on terved ja relee on ka korras.Aga pihustini ei jõua kütet.Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.
Vasta
#5
Suht kindel, et paagifiltri alumina ots on ka umbes, aga see annab tunda ainult tühjemapoolse paagiga. Endal läheb akvaariumiga juba mitmes aasta, kus 1/6 paagiga lõpeb kütus otsa Smile Olen kuulnud ka lugusid, kus 1/3 paagiga ei saa enam kütust kätte.
Silma järgi voolutugevust hinnata on üpriski keeruline. Mootorisse ühe töötsükli jooksul teadupärast väga palju kütust ei pihustata, enamus jõuab tagasivooluahelasse ja läheb uuesti ringlusesse. Kui õigesti mäletan, siis etteandepump peaks lööma 0,7-1 bar(?)

Kui pihustitorudesse ei jõua piiskagi kütust, aga KSP-ni jõuab = KSP hapuks läinud. Kui peale peenfiltrit nõrgalt immitseb kütust = paagi/peenfilter mehiselt umbes või etteandepump ei löö korralikult.


Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
(26-12-2015, 05:25 PM)mossejumal Kirjutas: ...
Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.

Mõõda ettanderõhk ära. Kui see on alla 0,5 bar, otsi viga esmalt rõhuklapist KSP tagasivoolus ja seejärel etteandepumbast.

Surve puudumisel ei sunni miski kütust pumbapeasse minema.

KSP riket ei saa muidugi välistada, aga alusta lihtsamast.
Vasta
#7
(26-12-2015, 08:18 PM)v6sa Kirjutas:
(26-12-2015, 05:25 PM)mossejumal Kirjutas: ...
Sai siis filtri juurest Kürgsurvepumpa minev voolik lahti ja kütust pritsib,aga nagu lahjalt.Ja etteandepump peaks natuke tugevamalt sinna küttet saatma mitte nüüd nii nõrgalt ka.Kas siis etteande pump saba andnud ? Paagisisene sõel nüüd nii umbes ka ei saa olla,kuna imedes kütet tuleb paagist.

Mõõda ettanderõhk ära. Kui see on alla 0,5 bar, otsi viga esmalt rõhuklapist KSP tagasivoolus ja seejärel etteandepumbast.

Surve puudumisel ei sunni miski kütust pumbapeasse minema.

KSP riket ei saa muidugi välistada, aga alusta lihtsamast.
See rõhuklapp,mis seal KSP on,sai ära vahetatud.
Vasta
#8
Nõnda sain ka aega kaitseväe kõrvalt vaadata.sai võetud KSP juurest see etteande pump lahti ja see voolik ksp küljest lahti,mis tuleb filtrist ja on pealevool KSP le.Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.
Vasta
#9
(01-04-2016, 08:40 PM)mossejumal Kirjutas: ...
Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.

Pritsib ka 0,1 bar rõhuga, aga sellest ei piisa mootori tööksIcon_rolleyes. Palju ettanderõhk on?

Ettandepump on kulumaterjal ja kuulub vahetamisele komplektselt.
Vasta
#10
0.25bar.See on lahtivõetav ja pakutakse rem.komplekte
Vasta
#11
(01-04-2016, 08:40 PM)mossejumal Kirjutas: Nõnda sain ka aega kaitseväe kõrvalt vaadata.sai võetud KSP juurest see etteande pump lahti ja see voolik ksp küljest lahti,mis tuleb filtrist ja on pealevool KSP le.Nii käega liigutades etteande pumba tõukurit(käib pool tühja) aga kütet pritsib peale.Nii ja kui autot starterist käivitae siis etteande pump peale ei löö.Tuleks need klapid seal sees ära vahetada.

Siis võib pumba vedru puruks olla, see mis kolbi tagasi lükkab.
Vasta
#12
Jah vot see võib ka olla.Igatahes seal sees on jama.
Vasta
#13
Vahetasin etteande pumbas oleva klapi ära ja miski ime kombel hakkas elama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 187 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 154 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 378 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 219 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 286 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 248 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,806 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 389 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 650 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 732 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne