Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisli käivitusprobleemid
#41
Bussi termomeeter näitas -27 Vasalemmas, ega ta heameelega nüüd küll ei käivitunud.:pissed2:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#42
Klapikambrikaane tihendi puudulikkus selle õlise mootorikülje põhjuseks. Aga, see hakkab teemaväliseks kiskuma, katsume ikka käivitusprobleemide juurde jääda siin teemas.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#43
Laagris -19,Sprinter käivitus.
Sauel -21,Man loomulikult ei käivitunud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#44
Sauel -24 läks nagu matsupill
Mugavus maksab ka midagi!
Kontakt 5106743
Vasta
#45
Täna jälle ei tahtnud külmaga kohe käima minna, kuidagi siuke probleem on ka, et kui auto kasvõi üks päev külmaga seisnud ja kui süüde sisse keerata on tuled kõik tumedad nagu oleks aku tühi, aga kui mingi aeg juba peale käima saamist on auto töödand, siis jälle kõik ok.Hakkan juba kahtlustama elektrisüsteemiConfusedad:
Vasta
#46
Täna hommikul minu Vito läks ka miski 10 mootoripöördel käima! Ei tea kas eelsoendusküünlad lahjaks näänud!?
Vasta
#47
njah siin rapla kandis oli -27 ja ei läinudki Mercedes-Benz täna hommikul käima.

proovisin 3 erineva auto pealt akusid, ei miskit. Eks aku laadima mis muud.
Vasta
#48
Sorry, et siin teemas veel küsin, aga kas teil ei tõmba kellegil külmaga nagu armatuuris süüte ajal tuled tumedaks enne käivitamist, kui esimest korda alles proovida?
Vasta
#49
Taavi Kirjutas:Sorry, et siin teemas veel küsin, aga kas teil ei tõmba kellegil külmaga nagu armatuuris süüte ajal tuled tumedaks enne käivitamist, kui esimest korda alles proovida?


Külmaga aku nö üinunud ja ei suuda anda piisavalt voolu välja. Nõuandeks ehk see, et enne käivitamist pane tuled põlema ja lase põleda kuni minut. Äratab aku ülesse ja on palju parem käivitumine. Külm aku saab muidu kiirelt tühjaks, olgu või tutikas.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#50
Matsupill, kuigi alguses ei võta kõiki silindreid vist kohe järgi ja puterdab... Mootorile pretensioone pole, läheb küll, kuigi 2 päeva plnd puutunud ja mõtlesin, et äkki ei sa tööle. Matsupill.

Küll aga on kahtlane juhiuks, mis kinni ei taha jääda:/ kõik teised jäävad ilusti, aga juhiuks jamab. Lukk tahab õlitamist? Või on mingi muu jama?
Vasta
#51
Mina sain täna oma autot katsetada esimest korda umbes -18C-ga. Jällegi ei mingit vahet, ikka käivitub nagu suvel. Mõne aja eest vahetasin kõik 4 eelsüüteküünalt ka ära, tükk maksis midagi 60 krooniga, siiamaani on nad oma tööd hästi teinud.

On ikka mõnus küll kui diisel auto käivitub igal hommikul poolest pöördest, ega Mercedes-Benz mõni opel või ford ei ole Big Grin
Vasta
#52
martin471 Kirjutas:Mõne aja eest vahetasin kõik 4 eelsüüteküünalt ka ära, tükk maksis midagi 60 krooniga, siiamaani on nad oma tööd hästi teinud.


krt,kust sa ostsid neid sellise hinnaga?.. minu omad maksavad 190.- tykk!!!!
The soul smells like diesel
Vasta
#53
-25 oli hommikul, ei tahtnud käima minna aga ma lihtsalt käiasin niikaua kuni läks
Vasta
#54
kpokyc Kirjutas:
martin471 Kirjutas:Mõne aja eest vahetasin kõik 4 eelsüüteküünalt ka ära, tükk maksis midagi 60 krooniga, siiamaani on nad oma tööd hästi teinud.


krt,kust sa ostsid neid sellise hinnaga?.. minu omad maksavad 190.- tykk!!!!

Kui see sulle midagi ütleb, siis ostsin küünlad Lihulast ühest väiksest autopoest, poe omanik käib vahest ise saksast kaupa toomas ja selleks asjad nii odavad ongi. Vend ostis oma 524 diisel bemmile ka samad küünlad, hommikul suure külmaga oli õli paks ja ta lasi küünalt mitu korda järjest, mõned neist põlesid läbi ja tuli uued osta. Eks see on osalt sellest ka tingitud, et hind nii odav on. Mina lasen iga kord ainult ühe korra küünalt, kõik töötavad juba pikemat aega ja olen ostuga igati rahulRolleyes 250 krooniga 4 küünalt osta on ikka odavam kui ainult üks:hump:

Muideks täna hommikul sain -20C-ga katsetada, käivitub endiselt hästi.
Vasta
#55
nonii...sain ka mina nüüd targemaksConfusedmash:...-25 ja läks käima ilma muredeta, põhjus lihtne...hoidsin sidurit allConfusedilly:...so i m back in da game:hump:
Vasta
#56
Täna hommikul oli siis -22C või -23C. Käivitus ilusti, samas kui teised inimesed oma bensukatega puterdavad ja neid soendavad. Mina istun sisse, keeran võtit ja sõidan minemaCool

HotPapa Kirjutas:nonii...sain ka mina nüüd targemaksConfusedmash:...-25 ja läks käima ilma muredeta, põhjus lihtne...hoidsin sidurit allConfusedilly:...so i m back in da game:hump:

Siduri all hoidmine on minumeelest küll kõige elementaarsem asi ja seda isegi suvel. Chryslerid näiteks ei käivitugi ilma, et sidurit all hoiaks, võibolla on rohkemgi selliseid autosid.
Vasta
#57
Ega ma vahest kasutan vahest mitte, oleneb tujust kas viitsin pedaali alla vajutada või mitte:lol:
Vasta
#58
Vaevalt Chrysleri kastis ATF-i kasutatakse.
Vasta
#59
Mis mõttes ATF-i? Chrysleril (või vähemalt osadel neist) on siduri pedaali all lüliti, mis ei lase starterit enne anda, kui sidur on alla. Ja seda manuaalkastiga masinatel.
Vasta
#60
MB kasutab manuaalkastides ATF-i (automaatkasti õli).Mis peaks ikka tunduvalt vedelam olema kui hüpoidõli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 diisli õhuvõtuava esitiivas wulf 2 2,668 26-01-2010, 09:23 PM
Viimane postitus: wulf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne