Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisli käivitusprobleemid
#1
Kas kellelgi on juba olnud esimeste külmadega hommikusi käivitusprobleeme?
Minu auto käivitus igatahes -13 kraadiga nagu suvel +25-ga. Ei mingit vahet, pool pööret ja hääled sees olidki:hump:

Rääkige siis ka oma masinatestShy
Vasta
#2
martin471 Kirjutas:Kas kellelgi on juba olnud esimeste külmadega hommikusi käivitusprobleeme?
Minu auto käivitus igatahes -13 kraadiga nagu suvel +25-ga. Ei mingit vahet, pool pööret ja hääled sees olidki:hump:

Rääkige siis ka oma masinatestShy

Ei kurda ka, käima läheb nagu Antsu viiul. Probleem on ainult ustega, mis külmuda tahavad või õigem oleks öelda tahtsidBig Grin Nüüd ei ole enam seda probleemi kaa. Aga noh, jama on see, et ega ta soe ikka kohe ei oleBig Grin alguses pead külmetama tükk aega, kui vähe soojemaks läheb. Talv nagu talv ikka.


Veidi OT, aga kuidas on mersudel kesklukuga? Endal mul kesklukk ei tööta, kuid täna hommikul kooli minnes jäi silma üks nõutu (nais)autojuht, kes signalisatsiooni klõksides kuidagi uksi lukust lahti ei saanud. Päris tore võis olla hommikul kerge riietusega seal niiviisi askeldada.
Vasta
#3
Mul on viimase nädala jooksul juhtunud, et vaakumiga kesklukk ei lasknud ühe korra küttepaagi luuki lahti ja ühel korral pidin ka pagasniku võtmega lahti keerama, muidu on kõik ok.
Vasta
#4
Ei oska öelda,pole sõitnud pühapäevast saadik.Sprinter käivitub küll,tutikas aku ka.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Käivitub nagu suvel, mootori jaoks ongi suvi :biggrin: Webasto puhub enne käivitust mootori ja salongi soojaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Mul käivitamisega probleeme pole kuna just mootoril kapremont tehtud. Kyll aga ei taha kesklukk kylmade saabudes enam uksi lukustada kuid võtmest keerates lähevad kõik kenasti kinni nii et see ei sega eriti. Ma ei tea kuidas uuemate MB-dega on aga W124 on vähemalt selles suhtes lollikindel, et yxkõik mis probleem kesklukuga on saad võtmega ikka lahti keerata. Mõnel autol seda võimalust pole ning kui aku tyhjax saand siis palju õnne.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
Läheb käima, eks näha ole mis järgmised külmad toovad. Endal ka huvitav:p
Vasta
#8
W124 on käivitunud küll, no, bensukas ju ka, aga täna hommikul oli MB O 611 D -ga pisut probleeme - läks nii umbes 15 pöördest käima alles... niiet jama. Webasto andis kah saba mnillegipärast, kauplengi just siin hoolduse aega Webastole.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#9
Täna Tartus hommikul -18C ja linnast välja sõites päikse tõusu ajal näitas ka mõnda aega -22C, paar korda jättis üks pihusti kohe peal käivitamist ka vahele, aga muidu käivitus ilusti. Aga eks peale -20C hakkab iga kraad suurt rolli mängima ja iga pisiviga annab kohe tunda.
Vasta
#10
Mul kutsikas andis saba hommikul, aga laadija pealt otse vedas ikka käima. Ilm.ee lubab täna ööseks -27 C ja eks siis homme hommikul kell 6 selgub mis värk on. Aga et pöörata seisu enda kasuks, käisin ostsin 100 Ah Bocsh-i aku just. Nüüd vist siis 2 võimalust, kas käiv auto, või suitsevad starteri juhtmedUZI
Vasta
#11
mnjah, minu kutsikas läks hommikul käima küll. Kui tööjuurde jõudsin, siis jäi millegi pärast sidur alla kinni ja käima läks vaevaliselt :wow: aga tööpäeva lõpuks jälle kõik normis. Täna peab ikka eelsoojenduse juhtme külge panemaCool
Vasta
#12
Täna hommikul oli üllatavalt palju MB tee ääres ja nööri otsas!:confusedangry: Tee ääres nägin 6 ja nööri otsas 4 MB-d.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#13
Kernus oli kell 8 hommikul 18,4 kraadi külma maja seina ääres. Hõre diisel ei arvanud küll midagi halba, käivitus nii 5 sekundiga. Alguses lõgises ja lonkas, aga käis ja jäigi käima...

Seega on tõestatud, et korras pihustitega pole surve 22 veel mittekäivitumise põhjuseks:evil:

Tõsi, aku on korralik ja startergi üsna jõudus... Samas, kui tõesti tuleb -27 homme hommikul, siis võib küll huvitavaks minna.
Vasta
#14
Kernus oli kell 8 hommikul 18,4 kraadi külma maja seina ääres. Hõre diisel ei arvanud küll midagi halba, käivitus nii 5 sekundiga. Alguses lõgises ja lonkas, aga käis ja jäigi käima...

Seega on tõestatud, et korras pihustitega pole surve 22 veel mittekäivitumise põhjuseks:evil:

Tõsi, aku on korralik ja startergi üsna jõudus... Samas, kui tõesti tuleb -27 homme hommikul, siis võib küll huvitavaks minna.
Vasta
#15
pulli saab Big Grin
Vasta
#16
Webasto on mmmmmmmmmm :tongue:
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#17
E_300_Diesel, originaalis 420t km sõitnud, küünlad-pihustid-aku tip top korras-> poole pöörde pill! Ei karda mingit -27-t C :cool2:
PS! ärge unustage kütusefiltreid vahetamast!
setud sõitsid seciga
Vasta
#18
mul ei tule ka esiuksed enam külmaga lahti, tagumised veel tulevad. Mootor kävitub hämmastavalt hästi.
Vasta
#19
Mul täna oli küll auto käima saamisega probleeme ja tõmbas veel "täis" ka selle käivitamisega.
Tähendab, eelmine kuu just sai starter korda tehtud ei mingeid kõrre enam jne. Muidu siiani on käivitanud väiksema külmaga poolest pöördest ja ka kui auto kaua sõitnud päeval ja soe, läks ikka väga hästi käima.
Olin juba rõõmus, sest aku uus ja võimas ja starter ka korras, AGA võta näpust täna ei tahtnud käima minna nagu juba kirjutasin.Käivitamisel hakkas jälle väga aeglaselt starter nagu pöörlema, nagu oleks aku tühi, kas midagi võis lihtsalt külmund olla siis?
Juba lootsin, et mured lahendatud, sest nüüd vahepeal on tõesti uskumatult hästi koguaeg käima läinud, nagu uus auto oli juba:biggrin:
Autoks ikka siis see 124/200d. 93a

PS. Muidu ustega on küll nii, et lahti pidin tugevalt täna tõmbama.Oma laiskuses süüdi, tuleb lihtsalt osta seda vahendit mis määritakse tihenditele.Aga kesklukuga selline jama, et võtmega ust ei saa lahti teha ja puldist oli raskuseid.
Vasta
#20
E300D käivitus täna hommikul küll poolest pöördest (näitaja pakkus -13,5C) ja ka Detroit-i mootoriga Setra buss käivitus ilma Webastota. Kuni -20 peaks ju meie oludes normaalne talv olema ja erilisi katastroofe esile kutsuda ei tohiks.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 diisli õhuvõtuava esitiivas wulf 2 2,668 26-01-2010, 09:23 PM
Viimane postitus: wulf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne