06-04-2015, 01:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2015, 06:58 PM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Vahetatud taaskord nii mõnigi osa. Teise poole šarniir, pingeregulaator, pihustiotsad, käigukasti padi, stabikavarda puksid. Lisasin ka põhjakatte, mis puudus. Kuna vihmase ilmaga hakkas masin minu jaoks ennenägematuid trikke tegema (peale lombist läbi sõitmist hakkas mootor kinni pooma ning jõnksutas nagu põrguline vahelduva eduga, lisaks suri tahhomeeter ära), läksin ehkupeale välja antud installatsiooniga. Siiani ei ole sama probleemi enam esinenud. Ei teagi, kas siis mure oli seotud vee sattumisega generaatorisse? Peale pihustiotsade vahetust käib jõudluse poolelt mootor paremini ega raputa enam, kuid lagisema hakkas rohkem. Järgmine esmaspäev saab diislimeistris asjale selguse. Küttekulu kuskil 7-8 vahel laiema rehviga.
Tähelepanu vajavad ilmselt veel tagasilla kaikad.
E: Installeeritud ka originaal kapotimatt
Tähelepanu vajavad ilmselt veel tagasilla kaikad.
E: Installeeritud ka originaal kapotimatt