05-09-2014, 11:37 AM
Osta, saad teada.
Mingi loogika äkki võiks ju olla miks nad nii odavad?
Odavam on pidada G55-te.
Ca iga 20-30 000km tagant vahetad ühe pihusti. Tehas näeb ette ühe pihusti lekke korral kõigi 8 pihusti vahetuse.
Ca iga 50 000 km tagant vahetad drossel- või EGR klapi.
Ca iga 100 000 km tagant vahetad generaatori (vesijahutuse, kättesaamine väge keeruline, vaata ise maksumust).
Ca 100-150 000 km on käigukasti turbiini eluiga. 560 Nm teeb oma töö.
Ca 120-150 000 km on käigukasti eluiga. Jällegi 560 Nm ja tal on all W140 600 käigukast.
Ketiprobleemid tulevad nõrgast hooldusest.
Pihustiseibid sama teema, kui on hooldatud auto on ok.
Mingi loogika äkki võiks ju olla miks nad nii odavad?
Odavam on pidada G55-te.
Ca iga 20-30 000km tagant vahetad ühe pihusti. Tehas näeb ette ühe pihusti lekke korral kõigi 8 pihusti vahetuse.
Ca iga 50 000 km tagant vahetad drossel- või EGR klapi.
Ca iga 100 000 km tagant vahetad generaatori (vesijahutuse, kättesaamine väge keeruline, vaata ise maksumust).
Ca 100-150 000 km on käigukasti turbiini eluiga. 560 Nm teeb oma töö.
Ca 120-150 000 km on käigukasti eluiga. Jällegi 560 Nm ja tal on all W140 600 käigukast.
Ketiprobleemid tulevad nõrgast hooldusest.
Pihustiseibid sama teema, kui on hooldatud auto on ok.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”