Postita vastus 
 
Teema reiting:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Autor Sõnum
vito111 Ära (0)
Huviline

Postitusi: 21
Asukoht: Viljandi
Postitus: #1
W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Plaan soetada endale b klassi, w246 mudel.
Mis on 2 gen masinate tüüpvead ja mida vaja tihedamalt remontida?
Pole täpselt kindel kas sooviks diislit või gaasi/ bensiini hübriidi. Kas keegi oskab kogemusi jagada, kuidas gaasiga sõita on ja kas tanklaid piisavalt kui sõita baltikumis ja kui minna suvel tripile lõunasse ( Horvaatia).
Mis oleks gaasiga variandil tihedamalt minevamad jupid kui diislil?
20-08-2019 08:17 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #2
RE: W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Gaasiga on see sõit, et km ei maksa suurt midagi. Kui CNG taksol läheb gaasiseade pekki, siis on nad nõus maksma mida iganes, et see uuesti korda saada.
Ja remondib neid hea meelega ainult esindus. Kes on saanud ka vastava koolituse.

Tanklaid vaata ise: http://cngeurope.com/

.

http://klassikarent.blogspot.com/
21-08-2019 07:09 AM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
väikemees Ära (2)
MB Klubi liige

Postitusi: 1,639
Asukoht: Norra
Postitus: #3
RE: W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Parema ülevaate CNG tanklatest saab siit, valmis, valmivad ja kavandatavad: https://www.biometaan.info/#paragraph-news

Küsimus on ainult selles, kas nüüd on saavutatud võimekus kontrollida CNG paake. VW Grupp lõpetas vahepeal selle tõttu ju Eestis CNG autode müügi.
(selle postituse viimane muutmine: 21-08-2019 12:55 PM väikemees.)
21-08-2019 12:54 PM
Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
stihl Ära (5)
Huviline

Postitusi: 1,185
Asukoht: Tallinn
Postitus: #4
RE: W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Esindustel on see võimekus ju kogu aeg olemas olnud, pole siin mingit küsimust.

Möller juba aastaid tagasi koolitas oma mehi Saksas, kus läbiti spetsiaalne CNG kursus.
Meestel olid töökohtades ka vastavad tunnistused seinal.

Küsimus oli selles, et ÜV punktid ei tahtnud/osanud neid 4+ aastat vanu autosid üle vaadata. Kas nad täna seda viitsivad, ei tea. (paar katet oli eest vaja ära võtta, et neid kraane näha, selleks oli mutrivõtit vaja ja üldse on see jube keeruline)

Aga enda rahustuseks saab ju lasta auto alati esinduses üle vaadata, las ÜV kontrollib oma kässarit ja numbrituld edasi.
Usun, et Silber oskab seda CNG paakide kontrolli samuti vabalt teha.

.

http://klassikarent.blogspot.com/
(selle postituse viimane muutmine: 21-08-2019 08:22 PM stihl.)
21-08-2019 08:20 PM
Külasta selle kasutaja veebisaiti Leia selle kasutaja kõik postitused Tsiteeri seda postitust oma vastuses
Postita vastus 


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 2,799 22-02-2019 09:58 PM
Viimane postitus: KalevE
  W220 head ja vead? Egoolen 1 1,238 10-01-2018 01:53 PM
Viimane postitus: Tauno Mõts
  w164 head vead Helkur 0 1,201 03-01-2018 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  W 215 CL 600 Head ja vead siimruz 5 2,622 29-12-2017 03:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 9 3,012 08-09-2017 02:22 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 14 5,967 21-05-2017 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  2002a C220 tdi, mõned vead leidsin enne ostu Ahfrsk 4 2,586 18-11-2016 10:06 PM
Viimane postitus: Ahfrsk
  Mercedes-Benz GL 420 head ja vead? siim69 0 1,937 21-09-2016 11:14 PM
Viimane postitus: siim69
  Head ja vead R320 javi275 16 6,002 09-08-2016 07:38 PM
Viimane postitus: javi275
  G400 CDI mootori head ja vead karuanton 33 19,337 10-09-2014 11:16 PM
Viimane postitus: nostromo

Vali alamfoorum:


Võta ühendust | MB Klubi foorum | Tagasi üles | Tagasi sisu juurde | Mobile Version | RSS voog