Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kõige võimsam W123???
#21
Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .

siit leiad ka midagi:
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarMa...rmodel=147
The soul smells like diesel
Vasta
#22
kpokyc Kirjutas:
Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .

siit leiad ka midagi:
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarMa...rmodel=147

Nii . . . esipõll sealt tellitud . . . . äkki keegi leiab miskid karbilaiendi ideid ning tagaspoiler stange alla ka . . .
Vasta
#23
Truck Kirjutas:
kpokyc Kirjutas:
Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .

siit leiad ka midagi:
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarMa...rmodel=147

Nii . . . esipõll sealt tellitud . . . . äkki keegi leiab miskid karbilaiendi ideid ning tagaspoiler stange alla ka . . .

Suurem 123 modimine on alanud vist. Plaanis tellida ka endale esimene osa.
Vasta
#24
Stiilinäiteid siis, nagu näha, istub M116/117 ilma komlikatsioonideta sinna vahele:

http://cgi.ebay.de/Mafia-Umbau-Mercedes-...dZViewItem
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#25
Aga kuidas oleksid lood siis,kui tahta manuaalkastiga autot?
Nt W116/W108/W107 said peale 3.5 V8 manuaali (M116)suurim minu teada,mida manuaalina pakuti.Sellel oli erinevatel aegadel 195/200/205 hp.
Dreiemoment...
200 HK ved 5800 o./min.
195 HK ved 5500 o./min. fra 01/76
205 HK ved 5750 o./min. fra 04/78
286 Nm ved 4000 o./min.
275 Nm ved 4000 o./min. fra 01/76
284 Nm ved 4000 o./min. fra 04/78
4-käiguline manuaalkast,kiirendus 0-100 9.5 sekundit,tühimass 1675 kg(W116).
Kaaluvahe peaks olema 2.8 R6-l ja 3.5 V8-l suht minimaalne,kuid see-eest saab kuulda V8 häält ning kiirendus on ka natuke parem,isegi 8-9 sekundi kanti,arvestades W123 ja W116(280 CE 1460 kg VS 350 SE 1675 kg) massivahesid...
Manuaalkast võimaldaks sportlikumat sõitu.Iseasi mis selline mootor tänapäeval maksta võib?
Ja veel mõtlesin,et kas on mingi vahe kupee või sedaani tegemisel?
Kumb oleks selliseks projektiks parem?
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#26
Mul tekkis üks küsimus...
Kas on tehtud suuremat V8 manuaali kui seda on M116 3.5 ?
Sellised kepikasti mõtted tulid mulle peale,kui vaatasin Carlssoni poolt tuunitud W123 kupeed...
http://www.youtube.com/watch?v=RMA5cQwn3nI
Jätkaks seda äärmiselt huvitavat teemat:biggrin:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#27
Siin ka midagi huvitavat:

http://brandon.importtransmissionexchang...lpower.wmv


W123 300TD-24
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#28
Üks veel:

http://smg.photobucket.com/albums/v296/k...skuu-1.flv
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#29
See viimane oli ikka eriti karm.
Mõnus oleks sellise uunikumiga mingi uuema/võimsama S-klassi kõrvale sõita ning naeratada ja siis tagatulesid näidata:lol:
Ma arvan,et see mees seal roolis sooritaks enesetapu,nähes,et mingi vana traktorimootoriga kaubalift ta kullakesega 1-0 tegi :lol:
Nüüd ma mõtlesin natuke järgi...
Kuna iga päev sa kuskil raja peal autoga niikuinii ei käiks,siis see manuaalkast tüütaks ruttu ära,pealegi ei ole ta nii vastupidav...
Niiet tõesti oleks kõige targem nt 5.6 V8 istutada või siis teha selline diisliprojekt,nagu Kalevi videodes(muidugi automaadid) :tongue:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#30
Praegu saab ka minu 123 3 mese diisliga nalaj teha. bensuka differ taga kuni 100 käib kärmelt aga edasi on ka kõik Tongue Jõudu on naljakalt palju võrreldes diisli difriga .
Vasta
#31
Kalev Kirjutas:tuleb mõtteid heietada jah, kuna õrriavad sõbrad siin oma võimsate autodega...

Lihtsam vist sõpru vahetada Big Grin
Vasta
#32
Teemat asjakohaselt jätkates : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?V...&rd=1&rd=1

võimalik,et see auto satub minu kätesse (mõtlen alles)
Vasta
#33
Tsitaat:123 puhul läheks jamaks, kui suurima tehases paigaldatud mootorina aluseks võtta too 2.8L 136kW M110, võimsuse poolest (massi poolest ehk ka) kannataks nõrgima V8 sinna vahele valetada küll (välimuselt nad kõik nagu vennad ja õed ju- 3.5-5.6), aga töömaht läheks igal juhul lõhki.
Seepärast ongi need AMG-mudelid olulised, kuna nad on MB poolt ametlikult müüdud (ma loodan,et noil kaugetel aegadel see siiski ka nii oli Smile

Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna Smile

Selle AMGga on selline lugu, et suure tõenäosusega seda ei aktsepteerita. Põhjus AMG ei olnud Mercedes-Benz oma vaid omaette tuuningufirma. Sama lugu oli kuskil foorumis mingi Opeliga - Irmscherlased olid kunagi sinna mingi väga tigeda V6 või V8 vahele istutanud. Aga Opeli tehasesse tehti ARKi poolt järelpäring ja nood ütlesid, et see pill millel antud mootor vahel oli, ikka hoopis teine massin, isegi vist eraldi tüübikinnitus.
Ma ei tea kuidas AMG tegi, aga sina peaksid siis vist uue tüübikinnituse tegema kui selline mootor aiste vahel.
Näiteks brabusel pidi olema täitsa passis Brabus mitte enam MB.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 388 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 626 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 560 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 2,992 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,900 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,157 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,494 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,470 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,707 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4
  W123 200 sedaankere nivooamortide vahetamine tavaliste vastu kaupo51 10 6,431 17-06-2017, 12:12 AM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne