Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kõige võimsam W123???
#1
Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti? AMG oleks äkki ARK-i jaoks aksepteeritav variant. Väike mootoriswap plaanis ja asi võiks olla legaalne ka...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#2
Kuskil netis nägin kunagi pilti 5.0 AMG'st :hump:

Edit:

Paar linki ka siis:
http://www.amg-classics.de/4677/4731.html
http://www.amg-classics.de/4839.html
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#3
hull nostalgia tuli peale neid pilte vaadates!
ma vist lähen homme garaaži.. :)
Vasta
#4
Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .
Vasta
#5
Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .

Esimene, mille leidsin. (Asub natuke kaugel vist) Confusedilly:

Veel pilte w123 AMG'dest:

http://www.maj.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=128267
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#6
Nohh kui juba vahetama hakkad, pista mingi 5.0 m119 (240kw /480nm) vahele või vähemalt m117 5.6
Siis saad asja kenasti liikuma, a ja see samune, et m117 on sinna väga lihtne panna, vähemalt nii on välismaa foorumitest selgeks saanud.
Edu Smile

Vasta
#7
aastaid tagasi sai mõeldud ja mõõdetud jne, selgus, et m117 läheb ilusti vahele, aga m119 vist ei lähe, tal ju 4 klappi ja kaaned laiemad jne.


aga siis pead spoilad ja asjad ka külge kruttima, paned 280E 5,6 AMG Tongue
Vasta
#8
Et - 5,6 soon... - jah....(:
M117 5,6 tule mõõda niipalju kui jaksad...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
Rolz Kirjutas:Et - 5,6 soon... - jah....(:
vol. 2 :demond:
Vasta
#10
tuleb mõtteid heietada jah, kuna õrriavad sõbrad siin oma võimsate autodega...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#11
kalev Kirjutas:tuleb mõtteid heietada jah, kuna õrriavad sõbrad siin oma võimsate autodega...

:evil:

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis on ka m119 pressitud vahele aga see eeldab päris korralikku ruumi tegemist ja isegi lansede lõikumist mingil määral (lisaks laiadele kaantele on veel kollektorid vaja kuhugi ära mahutada).
Pane 5.6, see on kõige lihtsam ja omanäolisem variant, kui powerit tahad.
Lisaks on m117 elektri pool ikka OLULISELT lihtsam kui uuematel,
ja veel, 5.6 on w123 enamvähem sama ajastu mootor ka nii , et "siga ja kägu" efekti ei teki Smile
Väga kõva projekt :cool_rsvd:

Vasta
#13
''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''

1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html
Vasta
#14
V126 Kirjutas:''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''

1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html
see on nüüd midagi uut :)
mulle tundub see pigem mingise 'foorumistatistikana', elik siis mis rahvas tollest foorumist/lehelt läbi käinud ja mingile küsitlusele vastanud. Ehk see '350E' tundub kellegi omalooming olevat, nagu ka Kalev siin praegu plaanib.
Niipalju, kui mina kõikvõimalikku 123-temaatikat kohanud olen, on nood AMG relvad kangeimad, mis uuena müüdud ja seega mingitki võimalust tüübikinnituseks omavad.
Ja nende toel (selle 5-liitrise ennekõike) pole suurema kone panek paberil mingine probleem.
Vasta
#15
jansa Kirjutas:
V126 Kirjutas:''Nagu üldteada, on kõige võimsamaks W123 -ks 280E 136kW, kuid kas on teinud näiteks AMG veel võimsamat varianti?''

1% tehti vist 3,5l mootoriga ka.
http://www.surfblau.de/forumstatistik2002.html
see on nüüd midagi uut Smile
mulle tundub see pigem mingise 'foorumistatistikana', elik siis mis rahvas tollest foorumist/lehelt läbi käinud ja mingile küsitlusele vastanud. Ehk see '350E' tundub kellegi omalooming olevat, nagu ka Kalev siin praegu plaanib.
Niipalju, kui mina kõikvõimalikku 123-temaatikat kohanud olen, on nood AMG relvad kangeimad, mis uuena müüdud ja seega mingitki võimalust tüübikinnituseks omavad.
Ja nende toel (selle 5-liitrise ennekõike) pole suurema kone panek paberil mingine probleem.
Isiklik kogemus .Küsisin ARK st kas suurema mootori paigaldus on MB le probleemne (ümber regamisel) vastati, et käi ülevaatus punktist läbi ja saad vastava paberi,et MB-D on resurssidega tehtud...loodame , et kõik laheneb nii.Smile
Vasta
#16
Ma ei oska küll arvata, mis paberit see ülevaatuspunkt võiks anda, peale 'ülevaatuse kontrollkaardi' või mis ta oligi.
Mootori vahetus kui sõiduki ümberehitus käib üsna konkreetsete seadusetähtede, täpsemalt siis Teede-ja sideministri määruse nr.50 "Motorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded" järgi.
Ja sellest määrusest leiame read, mis ütlevad:
'Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust'
Selle määruse leiab aadressilt https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=85417 . Hiljem on ka hulk parandusi tehtud, aga antud mootorivahetuse teemat need ei puuduta.

123 puhul läheks jamaks, kui suurima tehases paigaldatud mootorina aluseks võtta too 2.8L 136kW M110, võimsuse poolest (massi poolest ehk ka) kannataks nõrgima V8 sinna vahele valetada küll (välimuselt nad kõik nagu vennad ja õed ju- 3.5-5.6), aga töömaht läheks igal juhul lõhki.
Seepärast ongi need AMG-mudelid olulised, kuna nad on MB poolt ametlikult müüdud (ma loodan,et noil kaugetel aegadel see siiski ka nii oli :)

Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna :)
Vasta
#17
jansa Kirjutas:Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna Smile

Kasulikum oleks 6,9 üle laadida :eureka: ,kuigi tavalisele kerele 6,9 panna on pisut madistamist
Vasta
#18
inc13 Kirjutas:
jansa Kirjutas:Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna Smile

Kasulikum oleks 6,9 üle laadida :eureka: ,kuigi tavalisele kerele 6,9 panna on pisut madistamist
Täissepistatud sisu kui ma ei eksi ja 6.9L töömahtu...
w123 kerele koos kompressoriga näiteks? heh päris ulmeline võib olla ikka :biggrin:

They dont make engines like they used to...Confusedad:

Vasta
#19
Aiiiii kui ilusad!

Mul ka juba mitu aastat siuke valus plaan. Aga tegelikkuses läheb see ümberehitus ikka oluliselt mahukamaks ja kallimaks kui esialgu paistab. Ei olegi nii et tõstan uue kone vahee ja kasti ka. Panen õige pikkusega kardaani ja õige ülekandega difri! Kui ma spetsialisti juttu kuulasin siis läks ausaltöeldes isu üle natukeseks.
S.t. et kui teha siis juba niii et suurest võimusest kuskilt midagi ei hakkaks järgi andma. Pappi naada, vähemalt 50 000 - 60 000.-
Vasta
#20
Kalev pani ka mind asjast huvituma :hump:
Nonii,mõeldud-tehtud,läksin mobilesse,kuid seal ei paistnud midagi olevat,nii haruldane auto ikkagi...kuid lootus sureb viimasena.
See on umbes midagi sellist nagu Venemaal tehti,Volgale pandi 53 mootor,saigi kiire auto.....kuid 2 aastaga vajus esisild kokku ja enamik autosid tegi avarii kuna juhitavus oli täielik null :bigsmile:
Mercedes on kindlasti tugevam auto sellisteks projektideks :tongue:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 388 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 626 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 561 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 2,993 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,900 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,159 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,494 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,471 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,708 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4
  W123 200 sedaankere nivooamortide vahetamine tavaliste vastu kaupo51 10 6,440 17-06-2017, 12:12 AM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne