Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diisel bensukale peale w123
#1
Küsimus järgmine kas kellegil on olnud kogemusi d-moto paigaldamisega w123 bensukale.
Vasta
#2
Ise 123 vahetanud pole, kui seda on ikka väga palju tehtud. Kõige keerulisem on tahokas tööle saada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Laur Kirjutas:Ise 123 vahetanud pole, kui seda on ikka väga palju tehtud. Kõige keerulisem on tahokas tööle saada.

Loodame et siis suuremaid probleeme ei teki . Kuigi mainiti et kogu juhtmestik vaja armatuuriall vahetada kuna väljasuretus vaakumiga :confusedangry:
Või on see mingi niisama jutt:argue:
Vasta
#4
Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.
Vasta
#5
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

Mootor 3,0 D 5 sil. W123 pealt

Tänan info eest . Esmaspäevast läheb ehitamiseks.
Vasta
#6
Infoks . Käigukasti hoovastik ei sobi mitte . Suretus ikkagi vaakumiga ja eelsoojendus sai lisatud nupukesega.
Muu kõik toimib Smile
Vasta
#7
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

3.0D OM617 on ALATI 123 peal võtmest suretatav olnud! Vaakumiga käib jah see süsteem.

OM617 installi mõttekus on ainult pisut kaheldav - sama palju võtab kütet, kui 2.3 M102, aga bensiin on odavam lihtsalt... niiet kannatab mõelda - disla ei liigu pooltki nii hästi, kui bensukas ja no, usun, et on lihtsam leida korralik(um) 2.3, kui diislit vahele aretama hakata. Et isiklikult sellist asja ette ei võtaks. Kui siis juba 3.0 6sil (OM603), veelparem turboga selline...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#8
Mootor peal ja liigub . Küünalde soojendus siis nupust :flaming:
Uus aku peal kävitamisega probleeme pole . Küll aga suretamisega, diisli süütelukk vaja veel peale aretada või mingi kraanike .
Kütusekulu jääb hetkel kuskile 8 kanti (rahuliku sõiduga) .650 km 50liitriga .
Vasta
#9
Kalev Kirjutas:
nordrainbow Kirjutas:Oleneb,mis mootorit tahad peale panna.Kui vanatüübilist W123-e dislat,siis erilisi probleeme ei tohiks olla.Väljasuretamine trossiga.
Uued juhtmed vaja vedada ainult eelsoojendusküünalde vooluandmis- tross/seiskamisnupule(mis vaja lisaks paigaldada)Olenevalt mootorist,kas nelja või viiepütane ka mootori padja kronsteinid.Arvatavasti ka radikas.Kui starter teisel pool,siis ka nende juhtmete pikendused.

3.0D OM617 on ALATI 123 peal võtmest suretatav olnud! Vaakumiga käib jah see süsteem.

OM617 installi mõttekus on ainult pisut kaheldav - sama palju võtab kütet, kui 2.3 M102, aga bensiin on odavam lihtsalt... niiet kannatab mõelda - disla ei liigu pooltki nii hästi, kui bensukas ja no, usun, et on lihtsam leida korralik(um) 2.3, kui diislit vahele aretama hakata. Et isiklikult sellist asja ette ei võtaks. Kui siis juba 3.0 6sil (OM603), veelparem turboga selline...


Kui kuskilt selline 6 sil turboga pakkuda oleks olnud oleks loomulikult sellise sinna aretanud .
Ja eks diisli eelistamisel on ka teatud põhjused.
NB. Ei sõida ei punase sinise ega pestud kütusega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 166 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 256 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 225 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 366 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
Photo W211 110kw 2004 E220 diisel juhtaju ando_305 0 456 26-08-2022, 04:59 PM
Viimane postitus: ando_305
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 904 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 612 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 734 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 984 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 553 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne