Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 300TD probleemne elektrisüsteem.
#1
W124 300DT 1990 83kw
Eellugu siis selline, auto seisis mõne aasta, kuna rakendus sellele
puudus. Varasemalt esines selline sündroom, et sõidu ajal mingil hetkel
hakkas eelsüüteküünalde tuli lambist põlema. Samal ajal lakkas töötamast
ka tahhomeeter ja sellega koos puudusid ka tühikäigu pöörded.Ka ei
töötanud siis kojamees. Viga ise tuli ja ise ka lahkus ja nii korduvalt.
Elamist ei seganud aga vea likvideerimine jäi ootele.
Arvatav põhjus olisüüteluku kontaktplaat, sest kunagi oli kojamees jäänud suure lumega sellisesse asendisse, kus see ei jaksanud lund ära lükata ja ise ennast ka välja ei lülitanud. Salongis oli kerge kärsakas. Hiljuti otsustasin, et kaubik tuleb jälle rajale lasta. Sai üles ehitatud vana
originaalmootor kahasse ühe vahepeal kasutuses olnud ajutise
kohviveskiga ja vahetasin ära ka süüteluku kontaktplaadi( kus oligi üks
kontakt pehme ja plastik kergelt sulanud. Etteruttavalt võin öelda, et
uus plaat on õige. Nüüd on mul aga sellised probleemid:
1. tühikäigu pöörded puuduvad täiesti
2. tahhomeeter ei tööta
3. jahutusvedeliku temperatuuri ei näita
4. starter ei reageeri ( käivitada õnnestub ainult otse starteri pealt)
Kojamehele etteheiteid pole, uue kontaktplaadiga töötab korralikult
Siit foorumist tarkust otsides sai ka aku taga olev ülepinge relee üle
vaadatud ja jooted üle tinutatud aga tulemust ei ole.
Kuna peal on uus ja korralik aku, mis hommikuks ilma miinusklemmi maha
võtmata võib täiesti tühi olla, siis on alust arvata, et miski seade
laeb seda maha. Seda kinnitab ka aku miinusklemmi ja kere vahel
kontrolllambi põlemine. Kaitsmete ükshaaval väljavõtmine tulemuseni ei
viinud. Ja olgu veel öeldud, et autol on ka signa, mille nimi mul hetkel
ei meenu aga mis omalajal ei olnud just odav, avab ja sulgeb katuseluugi
ja aknad lisaks ustele.
Ühesõnaga olen selle asjaga ennast sõlme jooksnud . Olen siin foorumis
ka tunde veetnud, et leida mõnda analoogset teemat, kuid asjata.
Oleksintänulik, kui keegi oskaks õigele teele juhatada. Lahendus on ilmselt
lihtne, sest see elektriskeem on veel inimlikult koostatud.

Vasta
#2
(11-10-2013, 01:57 PM)Eitööta Kirjutas: ...
Oleksintänulik, kui keegi oskaks õigele teele juhatada. Lahendus on ilmselt
lihtne, sest see elektriskeem on veel inimlikult koostatud.

Elektriskeem on inimlik, kuid pole lihtne.

Kui kaitsmed voolukadu ei peata, siis on röövel põskeemist eraldi. Neid tarbijaid on vähe, kuid peegli- ja pesuridüüsisoojendused, mugavusrelee (elektriaknad, katuseluuk jms.) toide ja loomulikult too überkange signa. Ehk paraku pead ikka ise juhtmeidpidi selle tarbija üles leidma.

Lambi asemel tasuks siiski (milli-)ampermeetrit pruukida - lamp ei näita probleemi ulatust.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 167 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 264 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 264 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 622 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab? kraabus 3 1,222 20-05-2021, 08:27 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,214 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,005 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,351 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 6,322 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB W124 tagaluugi reguleerimine melw124 8 2,747 11-06-2020, 07:31 PM
Viimane postitus: Helari



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne