Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mootorituli armatuuris
#1
mure siis selline: sai aeglaselt liigutud 5 kaiguga(6-ne kast), kiiruseks oli ca 30 km/h. mingi hetk hakkas siis armatuuris polema kollane mootorikujutisega tuluke ja enam ara ei kustund. manuaalis olevast saksa keelest aru ei saanud. mootor toimib normaalselt, bensukulu on sama, mingeid anomaaliaid pole tuvastanud.
kas asi on kriitiline voi maletab ta lihtsalt mingit ebanormaalset soitu, kus 5k-ga prooviti ca 600p/min pealt kiirendada. kas see asi uldse on selle soitmisega seotud voi lihtsat juhuslikult hakkas see tuli sel ajal polema
masin ise on c 180 coupe(W203) 2.0 bensiin. 2001a
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#2
ok teeninduses nulliti viga(ca tund ootetood, 60 EURConfusedadSmile, aga oeldi, et tuli hakkab uuesti polema, sest tagumine lamdaandur on kutu. samas olen peale teenindust soitnud ca 200 km ja tuli pole polema hakanud.
kas keegi teab ja tunneb seda lamda anduri asja. kas seda ise saab kuidagi moota. mul on tunne, et nad kurinahad tahavad lihtsalt mul selle asja pohjuseta ara vahetada(260 EUR). teeninduskultuur on siin riigis lihtsalt alla igasuguse arvestuse (nt internetiuhendust ootan 7 nadalat ja see pidi siin normaalne olema)
oletame, et see lamda toesti kutu on. mida selle vahetamine tegelikkuses mulle andma peaks, peale teadmise, et mul auto korras on
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#3
Heitgaasid lähevad paigast ära kui lambda ei tööta. Kütusekulu võib ka muutuda. Ühe teise automargiga on kogemus, et täiesti surnud lambdaga oli minek väga hea, kütusekulu täiesti OK, aga heitgaaside mõni parameeter oli sadu (!) kordi suurem lubatust.
Vasta
#4
c180 coupe W203??? Bõmmil oli nii, et kui lambda läbi siis aju regullis ise seda asjandust mingi mälu järgi. Kunagi oli juhe tagant ära tulnud, tagasi pannes ei tundnud ka mingit muutust ja küttekulu oli sama.
Vasta
#5
kuna sul on 2 lambdat vist yhe toru küljes, yks enne katti teine peale kat'i siis yhe töötamine ja teise "natuke vähem" töötamine tõesti mitte autotundjale erilist vahet ei tekita. mul on yks sõber kellel rattalaager undas nii kõvasti, et mõne sekundiga hakkas pea valutama, ta ei saand midagi aru... Smile aga see selleks, reeglina peaks olema heitgaasid paigast ära ja maantee kulu tiba suurem kui peaks olema. kuna tegu mikromootoriga(IMO) siis bensukulu vahe ka suht väike.

mina panin kunagi oma w202 '99 2,4 mootorile lada lambda(ca700kr bosch'i oma) ja töötas väga hästi, kusjuures 1 oli orig ja teine lada oma, stardiagnose näitas ideaalseid numbreid. mnt kulu oli kohe 1-2L väiksem ja kiirendas ka nii nagu enne.

ma ei tea kus riigis sa oled, aga ei usu, et mersukeskus lambist asju tahab vahetada, eriti kui seda viga näitab arvuti ja väga lihtsalt diagnoositav. alati on ju võimalus ka mujale diagnosti minna. võid ka ise testriga(multimeetriga) mõõta.
Vasta
#6
tegelt see tagumine lambdaandur ei muuda mitte midagi. ta on seal lihtsalt selleks, et kontrollida katalüsaatori korrasolekut. esimene andur on see, mille peale kütusekulu tõuseb ja muud jamad juhtuma hakkavad.
Vasta
#7
reuter Kirjutas:teeninduskultuur on siin riigis lihtsalt alla igasuguse arvestuse (nt internetiuhendust ootan 7 nadalat ja see pidi siin normaalne olema)

Mul sõber Brüsselis, räägib täpselt sama juttu, ju siis ongi see vanas euroopas kombeks.
Vasta
#8
marek Kirjutas:reeglina peaks olema heitgaasid paigast ära ja maantee kulu tiba suurem kui peaks olema. kuna tegu mikromootoriga(IMO) siis bensukulu vahe ka suht väike.

mina panin kunagi oma w202 '99 2,4 mootorile lada lambda(ca700kr bosch'i oma) ja töötas väga hästi, kusjuures 1 oli orig ja teine lada oma, stardiagnose näitas ideaalseid numbreid. mnt kulu oli kohe 1-2L väiksem ja kiirendas ka nii nagu enne.

ma ei tea kus riigis sa oled, aga ei usu, et mersukeskus lambist asju tahab vahetada, eriti kui seda viga näitab arvuti ja väga lihtsalt diagnoositav. alati on ju võimalus ka mujale diagnosti minna. võid ka ise testriga(multimeetriga) mõõta.

1) mikromootor on toesti, aga maanteel tahab ikkagi 7,5l/100km saada.

2) kiirendust hinnata ei oska, sest kiirendab sama moodi, nagu ostes. kulmalt madala kaiguga uhtlastel pooretel soites tiba jonksutab, aga see vois ka alguses nii olla, vat enam ei maleta.

3) hollandis olen. kui siin riigis elada, siis usud, et paljud asjad muutuvad voimalikuks.
mida see andur testriga mootes naitama peab?
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#9
reuter Kirjutas:mida see andur testriga mootes naitama peab?
pinget 0-1V vahel vist (täpselt ei tea selle tagumise anduri kohta) kui gaasi annad siis peab kiirelt reageerima ja pinge muutuma. kõige mõistlikum on arvutiga üle vaadata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W02 C 180 1997 aku ei lae ja armatuuris aku tuli põleb. Tomatkartul 5 784 28-12-2021, 02:09 PM
Viimane postitus: Tomatkartul
  w203 armatuuris plõgin salumees 1 3,241 16-03-2018, 01:04 PM
Viimane postitus: salumees
  W203 "Koputamine" armatuuris Karlapoiss 1 3,064 10-01-2018, 08:48 PM
Viimane postitus: Karlapoiss
  MB 190E Armatuuris olev nupp?!? Mehis22 4 3,084 18-08-2016, 06:05 AM
Viimane postitus: Karl
  W202 C180 ABS tuli armatuuris turk 0 2,012 08-06-2011, 09:10 AM
Viimane postitus: turk
  W202 kuidas vahetada armatuuris pirni wallenberg 2 3,493 12-06-2010, 01:34 PM
Viimane postitus: junn
  C200cdi '04, mootorituli läks põlema vasp 3 2,485 01-04-2010, 08:14 AM
Viimane postitus: vasp
  w201 Praod armatuuris? Andu500 2 3,073 23-03-2010, 04:15 PM
Viimane postitus: josz
  Eelsüüte tuli armatuuris, C220Diislil ZNEB 8 4,507 21-07-2008, 10:09 PM
Viimane postitus: Karl
  armatuuris maki juures midagi juriseb W203 faitz 1 1,802 20-03-2008, 11:28 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne